Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko sulla kännyssä miehesi sisarusten numerot?

Vierailija
15.06.2013 |

Tuli vaan mieleen, kun yks kaveri kävi meillä ja sitten hänen veljensä vaimo soitti. En voisi kuvitellakaan sellaista syytä, minkä takia yksikään mieheni siskoista tai veljistä soittaisi minulle tai minä heille. Mulla ei tosiaankaan ole mieheni sisarusten numeroita kännyssäni, eikä ole koskaan ollutkaan. Olen ollut mieheni kanssa yhdessä pian 10 vuotta. Mitään riitoja ei ole ollut miehen sisarusten kanssa, mutta eipä ole juuri kanssakäymistäkään. Sisarukset asuvat meiltä 15-30 minuutin ajomatkan päässä.

Miten muilla, onko teillä tapana soitella miesten siskoille/veljille tai soittavatko he sinulle?

Kommentit (34)

Vierailija
1/34 |
15.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

on numerot mutta eipä juuri soitella.

Vierailija
2/34 |
15.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

On minulla sekä miehen siskon että miehen veljen numerot. Siskonsa kanssa soittelen useinkin, sovimme tapaamisia myös ilman miestäni, koska lapsemme tykkäävät leikkiä keskenään. Miehen veljen kanssa en rupattele puhelimessa, mutta onhan sekin numero hyvä olla varmuuden vuoksi. Joskus olen hakenut hänen lapsiaan treeneistä ym. On minulla siskojeni miesten numerot myös kännykässä, vaikka kaikki he asuvat toisissa kaupungeissa. Kuitenkin on sukulaisista kyse, ja aina joskus tulee asiaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/34 |
15.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä on, aina silloin tällöin soitellaan jos on asiaa.

Joskus hoidetaan heidän lapsiaan ja olisi aika kummallista jos minulla ei olisi heidän numeroitaan.

Taidat olla aika nuori?

Vierailija
4/34 |
15.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

no ei tieteenkään ole.Hehän ovat aivan eri ammattikuntaa kuin minä.Mieheni perheessä ei ole tapana keskustella kenenkään toisen ammattikunnan jäsenen kanssa.Kutsutaan kylään mutta puheenaiheet ovat kovin vähissä.

Vierailija
5/34 |
15.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai on! Huvin vuoksi ei tosin soitella mutta kyllä sitä asiaakin silloin tällöin on. 

Vierailija
6/34 |
15.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

On numerot, samoin miehen veljen vaimolle. Ollaan hyvä ystäviä koko porukka. 

Vierailija
7/34 |
15.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisen on ja toisen ei. Toinen on nimittäin työkaverini ja meillä myös yhteisiä harrastuksia. Olemme paljon tekemisissä keskenämme. Toisen sisaruksen tapaan harvoin eikä meillä mitään yhteistä. Hän on vain mieheni sisar. Hänelle en soittele koskaan eikä edes numeroa kännyn muistissa koska siihen ei tarvetta.

Vierailija
8/34 |
15.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kutonen lisää vielä että on mun puhelimessa miehen setien ja tätienkin puhelinnumerot ja on niitäkin tarvittu...

Vierailija
9/34 |
15.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.06.2013 klo 17:47"]

Joskus hoidetaan heidän lapsiaan ja olisi aika kummallista jos minulla ei olisi heidän numeroitaan.

Taidat olla aika nuori?

[/quote]

Olen vähän yli 40. 

Meillä ei hoideta lapsia ristiin, vaan jokainen hoitaa omansa tai mummot hoitavat.

ap

Vierailija
10/34 |
15.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta kai on. 

Vierailija
11/34 |
15.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainoastaan yksi miehen veljen puhelinnumero on, mies on sen sinne laittanut syystä, jota en tiedä kun lainasin hänen puhelintaan oman ollessan huollossa.Hän laitteli numeroita vanhasta sinne ja näkyi myös tuon laittaneen lisäksi, samoin kuin anopin numeron. En tarvitse kumpaakaan. Miehellä on monta siskoa ja en ole missään tekemisissä heidän kanssaan. Nuo sitten kopioitui myös huollon jälkeen. 

Vierailija
12/34 |
15.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.06.2013 klo 17:55"]

Ainoastaan yksi miehen veljen puhelinnumero on, mies on sen sinne laittanut syystä, jota en tiedä kun lainasin hänen puhelintaan oman ollessan huollossa.Hän laitteli numeroita vanhasta sinne ja näkyi myös tuon laittaneen lisäksi, samoin kuin anopin numeron. En tarvitse kumpaakaan. Miehellä on monta siskoa ja en ole missään tekemisissä heidän kanssaan. Nuo sitten kopioitui myös huollon jälkeen. 

[/quote]

Ps. en ole koskaan hoitanut miehen sisarusten lapsia tai päinvastoin, eivät edes asu lähellä. Eivät ole niin läheisiä, että yökylässä pelkät lapset kävisivät ja lapset ovat ihan eri ikäisiäkin. 

Vierailija
13/34 |
15.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.06.2013 klo 17:47"]

Taidat olla aika nuori?

[/quote]

Minä olen melkein 50 ja miehen siskoista yksi nuorempi, loput vanhempia. En ole koskaan, yhtään ainutta kertaa soittanut yhdellekään miehen sisarukselle tai ollut mitään tarvettakaan. Jos miehelleni sattuu jotain, kyllä minä jonkun heistä kiinni saan. Emme kyläilekään koskaan kuin juhlissa toistemme luona. En ole mieheni siskoja parempi tai huonompi, vaan erilainen. 

Vierailija
14/34 |
15.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

On, muttei soitella. Sähköpostia joskus pari riviä lähetellään ja jotain lapsien kuvia  siinä samalla.

Osoitteet on kännyssä joulukortteja varten, me askarrellaan ne muksun kanssa miehenkin suvulle.

Oman veljen vaimon kanssa lähinnä sovitaan serkusten leikeistä, ei mun veli sellaisista mulle koskaan soita.

En mä kyllä kenenkään muunkaan kanssa puhelimessa pärise, kasvotusten sitten.

Vierailija
15/34 |
15.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

On numerot ja soitellaan puolin ja toisin. Ja huuuu..., olen myös vieraillut heillä ilman miestäni ja ilman erityistä syytä (synttärit tms..). Ei olla parhaita kavereita, toinen on maatilan emäntä ja elämäntapa ja muut kuviot hyvin kaukana omistani, toisen kanssa on enemmän yhteistä, mutta en tästä tiiviimpää yhteistyötä voisi ajatella. Tämä hyvä. Mukavia ihmisiä, ei mitään pahaa sanottavaa kummastakaan.

Vierailija
16/34 |
15.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä todellakin on. Heistä on tullut hyviä ystäviäni, ja soittelemme puolin toisin lähes viikottain. Olen ollut mieheni kanssa yhdessä 13-vuotta. Ja tapaamme molempien sisaruksia perheineen usein. Emme kyllä hoida toistemme lapsia.

Vierailija
17/34 |
15.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole kenenkään numeroita. Edes appivanhempien. Kaikki he ovat mukavia :) Asuvat vain sen verran kaukana mieheni sisarukset ettei tule nähtyä kuin silloin kun käydään koko porukalla siellä tai he täällä.

Appivanhemmat taas asuvat ihan naapurissa, ei tartte soitella kun voi vain kipaista käymään :)

Vierailija
18/34 |
15.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehellä on yksi sisko ja kyllä minulta hänen numeronsa löytyy. Ja löytyy ex-miehenkin siskon numero. Molemmille soittelen ja tekstailen välillä, ja he minulle.

Vierailija
19/34 |
15.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehelläni on sisko ja minulla on hänen numeronsa. Joskus soitan tai laitan viestiä lähinnä hänen lapsiinsa liittyen. Esim. mitä haluavat lahjaksi tai kyselen vaatekokoja tms..

Vierailija
20/34 |
15.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

On mulla miehen siskon numero ja siskon miehenkin. Ei me soitella muuten kuin silloin kun on jotain asiaa ja pitää jostakin sopia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme neljä