En pysty hengittämään kasvomaski päällä
Kommentit (47)
Voi ei. Onneksi itse pystyn, vaikka on keuhkoahtauma ja astma. Ja nimenomaan niiden vuoksi todellakin myös käytän.
En minäkään. Tosin mulla on toinen sierain muurautunu rakenteellisesti umpeen, joten toisella sieraimella pihistään eikä todellakaan onnistu enää hengitys maskin läpi
Vierailija kirjoitti:
Leikkaa se sisempi kangas pois ja tee pienellä neulalla satoja reikiä siihen uloimpaan kankaaseen. Happi kulkee ihan eri tavalla. Minulla on ollut tuollaisia maskeja joulukuusta 2020 asti tallessa, ja aion käyttää niitä samoja uudelleen jos maskipakkopelleily tulee taas.
Ei voi olla totta. Tää on mun viesti jostaik aiemmasta menneisyyden ketjusta 😂 mun niksi! Tällä lailla hiihdin työpaikalla korona-ajan läpi eikä kukaan huomannu
Vierailija kirjoitti:
Psyykkisesti heikkoja vinisijöitä jotka luulee kuolevansa kun pala paperia suun edessä.
Joka työnantajan painajaiset parkumassa miten ei pysty eikä kykene, kun joku maski jo ahdistaa, happi loppuu ja pierettää. Byhyy kun on vaikea elämä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Leikkaa se sisempi kangas pois ja tee pienellä neulalla satoja reikiä siihen uloimpaan kankaaseen. Happi kulkee ihan eri tavalla. Minulla on ollut tuollaisia maskeja joulukuusta 2020 asti tallessa, ja aion käyttää niitä samoja uudelleen jos maskipakkopelleily tulee taas.
Ei voi olla totta. Tää on mun viesti jostaik aiemmasta menneisyyden ketjusta 😂 mun niksi! Tällä lailla hiihdin työpaikalla korona-ajan läpi eikä kukaan huomannu
Ihan loistavaa! Itsekään en todellakaan käytä mitään käsidesejä tai pese käsiä, kun iho kuiva jo muutenkin. Kukaan ei ole huomannut mitään pariin vuoteen. 😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pystytpäs
Älä kerro kenellekkään, etenkään netissä, mitä he voivat tehdä. Entä jos on asthmaatikko? Muuta hengitystievaikeutta? Pidä itse ja pää kiinni muutoin
Keuhkoahtaumaakin sairastava pystyy käyttämään hengityssuojaimia, mutta erityisherkkä yhteiskunnan loinen ei.
Menisitte töihin siitä vinkumasta