Millainen oppilas olit autokoulussa?
Teoriassa? Käytännössä? Miten ajoharjoittelu meni? Oliko opettajasi kärsivällinen ja ystävällinen? Monesko inssiajo meni läpi? Jos ei ekalla, mistä jäi kiikastamaan?
Kommentit (7)
Isäni opetti minut ajamaan. Ihan hyvin meni. Teoriaopetusta vaan ei olliut, vaan luin kirjoista ja menin kokeeseen. Emme vaan koskaan harjoitelleet mitään auton huoltoon liittyvää ja jäihän se osa-alue sitten huonoksi. Oli siis pelkästään ajo-opetusta, mutta varmaan kaksinkertaisesti verrattuna autokouluun ja olinkin inssissä tosi varma ajaja jo. Ekalla meni läpi.
Tunnollinen teoriassa, käytännössä en koskaan ennen ollut auton ratissa, ekalla kerralla meni läpi. Olin vuosikaudet jopa ajamatta autoa, nykyään ajan päivittäin. Ajaminenkin on laji joka vaatii toistoja ja toistoja.
Ihan mukava oli ja autolla ajo oli helppoa, inssi ja kirjalliset ekalla läpi.
Kohta lähdetään autolla Eurooppaan, pääsee Saksassa taas ajamaan Autobahnilla kaasu pohjassa...
Minulle ei jäänyt päähän teoriat ja olin/olen vieläkin huono ajamaan. Päädyin inssille antamaan käsihoidon ja hän päästi läpi. en ole ylpeä mutta tehty mikä tehty.
[quote author="Vierailija" time="29.05.2013 klo 13:28"]
Päädyin inssille antamaan käsihoidon ja hän päästi läpi. en ole ylpeä mutta tehty mikä tehty.
[/quote]
No nyt narraat.
Autokoulu ei kiinnostanut tippaakaan, enkä tänäkään päivänä aja ellei ole aivan pakko. Omaa autoa ei ole. Vanhemmat pakottivat käymään autokoulun koska "niin nyt kuuluu tehdä" ja sisaruksillanikin on ajokortti. Oli ihan tuskaa, mutta sain suoritettua kokeet ekalla läpi. Moni varmaan pitää ihan kiittämättömänä, mutta autoilu ei ole mun juttu ja mieluummin asun niin että voin kävellä/pyöräillä kauppaan ja töihin jne. Koetan muutenkin olla ekologinen, joten yksityisautoilu kirpaisee.
Eikö kukaan muu ole tuntenut näin vai onko vain sitten ollut ajamatta korttia?
P.S: Kortista on ollut suurin hyöty henkkarina, mieluummin sitä kantaa mukana kuin passia...
Surkea, lähinnä autonkäsittelyssä. En ollut ajanut metriäkään ennen autokoulua millään moottoriajoneuvolla. Seuraavana kesänä olinkin jo kesätöissä, missä tarvitsi autoa päivittäin ja minusta tuli hyvä kaupunkiajaja.