Miehet, miten ottaa teihin kontaktia KAUPASSA?
Olen ujo nainen, mutta olen miettinyt että jos joskus näen kaupassa miehen joka vaikuttaa minusta kiinnostavalta, miten voisin lähestyä häntä.
Olisiko hyvä esim. sanoa suoraan, että hei, vaikutat musta kiinnostavalta mieheltä, haluaisitko lähteä joskus vaikka kahville mun kanssa?
Anteeksi nyt kun olen varmaan ihan uusavuton. Mutta minulle tuollaiseen kontaktin ottoon on aika iso kynnys, ihan vaan siksi kun oon ujo ja herkkä. Niin ajattelin laittaa tänne palstalle tällaisen aiheen.
Tai ootteko muut menestyksekkäästi koskaan tavanneet kiinnostavia ihmisiä kaupassa, niin että oikeasti siitä olisi syntynyt jotain?
Kommentit (1294)
Minua on kaupassa lähestytty ja pyydetty kahville siten, että mies tuli kysymään opiskelenko eräässä yliopistossa. Ja koska en opiskellut niin kyseli sitten että oonko varma koska näytän tutulta. No juu olin aika varma... :) Sitten lopulta kysyi olisinko kiinnostunut lähtemään kahville joku päivä. Harmikseni juuri silloin tapailin toista, se juttu päättyi pian tämän jälkeen joten harmitti etten sitten antanut mahdollisuutta tälle.
En ehkä menisi sanomaan että "olet kaunis/komea mennäänkö kahville/treffeille/whatevö" se on jotenkin pinnallista. Keksi jotain muuta, esim pyydä voisiko auttaa ottamaan tavaran hyllyltä, kysy tunnetaanko me, näytät tutulta ja sitten loppuun, että no mennään edes kahville tms... :)
Vierailija kirjoitti:
Minua on kaupassa lähestytty ja pyydetty kahville siten, että mies tuli kysymään opiskelenko eräässä yliopistossa. Ja koska en opiskellut niin kyseli sitten että oonko varma koska näytän tutulta. No juu olin aika varma... :) Sitten lopulta kysyi olisinko kiinnostunut lähtemään kahville joku päivä. Harmikseni juuri silloin tapailin toista, se juttu päättyi pian tämän jälkeen joten harmitti etten sitten antanut mahdollisuutta tälle.
En ehkä menisi sanomaan että "olet kaunis/komea mennäänkö kahville/treffeille/whatevö" se on jotenkin pinnallista. Keksi jotain muuta, esim pyydä voisiko auttaa ottamaan tavaran hyllyltä, kysy tunnetaanko me, näytät tutulta ja sitten loppuun, että no mennään edes kahville tms... :)
Minultakin on tullut joku joskus kysymään että tunnetaanko me ja ehdotti paikkaa mistä minut muisti, mutta kyseessä ei selvästikään ollut iskuyritys. Hän vaikutti ihan aidosti hämmästyneeltä etten ollutkaan se henkilö joksi hän minua oli luullut, pyyteli anteeksi ja toivotteli päivänjatkot. Pelkästään siitä, että joku luulee tuntevansa minut, en siis osaisi sanoa että kyse on pokaamisesta. Jos perään esitetään kahvikutsu (kuten sinulla), silloin tietysti selkeämpää.
Itse en ehkä kehtaisi huijata että luulen tuntevani henkilön, jos ihan oikeasti tietäisin etten häntä tunne.
Voi kunpa joku joskus uskaltaisikin lähestyä sillä silmällä kaupassa. Arvostaisin kovasti.
Itse lähestyin varattua vahingossa.
Tietenkin parhaat on varattuja..
Oli noussut hattuun hänellä ja jätti kertomatta perheestään.
Oli valmis panemaan muttei jättämään perhettä.
Näin pienirintaisena naisena ehdotan, että rusinoiden kohdalla kysyt ihastukselta, että pitääkö tämä rusinoista.
Vierailija kirjoitti:
M32 ja latino kirjoitti:
Mä en pahastu, mulle saa tulla juttelemaan kaupassa. Voin flirttailla hetken, mutta en anna puhelinnumeroani tai lähde treffeille.
Miksi varattu flirttailisi ensinkään?
Koska flirttailu on mukavaa, siitä tulee hyvä mieli ja se kohottaa itsetuntoa. On olemassa hyvää tai limaista flirttiä. Kukaan ei tykkää tokasta. Eka on 😍. T:eri
Vierailija kirjoitti:
Näin pienirintaisena naisena ehdotan, että rusinoiden kohdalla kysyt ihastukselta, että pitääkö tämä rusinoista.
Ai kamala :D En varmaan siinä tilanteessa edes tajuaisi koomisuutta.
T: Toinen pienirintainen
Suomalaiset ei hallitse small talkia eikä flirttailua. Täällä alapeukutetaan kun joku sanoo flirttailevansa. Opetelkaa hyvät ihmiset. Ei oo väliä ootteko varattuja tai ette. Elämä on paljon mukavampaa kun on jotain sosiaalista kanssakäymistä. Suomalaiset on kamalan juroja. Talvi ei tuntuisi niin synkältä ja ikävältä jos ihmiset olisi aurinkoja. T:vuosia ulkomailla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai kamala :D En varmaan siinä tilanteessa edes tajuaisi koomisuutta.
T: Toinen pienirintainen
Älähän nyt, kirsikkani
Şinkkis
Vierailija kirjoitti:
Ja isorintaiset sitten melonien kohdalla? :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koskenlaskija kirjoitti:
Olen nainen, ja huvittaa lukea näitä kommentteja. Yleinen ajatus tuntuu olevan "voisin yllättyä, positiivisesti! Onpa rohkeaa!"
Ei ihmiset oikeasti reagoi normeista poikkeaviin lähestymisyrityksiin positiivisesti juuri koskaan. On olemassa tietyt sosiaaliset säännöt, ja kun joku yksilö räikeästi poikkeaa näistä, on ympäristön reaktio järkytys, kiusaaantuminen, ja tarve poistua nopeasti tilanteesta. Luultavasti reaktio olisi automaattinen torjuminen, koska pitäisi olla kyllä todella sujuva lähestymisyritys, jotta mies ei ajattelisi, että "tuolla naisella ei ole kaikki ihan kotona".
Kuvittele itsesi ihan oikeasti laittamassa kärryyn jotain leivinpaperipakettia, kun joku ihan puskista hyppää eteesi ja kysyy, lähdetkö treffeille. Koetko, että tässäpä normaali, rento kohtaaminen psyykkisesti tasapainoisen ja sosiaaliset säännöt taitavan aikuisen ihmisen kanssa?
Jokainenhan tietää vastauksen ja sen että 99,9% ihmisistä ei olisi positiivisesti yllättyneitä saati lähtisi treffeille.
Siis näin naiset ajattelee, ettei tarvitsisi lähestyä miehiä missään. Mutta mitä se kaupassa miestä kiinnostuneena tuijotteleva naikkonen sitten oikein odottaa miehen tekevän? Ajatteleehan mieskin kuitenkin, että hulluna pitäisi kuitenkin jos menisi juttelemaan.
Tuijottaa voi monestakin syystä ja vain yksi niistä syistä on kiinnostus.
Arvasin tämän vastauksen tulevan pian. Joten mitä naiset sitten tuijottelette? Olkaahan tuijottelematta, ettei sitä tulkita kiinnostukseksi, koska miehethän on miehiä.
Tuijottelu = sattuu vilkaisemaan nopeasti sinun suuntaasi ja kääntää katseen välittömästi muualle?
Vaikka olenkin mies ja teikäläiset tykkää niin tölviä ettei me mitään muka mistään tiedetä, niin kyllä minä nyt tiedän mitä tuijottaminen on. Katsoo luokkaa 5 sekuntia tai kauemmin, kyllä se minusta jo tuijotusluokkaan menee.
Joillekin miehille tuijottamisen ja katseen ero taitaa olla ihan oikeasti vaikea hahmottaa, hyvä ettet kuulu heihin. Jotkut miehet kokevat paitsi tuijotuksen, myös nopean katseen että katsomatta jättämisen osoitukseksi kiinnostuksesta.
Joo, jos nainen katsoo miestä että tunnenko tuon jostakin vai mitä se vahtaa = nainen on kiinnostunut. Jos nainen ei vilkaisekaan miestä = se on ujo eikä siksi katso mutta sitä kiinnosta. Jos nainen vilkaisee jottei törmää mieheen ja katsoo heti muualle = nainen on kiinnostunut koska vilkaisi, mutta se ei halua näyttää sitä joten siksi se katsoi muualle.
Jotkut näkee kiinnostusta kaikessa ja kaikkialla, koska haluavat sitä nähdä.
Sitten luultavasti parempi, että menette kiinnostuneet naiset suoraan miehen puheille ja pyydätte treffeille, kun sitä kiinnostusta ei saa nähdä yhtään missään.
Tai ehkä ne "kiinnostuneet" naiset ovat kaupassa vain ostoksilla ja kiinnostusta ei ole kuin miesten kuvitelmissa. Vai ovatko naiset "kiinnostuneita" myös muista naisista, jos heitä kaupassa katsovat kun jonnekinhan siellä on katsottava?
Huomasitko, mihin ketjuun olet kommentoimassa? Luehan ap:n viesti oikein ajatuksella.
Olin kävelyllä kun ohitseni pyyhälsi mies. Hetken käveltyään rinnalla vaihdettiin muutamia sanoja.
Nyt oikeasti harmittaa, olisin voinut kysyä kahville kaupungille illemmalla tai seuraavana päivänä. Missasin tilaisuuteni.
Vierailija kirjoitti:
Mua on kerran salilla yhtäkkiä lähestynyt nainen ja aloittanut keskustelun.
Hämmenyin täysin tilanteesta, mumisin jonkun vastauksen ja vaihdoin laitetta 10 metrin päähän.
Auts! Olen naisena monesti aloittanut keskustelun salikaverin kanssa enkä koskaan iskemismielessä.
Täytyy jatkossa olla tuppisuu ettei tule vääriä käsityksiä.
Kaupassa,ollasn ostamassa eikä flirttaamassa.Ikinä kato ketää ukkoo.Jos joku kattoo, katson mitä fuckn..tuijotat!äkkii pois,ihanko kalsarit olis väärin päin jalois..Katon usein erilaisia ihmisiä mietin," voi miten pulska keunuja"","miten ruma mies";),"mitkä vaatteet"..harvoin näkee mitään wow,usein jotain laitapuolenkulkijan näköstä kansaa
Nostat hieman hameen helmaa kiusoittelevasti ja katsot himokkaalla katseella. Mies tulee taatusti juttelemaan
Tuohan olisi ihana tapa tulla lähestytyksi ja oikeastaan tosi romanttistakin. Voin kertoa, että mies kuin mies olisi tuollaisesta huomiosta todella imarreltu. Monet (useimmat?) miehet eivät koe välttämättä koskaan sitä, että joku nainen esittäisi oman kiinnostuksensa yhtä vilpittömästi. Kyllä se on näin naimisissa olevanakin todella harvinaista herkkua, että vaimo sanoisi jotakin hyvää minusta itsestäni (tekemisistä saattaa joskus tulla kiitosta, mutta se on eri asia, koska se on ehdollinen siihen tekemiseen).
M34
Wtf??? Outo vamppi. Jätä mun ukko rauhaan,kun se ostaa kaljaa ja maggaraa....
Olen ujo ja herkkä myös.
Mutta jos haluat tulla nähdyksi ja saada huomiota... On pakko räväyttää.
Meikkaa, värjää hiuksia, pukeudu sinun kroppaasi ja kasvojasi korostaen.
Tunnet olevasi naisellinen ja seksikäs muttei niin, että römpötin ja tissit näkyisivät
Voi näyttää paljon muotoja näyttämättä paljasta pintaa. Jos ei muotoja ole, niitä voi vaatteilla luoda.
Moni ujo mies näyttää mulkulta ja on aivan tulessa, kun omanikäinen suht ok siisti/nätti nainen katsoo hyllyjen välistä.
Kannattaa uskaltaa katsoa miehiä silmiin ja testailla ihmisten katseita
Miehelle M34.
Mieheltä, 10 vuotta vanhemmalta.
Yrittäkää jo huomenna löytää elämäänne toisianne kohtaan jotain jännää. Keksikää toisillenne yllätyksiä. Parisuhdetta täytyy hoitaa, tai muuten.. se vain kuihtuu pois, muut ihmiset tulevat houkuttelevat.
Älkää pitäkö toisianne itsestäänselvyyksinä
Piilomaan Pikku Aasi