Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naiset, mitä mieltä miehestä joka ei käytä somea

Vierailija
17.07.2020 |

Eli tuota sosiaalista mediaa. Joskus facea kokeilleena en enää jaksa sitä soopaa. En vaan pidä siitä jatkuvasta näppäilystä jossa ei ole mitään asiaa. Joskus jotkut ihmettelevät kuinka ei ole facea tai instaa, taidan olla ihan kalkkis. M33

Kommentit (52)

Vierailija
1/52 |
17.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan sama se mulle on.

Vierailija
2/52 |
17.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myös tinder on some

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/52 |
17.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka käyttää somea enää 2020?

Vierailija
4/52 |
17.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan hieno juttu, jos syy on toi eikä mikään perversioiden peittely, rikollisuus tai muu. Itse myös leikannut somen käyttöä em syistä. Ei kiinnosta. Vihaan näpyttelyä ja pärjään vallan hyvin vaikka en tiedä ihmisten syömisiä ja menemisiä reaaliajassa, tai ikinä.

Vierailija
5/52 |
17.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Myös tinder on some

Ehkä mutten tarkota sitä enkä whatsappiä vaan näitä tiktok, insta yms. Ap

Vierailija
6/52 |
17.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ellei pidä ääntä asiasta, ihan sama.

Mutta jos pitää ääntä asiasta, miehen aina pitää muistuttaa kuinka hän ei ole somessa, ajattelen ettei mies pysty hallitsemaan some-käyttöään vaan antaa siitä tulla ongelma. Arvostan enemmän miestä joka voi olla mukana monessa, esim somessa, mutta ei anna sen hallita elämää vaan hallitsee omaa some käyttöään.

Vierailija
7/52 |
17.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täydellinen. Ei tarvisi pelätä millon pettää jonkun instabeiben kanssa.

Vierailija
8/52 |
17.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole itsekään joten eipä mua haittaa.

Vierailija
9/52 |
17.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hikkyluuseri, jolla ei ole edes viittätuhaatta seuraajaa

Vierailija
10/52 |
17.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle on ihan ok, ettei mies (tai kukaan muukaan) käytä mitään some-alustaa. Ei oma miehenikään käytä ja minullakin on käytössä tämän palstailun lisäksi vain Facebook.

Silti ihmettelen näitä kommentteja kuinka some on "jatkuvaa näppäilyä, jossa ei ole mitään asiaa". Jos sinun somesi on tuollaista, sehän kertoo vain siitä kuinka sitä itse käytät ja millaista sisältöä seuraat. Lähes kaikilla alustoilla kun pystyy piilottamaan, estämään ja rajaamaan sen mitä sinulle näytetään. Sinä taas vastaat itse puolestasi siitä millaista sisältöä sinne tuotat.

Vierailija
11/52 |
17.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just hyvä.

Vierailija
12/52 |
17.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on sellainen uskomus, että fiksut miehet eivät ehdi pyörimään somessa. Tosin fiksutkin miehet ovat tietoisia niistä ja käyttävät niistä sen edun, mikä auttaa vuorovaikutuksessa muiden kanssa esim. WhatApp

Vierailija
13/52 |
17.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täydellinen. Ei tarvisi pelätä millon pettää jonkun instabeiben kanssa.

Mikä logiikka tässä on? Miten se somettumuus sen estää :D

Vierailija
14/52 |
17.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No että ainakin siinä suhteessa nykyään suorastaan  ihailtavan terve !

Vierailija
15/52 |
17.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulle on ihan ok, ettei mies (tai kukaan muukaan) käytä mitään some-alustaa. Ei oma miehenikään käytä ja minullakin on käytössä tämän palstailun lisäksi vain Facebook.

Silti ihmettelen näitä kommentteja kuinka some on "jatkuvaa näppäilyä, jossa ei ole mitään asiaa". Jos sinun somesi on tuollaista, sehän kertoo vain siitä kuinka sitä itse käytät ja millaista sisältöä seuraat. Lähes kaikilla alustoilla kun pystyy piilottamaan, estämään ja rajaamaan sen mitä sinulle näytetään. Sinä taas vastaat itse puolestasi siitä millaista sisältöä sinne tuotat.

Mitä muutakaan se näppäily on sitten? Aina pitäisi olla vastaamassa jonkun tyhjänpäiväisiin jaarituksiin tai kysymyksiin. 

Vierailija
16/52 |
17.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä mua kiinnosta. Itse tykkään fb:stä kun siellä on paljon kiinnostuksen kohteisiini liittyviä ryhmiä. Tämä on mulle se tärkein syy käyttää fb:tä. Ei joidenkin fb-kaverien päivittelyt tai omat päivittelyt.

Vierailija
17/52 |
17.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloittajasta olen sitä mieltä että hän addiktoituu helposti. Tämä on joiden ihmisten ominaisuus ja se voi sitten olla sitä että tunne että pitää näppäillä somea koko ajan jos siellä on tai sitten perus alkoholismia ja kaikkea siltä väliltä.

Muuten olen somettomista samaa mieltä kuin somellisista, jos en muuta tiedä niin en ole mitään mieltä.

Vierailija
18/52 |
17.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihastuisin. T: n32 joka ei ole ikinä käyttänyt minkäänlaista somea

Vierailija
19/52 |
17.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olis ihan virkistävää tavata joku joka ei someta.

Vierailija
20/52 |
17.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuka käyttää somea enää 2020?

XDDDDDDDD Joka ikiseen ketjuun tulee joku läs.syttäjä IHMETTELEMÄÄN, miten joku tekee jotain totaalisen normaalia VUONNA 2020 :OOOOO Ööö, minkä takia joku EI käyttäisi somea vuonna 2020?!?! Mikä v:n logiikka tuossa on?? 🤣🤣🤣🤣

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi yhdeksän