En pysty hengittämään kasvomaski päällä
Kommentit (47)
Ite taisin pitää kuonokoppaa viimeksi joskus 2007 kun myllytin jyviä
En aio käyttää. En välitä muista ihmisistä. Jos itse saan taudin, niin sitten se on tarkoitettu niin.
#CORONA
#KUONOCOPPA
#CROWNELLERCLOWN
Näyttää kauppojen hyllyt olevan edelleen tyhjät hengityssuojaimista. Kirurgin maskeja löytyy.
Silmälasit huurtuu maskia kun käyttää.
Vierailija kirjoitti:
Pystytpäs
No ei kaikki pysty. Joo ja oli vanha keskustelu...
Ne on vaaraks ihmisille, lisää ahdistuneisuutta ja niistä tulee pöpöjä
Ffp2 ja fftp3 hengityssuojaimia on myös ventiilillä varustettuja. Sisäänhengitys tapahtuu suojaimen kankaan läpi ja uloshengitys venttiilin kautta. Voi olla mukavampi kuin ilman venttiiliä olevat. Tällaisella suojaat itseäsi, mutta et muita saamasta sinulta tartuntaa. Oma etu kai on tärkeintä. Jokainen suojatkoon itseään.
Se on psyykkistä ahdistusta. Eihän se hengitystä estä.
Kirurgit, hammaslääkärit, hoitajat pystyvät kyllä. On
Noi sado-maso jutut ei sovi kaikille.
Silloin kun pidin maskia, eniten töissä koska ei ollut valinnanvaraa (yksityinen turva-ala, sote kohteita) leukani jumittui ja kyllä oli vaikeaa hengittää. Jos maskit toimivat niin hyvin, miksi aivan kaikkien täytyy niitä pitää? Eikö vain haavoittuvaisten ihmisten täytyisi? Taas eletään pelossa. Kuollaan kaikki taas.
Samoin,maski imeytyy sisäänhengityksessä suuta vasten. LIsäksi silmälasit ovat niin huurussa etten näe joten olen sokea sn lisäksi,että on vaikea hengittää.
Olen joutunut raksalla pitämään maskia jo vaikka kuinka monta vuotta. Mieluummin maski, kuin pölykeuhko.
Pahempiin töihin (hionta, ruiskumaalaus) Suositellaan moottorimaskia.
Ei meillä kukaan töissä itkeä tihruta sitä, ettei muka saa henkeä.
Menisitte parkujat töihin
Vierailija kirjoitti:
Pystytpäs
Älä kerro kenellekkään, etenkään netissä, mitä he voivat tehdä. Entä jos on asthmaatikko? Muuta hengitystievaikeutta? Pidä itse ja pää kiinni muutoin
Mulla se lisäsi ahdistusta siksi en käytä
Ikäänkuin meidän henkistä tasoa haluttaisiin laskea
Vierailija kirjoitti:
Olen joutunut raksalla pitämään maskia jo vaikka kuinka monta vuotta. Mieluummin maski, kuin pölykeuhko.
Pahempiin töihin (hionta, ruiskumaalaus) Suositellaan moottorimaskia.
Ei meillä kukaan töissä itkeä tihruta sitä, ettei muka saa henkeä.
Menisitte parkujat töihin
Pikkuisen naurattaa nämä pikkumaskien kanssa kipuilijat. Olen myös ollut työssä, jossa joutui pitämään vähintään puolinaamaria koko työpäivän välttyäkseen rikkidioksidimyrkytykseltä ja pölyltä. Ajoittain oli hommia joissa lämpötila huiteli 40:n paremmalla puolella ja pölyn takia piti olla kokonaamari + kaulus ja hihansuut tungettuna täyteen paperia ettei pöly pääse vaatteiden alle. Ihan perinteisiä lapiohommia oli monasti ja rappusia joutui ravaamaan kun niitä duuneja oli vaikka kuinka monella tasolla . Hyvin silti sai naamareiden kautta ilmaa.
Maskin kanssa hengittäminen _tuntuu_ vaikeammalta, mutta maski ei vaikuta happisaturaatioon mitenkään.
https://www.standard.co.uk/news/health/nhs-doctor-masks-oxygen-video-jo…