Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Apua! Tunnoton päänahka!
12.07.2006 |
Päänahassa on sellainen tunne niinkuin jalassa on kun sen päällä on istunut kauan; puutunut ja tunnoton. Tätä on jatkunut jo kaksi päivää, ja vaiva tuli kampaamossa. Niska oli kipeästi sen hiustenpesulavuaarin reunan päällä varmaan puoli tuntia, meniköhän niskasta joku hermo?? Help! Onko kellekään muulle tapahtunut vastaavaa?
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
mutta kannattaisi varmaan käydä hierojalla tai jotain. Päähierontaakinhan on nykyään. Jonkinlainen verenkietohäiriö lienee?