Naiset, mitä mieltä miehestä joka ei käytä somea
Eli tuota sosiaalista mediaa. Joskus facea kokeilleena en enää jaksa sitä soopaa. En vaan pidä siitä jatkuvasta näppäilystä jossa ei ole mitään asiaa. Joskus jotkut ihmettelevät kuinka ei ole facea tai instaa, taidan olla ihan kalkkis. M33
Kommentit (52)
Moni nainen kieltäytyy treffeistä kun ei pääse stalkkaamaan etukäteen somesta
Vierailija kirjoitti:
Kuka käyttää somea enää 2020?
Hyvä, kun käyttää edes sormea.
Luin ensin että mies ei käytä sormea :"D
Siitä voisin olla ehkä eri mieltä
Ihan normaalia. Olen itsekin jo pitkälle yli kolmekymppinen, en jaksa enää käyttää somea.
Vauvsfoorumi on osa sosiaalista mediaa.
Teemu Keskisarjaa lainaten: "Some on roskaväelle.".
Sormettaminen on somettamista tärkeämpää.
Itse olen aikuinen vanhempi nainen.Edellen en Instagram. En F.B. En hankinut älypuhelin. Minut on diskattu kaikesta siksi jopa enemmistö sukuani. Olen kuin jokaiselle vähä älyinen, vamainen?Uudet ihmis- suhteet jää myös siihen en some ei äly puhelinta. Kuitenkin Jim oli hyvä Arman pohjantähden alla.15.9. 22.Some vieroittaa ihmiset todellisesta elämästä! F.B eletään kuplassa!
Vierailija kirjoitti:
Mulla on sellainen uskomus, että fiksut miehet eivät ehdi pyörimään somessa. Tosin fiksutkin miehet ovat tietoisia niistä ja käyttävät niistä sen edun, mikä auttaa vuorovaikutuksessa muiden kanssa esim. WhatApp
Itse inhoan WA-ryhmiä, koska täysin merkityksetöntä spämmiä tahtoo tulla pitkin iltaa asioiden tiimoilta, joilla ei oikeasti ole mitään kiirettä. Sähköposti ei häiritse samalla tavalla. Kahdenväliseen kuulumisten vaihtoon toki paljon parempi kuin tekstarit.
Vierailija kirjoitti:
Vauvsfoorumi on osa sosiaalista mediaa.
Ei ole, vaan keskustelufoorumi. Vieläpä anonyymi sellainen.
Olen itse 35v mies joka kävi hiljattain melkoisen deittailumaratonin kunnes lopulta löytyi sellainen nainen jonka kanssa nyt asutaan yhdessä. Avokki tykästyi siihen etten elä somen kautta ja on lopettanut itsekin instaan ja faceen päivittämisen.
Huomasin kyllä että deittisovelluksissa 28-35-vuotiaat naiset jossain määrin vieroksuvat somettomia miehiä (minulla toki on sometilit, mutten päivitä niihin ikinä mitään). Yksi veti ihan oikeat raivarit kun ei uskonut etten päivitä noihin mitään. Käytän yksityisiä watsapp-ryhmiä kanssakäymisessä muiden kanssa.
Aika hyvin voisin yleistää että 40v naisille vähemmän tärkeä asia sinkkumiehen sometilit.
Juuri nyt sometit kirjoittamalla vauva-palstalle.