Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

lapset ja tavat

Vierailija
29.05.2013 |

Annatko lapsesi keskeyttää aikuisten puheet jatkuvasti? Itse olen tähän puuttunut ja lapset eivät ole jatkuvasti ESILLÄ kun aikuisia kylässä.

Olin hämmentynyt vieraillessani erään tuttavan luona, lapset 8v ja 11v keskeyttivät juttelumme kaiken aikaa. Mitään asiaa ei edes ollut, eikä meidän keskusteluista tullut mitään, kun jompi kumpi keskeytti Äiti, ni, ni tota....

Ärsytti, se ettei ko äiti puuttunut asiaan mitenkään! Onko yleistäkin, olen omet lapseni 5v, 9v ja 15v ohjeistanut, että vierailulla aikuiset haluavat joskus keskustella rauhassa, keskeyttää saa jos on asiaa!

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
29.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mäkin kiellän keskeyttämästä. Jospa joitain äitejä nolottaa panna rajaa lapsilleen kun siinä on vieras paikalla, ettei halua vaikuttaa nipolta ja ankaralta. Ei se aina ole helppoa kasvatus. Ja sitten voi olla syyllisyyttä siitä ettei juttele lasten kanssa tarpeeksi eikä uskalla sen takia kieltää lasta sanomasta asiaansa.

Vierailija
2/2 |
29.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän vastaavan perheen. Kammottava paikka kyläillä :( Ei kaikki vanhemmat tajua, ehkä heistä on hienoa kun Samupetteri "osallistuu" keskusteluun: Äiti, mä tota haluun eiku, ni mä kato hei äitiii!!!!!!

Ugh

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän viisi