Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehet, miten ottaa teihin kontaktia KAUPASSA?

Vierailija
17.07.2020 |

Olen ujo nainen, mutta olen miettinyt että jos joskus näen kaupassa miehen joka vaikuttaa minusta kiinnostavalta, miten voisin lähestyä häntä.
Olisiko hyvä esim. sanoa suoraan, että hei, vaikutat musta kiinnostavalta mieheltä, haluaisitko lähteä joskus vaikka kahville mun kanssa?
Anteeksi nyt kun olen varmaan ihan uusavuton. Mutta minulle tuollaiseen kontaktin ottoon on aika iso kynnys, ihan vaan siksi kun oon ujo ja herkkä. Niin ajattelin laittaa tänne palstalle tällaisen aiheen.

Tai ootteko muut menestyksekkäästi koskaan tavanneet kiinnostavia ihmisiä kaupassa, niin että oikeasti siitä olisi syntynyt jotain?

Kommentit (1294)

Vierailija
241/1294 |
17.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mene sen taakse ja pidä porsasääntä. Siitä miehet villiintyy.

Varsinkin, jos menet edelle ja pyydät että se ottaa 2-sormen otteella pään yli sun sieraimista kiinni ja vetää pään taapäin, JA SITTEN päästä nuo porsasäänet = Profit !

Lainauksen kirjoittaja, tiedossa ei ole oletko nainen vai mies, mutta olet muistutus siitä, että kannattaa yrittää valikoida kenelle juttelee.

Tuollaista mielikuvitusta ei ole kaikilla.

Maailmassa on luovia ihmisiä jotka tekevät lisää kauneutta maailmaan.

Ja sitten on näköjään muita jotka luovat rumuutta, muita, joilla on mielikuvitusta, mutta täysin pimeää.

Vierailija
242/1294 |
17.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi herra varjele osaa näistä kommenteista..... Aina sanotaan naisille että olkaa reippaita ja lähestykää miehiä avoimesti. Sitten kun joku (vaikka onkin jopa ujo ja herkkä) haluaa lähestyä kivasti miestä, niin vastaanotto on lähinnä negatiivista. Mielestäni on PELKKÄÄ PLUSSAA että ihmiset lähestyvät toisiaan myös baarin/klubin ulkopuolella. Ainahan sanotaan että raitis kumppani on paras ja kannustetaan lähestymään miehiä myös selvänä. Eikö näin? Joku kommentoi että miten ihmeessä kaupassa (ostostenko perusteella hehehe) tiedät millainen tyyppi kyseinen mies on. No, miten sen tietää missään, ellei pyydä ulos ja tutustu? Eihän sitä baarissakaan tiedä, millainen tyyppi on kyseessä joka itseen vetoaa. Baarissa lisäksi alkoholi on mukana sumentamassa aivoja ja vaikka ei itse olisi kännissä, niin usein vähintäänkin se mies sitten on. Ja ainakin itse olen kokenut että baarissa lähestymiseni koetaan ehdotuksena seksiin. Olen sosiaalinen, estoton ihminen joka on elämässään lähestynyt ihmisiä myös kahvilassa/koulussa/kerran kaupassakin, ja voin sanoa että ne lähestymiset kyllä mielestäni ovat poikineet enemmän kuin baarissa tapahtuneet asiat. Huokaus. 

Hohhoijaa. Baarissa voi hyvällä syyllä olettaa, että ihminen on hakemassa seuraa. Toki voi olla että ei haekaan, mutta usein baariin mennään jos ei parisuhdetta etsimään niin ainakin juttelemaan ja tutustumaan ihmisiin. Kauppaan käsittääkseni useimmat menevät ostaakseen tarvitsemiaan tavaroita eivätkä saadakseen seuraa.

Jos ei oikeasti huomaa mitään eroa siinä, meneekö yrittämään jotakuta kiinnostavaa baarissa tai kaupassa ja vielä pitää näitä ihan samanlaisina tutustumispaikkoina niin huh. Tai siinä mielessä ovat samanlaisia paikkoja, että kummassakin jonkun luo meneminen treffikutsujen tai puhelinnumeroiden kanssa on yhtä outoa, jos meneminen perustuu vain siihen että itseä kiinnostaa eikä toinen ole mitenkään osoittanut vastaavasti kiinnostusta esim. katsomalla tai hymyilemällä.

Someko sen aiheuttaa että nykyään ihmiset eivät enää oikein tunnista ns. sosiaalista koodistoa ja sitä, mikä on soveliasta missäkin? MINÄ haluan tutustua ja MINUA kiinnostaa, joten ei kun tyrkyttämään numeroa tai kyselemään treffeille missä tahansa ketä tahansa, on tämä kiinnostunut tai ei.

Kun kuitenkin kiinnostus liittyy vain ulkonäköön (kaupassa näkee jonkun kiinnostavan näköisen, niinhän aloituksessa sanottiin), eikö olisi sama mennä sinne monen parjaamaan Tinderiin? Siellä kaikki sinkut nykyään joka tapauksessa ovat.

Juuri näin. On tietyt soveliaat, totutut ja kaikkien ymmärtämät foorumit joissa seuranhakua tehdään, ja näissä on sekin hyvä puoli että kaikki osapuolet silloin tietää että muutkin ovat ns haku päällä.

Se että mennään vaan häiritsemään muita ihmisiä keskellä arkea ilman mitään ennakkotietoa siitä haluaako toinen edes että häntä lähestytään kesken askareiden, tai että onko se toinen ihminen edes sinkku, ei ole normaalin ihmisen toimintaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
243/1294 |
17.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita minimekko ja pylli miehen suuntaan ja vinkkaa vaikka sen jälkeen silmää😉 Sellaisesta vaimon ottaisin💟

Vierailija
244/1294 |
17.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehkä ruokakauppaa luonnollisempi valinta olisi joku miesvaltainen kauppa. Siellä naisen olisi helpompi "kysyä apua" mieheltä. Vaikkapa Motonet, rautakauppa tms. "Kun myyjiäkään ei oikein ole näkynyt ,niin ajattelin kysyä joltain fiksun tuntuiselta mieheltä". Mene ja katsele hyllyistä erilaisia vempaimia. Keksit kyllä jotain kysyttävää jostain härpäkkeestä, jos joku kiireettömän oloinen ja kiva mies kiinnostaa.

Minulle on se ja sama, missä kukakin miehiä pokailee, mutta kuulostaa todella oudolta jos joku nainen on niin miesseuran tarpeessa, että menee jonnekin "miestentarvikekauppaan" tarkoituksenaan bongailla kiinnostavia miehiä hyllyjen välissä, hiplailla jotakin hiomakoneita ja kysellä miehiltä jotakin tyhjänpäiväistä toiveenaan päästä treffeille. Eikö kannattaisi noin kovassa miesseuran tarpeessa mennä vaikka jonnekin somen deittiin tai vaikka lähipubiin?

Miehetkin voisivat tutustua naisiin menemällä naisten alusvaateosastolle katselemaan rintsikoita ja kyselemään kiinnostavalta naiselta niistä kun myyjiäkään ei ole näkynyt. Sama asia ja yhtä omituinen tapa yrittää tutustua.

Voi ei :D :D mä käyn rautakaupassa paljon. Meillä on miehen kanssa jotenkin ihan  päinvastoin nämä roolit. Mies rakastaa ruokaa ja ruuan laittoa. Juoksee ruokakaupoissa ja minä rakasta remonttaamista/sisustusta. Juoksen rautakaupoissa :D En hivele hiomakoneita, mutta melkein.

Joskus  mietin, että me ollaan omituinen pariskunta ja toivon, että olisipa meillä perinteisemmät roolit. Mutta en voi sille mitään, että vihaan ruuan laittamista :D

Vierailija
245/1294 |
17.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi herra varjele osaa näistä kommenteista..... Aina sanotaan naisille että olkaa reippaita ja lähestykää miehiä avoimesti. Sitten kun joku (vaikka onkin jopa ujo ja herkkä) haluaa lähestyä kivasti miestä, niin vastaanotto on lähinnä negatiivista. Mielestäni on PELKKÄÄ PLUSSAA että ihmiset lähestyvät toisiaan myös baarin/klubin ulkopuolella. Ainahan sanotaan että raitis kumppani on paras ja kannustetaan lähestymään miehiä myös selvänä. Eikö näin? Joku kommentoi että miten ihmeessä kaupassa (ostostenko perusteella hehehe) tiedät millainen tyyppi kyseinen mies on. No, miten sen tietää missään, ellei pyydä ulos ja tutustu? Eihän sitä baarissakaan tiedä, millainen tyyppi on kyseessä joka itseen vetoaa. Baarissa lisäksi alkoholi on mukana sumentamassa aivoja ja vaikka ei itse olisi kännissä, niin usein vähintäänkin se mies sitten on. Ja ainakin itse olen kokenut että baarissa lähestymiseni koetaan ehdotuksena seksiin. Olen sosiaalinen, estoton ihminen joka on elämässään lähestynyt ihmisiä myös kahvilassa/koulussa/kerran kaupassakin, ja voin sanoa että ne lähestymiset kyllä mielestäni ovat poikineet enemmän kuin baarissa tapahtuneet asiat. Huokaus. 

Hohhoijaa. Baarissa voi hyvällä syyllä olettaa, että ihminen on hakemassa seuraa. Toki voi olla että ei haekaan, mutta usein baariin mennään jos ei parisuhdetta etsimään niin ainakin juttelemaan ja tutustumaan ihmisiin. Kauppaan käsittääkseni useimmat menevät ostaakseen tarvitsemiaan tavaroita eivätkä saadakseen seuraa.

Jos ei oikeasti huomaa mitään eroa siinä, meneekö yrittämään jotakuta kiinnostavaa baarissa tai kaupassa ja vielä pitää näitä ihan samanlaisina tutustumispaikkoina niin huh. Tai siinä mielessä ovat samanlaisia paikkoja, että kummassakin jonkun luo meneminen treffikutsujen tai puhelinnumeroiden kanssa on yhtä outoa, jos meneminen perustuu vain siihen että itseä kiinnostaa eikä toinen ole mitenkään osoittanut vastaavasti kiinnostusta esim. katsomalla tai hymyilemällä.

Someko sen aiheuttaa että nykyään ihmiset eivät enää oikein tunnista ns. sosiaalista koodistoa ja sitä, mikä on soveliasta missäkin? MINÄ haluan tutustua ja MINUA kiinnostaa, joten ei kun tyrkyttämään numeroa tai kyselemään treffeille missä tahansa ketä tahansa, on tämä kiinnostunut tai ei.

Kun kuitenkin kiinnostus liittyy vain ulkonäköön (kaupassa näkee jonkun kiinnostavan näköisen, niinhän aloituksessa sanottiin), eikö olisi sama mennä sinne monen parjaamaan Tinderiin? Siellä kaikki sinkut nykyään joka tapauksessa ovat.

Juuri näin. On tietyt soveliaat, totutut ja kaikkien ymmärtämät foorumit joissa seuranhakua tehdään, ja näissä on sekin hyvä puoli että kaikki osapuolet silloin tietää että muutkin ovat ns haku päällä.

Se että mennään vaan häiritsemään muita ihmisiä keskellä arkea ilman mitään ennakkotietoa siitä haluaako toinen edes että häntä lähestytään kesken askareiden, tai että onko se toinen ihminen edes sinkku, ei ole normaalin ihmisen toimintaa.

Edelleen. Minua miehenä tämä ei häiritsisi tippaakaan. Naiset voivat puolestani lähestyä sillä silmällä ihan missä vain ja milloin vain.

Vierailija
246/1294 |
17.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miestä lähestytään kaupassa seuraavalla tavalla:

1. Ensiksi bongaat sopivan miehen.

2. Seuraavaksi pudotat "vahingossa" jonkun ostoksesi, mutta sateenvarjo, käsine tai huulirasva tms. käy yhtä hyvin.

3. Kiinnostunut mies nostaa ostoksesi lattialta salamannopeasti ja yleensä sanoo samalla jotain, mihin voit sitten vastata.

4. Seuraavaksi kannattaa valittaa esimerkiksi kipeää rannetta, jolloin mies tarjoutuu kantamaan ostoksesi autoon.

Huomasin ihan vahingossa tämän jutun toimivuuden, kun eräs supersöpö mies juoksutti mun käsineitä perääni...

Niin, ja vielä 5. kohta, eli muista hymyillä:)

Toiselta tippuvan tavaran nostaminen on peruskohteliaisuutta eikä implikoi kiinnostuneisuutta mitenkään. Itse olen noukkinut tipahtaneita kamoja niin naisille, miehille, lapsille kuin vanhuksillekin ja varmaankin kaikki mainitut ryhmät ovat nostelleet myös minun tipahtaneita kamojani. Juuri pari viikkoa sitten kassalla lompakkoa esiin kaivaessani vedin laukustani hiusklipsin lattialle ja jonossa takanani seissyt mies nosti sen minulle, tyttöystävänsä ihaillessa vieressä.

Toki tuolla voi jutunjuurta aikaiseksi saada tai ainakin kontaktin ihmiseen, mutta ei se siis mitään kiinnostusta vihjaa. Peruskäytöstä.

Vierailija
247/1294 |
17.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tiedä miten ihmiset yleensä saavat minkäänlaisia ihmissuhteita jos kaikki on niin kovin vaikeaa. Tuskin kaikkien kaverisuhteet yms. ovat jostain Tinderistä alkaneet.

Ei muuta kuin nykäisemään kiinnostavaa miestä hihasta ja siitä se sitten lähtee jos on lähteäkseen.

Ei todella ole vaikeaa.

Etkö lukenut vastauksia? Etkö todella itse keksi muita tapoja tutustua ja saada kavereita tai parisuhteita kuin Tinder tai käydä kiskomassa satunnaisia ihmisiä hihasta josko sitä kiinnostaisi?

Vinkki; opiskelu, työpaikat, harrastukset, baari, luottamustoimet, naapurit, kansalaisopiston kurssit.

Todella on kaikki vaikeaa, jos ei muuten voi tutustua ihmisiin kuin Tinderissä tai ns. yrittäen jokaista vastaantulijaa, joka itseä kiinnostaa, paikasta riippumatta. Ovatko kaikki ihmiset jotakin mitäänharrastamattomia, laiskoja, kotona kauppareissuja lukuunottamatta jumittavia työttömiä, kun missään muualla ei muka voi tutustua ihmisiin, saada ystäviä ja parisuhteita kuin Tinderissä tai kaupassa?

No älä minulle saarnaa; itse voin lähestyä missä tahansa, enkä pistä pahakseni jos muutkin niin tekevät.

Enemmän ihmettelen näitä pelokkaita hysteerikkoja, jotka autistisesti haluavat tehdä äärimmäisen tiukan rajan, että baarissa ja tinderissä on sallittua lähestyä, mutta kaupassa ja kirjastossa luoja paratkoon ei missään nimessä, se olisi seksuaalista ahdistelua ja ties mitä.

Itseäni ei Tinderistä ja baareista löydä, joten ainoat mahdollisuudet lähestyä minua ovat juurikin tuolla "oikeassa elämässä".

Miten vaikea on ymmärtää, että ihmisillä on oikeus käydä kaupassa ja kirjastossa ja muissa vastaavissa ns. asiointipaikoissa ilman että joku tulee siihen "lähestymään" ja vonkaamaan?

Baaria saati Tinderiä EI VOI verrata kauppaan ja kirjastoon, koska mennessäsi baariin ja Tinderiin oletettavasti haluat lähestymisiä ja tutustumista parisuhdemielessä. Jos henkilö menee kauppaan tai kirjastoon, hän oletettavasti menee ostamaan ruokaa tai lainaamaan kirjoja, ei kyttäämään mahdollisia kumppaneita. 

Mikä tässä on niin vaikea ymmärtää? Se on toki jokaisen oma valinta, käykö baareissa tai meneekö Tinderiin tai harrastaako kitään missä tapaa muita ihmisiä, mutta ei sillä perusteella voi olettaa, että kaikkien muidenkin mielestä on ihan ok ja hienoa muiden joutua antamaan pakkeja käydessään KAUPASSA TAI KIRJASTOSSA.

Onko ongelmia siellä?

Ei ole kukaan tulossa "vonkaamaan".

Jutella voi ja vaihtaa pari sanaa.

Hullua olisi jos kukaan ei ikinä uskaltaisi tulla kenellekään juttelemaan.

Opettele itse sanomaan "Ei kiinnosta, älä puhu minulle koska olen sellainen ihminen, että inhoan vieraiden kanssa puhumista.".

Ei ole vaikeaa. Olet kuin olet ja ole sitä.

Älä valita, kun muut voi tykätä joskus jutella ja jopa tutustua. Jos ei ikinä kukaan juttele, niin hankalaa on.

Älä muutrn ikinä muuta etelän maihin, siellä sulle saatetaan kommentoida jotain enemmänkin kaupassa. Ja kirjastossa ja kadulla ja työpaikalla. Oi joi!

Terveisin nainen 30v.

Miksi on perusteltava, miksi ei keskustele? "älä puhu minulle koska olen sellainen ihminen, että inhoan vieraiden kanssa puhumista." Kai ymmärrät, että se henkilö, joka menee jollekulle kaupassa tai kirjastossa jotakin selittämään, voi olla epäkiinnostava ja siksi lähestytty ei halua puhua hänen kanssaan, mutta jonkun toisen kanssa voisi puhuakin? Ei tarvitse inhottaa puhua kaikkien kanssa, vaan vain tämä joku ei kiinnosta.

Jos on kanttia mennä tekemään aloitteita paikassa ja henkilölle, joka kiinnostaa vain itseä, on oltava myös kanttia saada pakit.

Voimakas pelko näkyy sitten olevan jo etukäteen, pelko siitä, että sinulle tulee juttelemaan vain epäkiinnostavat.

Ei tietenkään tarvitse perustella monin sanoin, kerro sitten vaan, että "Ei kiinnosta. Heippa!" Tai ilman "heippaa", voit sanoa toiselle ihan niin lyhyesti ja tökerösti kuin sinä itse haluat.

Terveisin nainen 30v.

Vierailija
248/1294 |
17.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehkä ruokakauppaa luonnollisempi valinta olisi joku miesvaltainen kauppa. Siellä naisen olisi helpompi "kysyä apua" mieheltä. Vaikkapa Motonet, rautakauppa tms. "Kun myyjiäkään ei oikein ole näkynyt ,niin ajattelin kysyä joltain fiksun tuntuiselta mieheltä". Mene ja katsele hyllyistä erilaisia vempaimia. Keksit kyllä jotain kysyttävää jostain härpäkkeestä, jos joku kiireettömän oloinen ja kiva mies kiinnostaa.

Minulle on se ja sama, missä kukakin miehiä pokailee, mutta kuulostaa todella oudolta jos joku nainen on niin miesseuran tarpeessa, että menee jonnekin "miestentarvikekauppaan" tarkoituksenaan bongailla kiinnostavia miehiä hyllyjen välissä, hiplailla jotakin hiomakoneita ja kysellä miehiltä jotakin tyhjänpäiväistä toiveenaan päästä treffeille. Eikö kannattaisi noin kovassa miesseuran tarpeessa mennä vaikka jonnekin somen deittiin tai vaikka lähipubiin?

Miehetkin voisivat tutustua naisiin menemällä naisten alusvaateosastolle katselemaan rintsikoita ja kyselemään kiinnostavalta naiselta niistä kun myyjiäkään ei ole näkynyt. Sama asia ja yhtä omituinen tapa yrittää tutustua.

Voi ei :D :D mä käyn rautakaupassa paljon. Meillä on miehen kanssa jotenkin ihan  päinvastoin nämä roolit. Mies rakastaa ruokaa ja ruuan laittoa. Juoksee ruokakaupoissa ja minä rakasta remonttaamista/sisustusta. Juoksen rautakaupoissa :D En hivele hiomakoneita, mutta melkein.

Joskus  mietin, että me ollaan omituinen pariskunta ja toivon, että olisipa meillä perinteisemmät roolit. Mutta en voi sille mitään, että vihaan ruuan laittamista :D

Luetunymmärtäminen mitään?

Käyttekö rautakaupassa ja ruokakaupassa pokailemassa ihmisiä? Jos ette, miten tuo kirjoittamasi liittyi kommentoimaasi viestiin?

Vierailija
249/1294 |
17.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Menettekö rautakauppaan ja ruokakauppaan kysyäksenne  muka "neuvoa tuotteista" kiinnostavilta miehiltä ja naisilta? Jos ette, teidän kaupassakäyntinne ei liity mitenkään asiaan.

Vierailija
250/1294 |
17.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta olisi todella noloa olla se nainen, joka vonkaa varattuja miehiä kaupan hyllyjen välissä. Ei nimittäin voi tietää, onko tuntematon mies varattu tai naimisissa ja perheellinen.

Kysymällähn se selviää? Oikeasti, miten helvetin vaikeaa voi olla? Ja Tinderissähän sen vasta tietääkin mitä kukin on, sehän on selvä.

Vierailija
251/1294 |
17.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis teidän ei tarvitse muuta kuin puhua ääneen itseksenne miehen vieressä ja kattoa hyllylle. Mies vastaa jotain: -mitä...ja siitä se lähtee..pääkaupunkiseutu ehkä on sitten erikseen, koska hulluja täynnä.

Teistä tulee mieleen kosherjuutalaiset israelissa, joille piti opettaa miten pistää sisään. Pojat vain paino matematiikkaa.

mies52v

Vierailija
252/1294 |
17.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tiedä miten ihmiset yleensä saavat minkäänlaisia ihmissuhteita jos kaikki on niin kovin vaikeaa. Tuskin kaikkien kaverisuhteet yms. ovat jostain Tinderistä alkaneet.

Ei muuta kuin nykäisemään kiinnostavaa miestä hihasta ja siitä se sitten lähtee jos on lähteäkseen.

Ei todella ole vaikeaa.

Etkö lukenut vastauksia? Etkö todella itse keksi muita tapoja tutustua ja saada kavereita tai parisuhteita kuin Tinder tai käydä kiskomassa satunnaisia ihmisiä hihasta josko sitä kiinnostaisi?

Vinkki; opiskelu, työpaikat, harrastukset, baari, luottamustoimet, naapurit, kansalaisopiston kurssit.

Todella on kaikki vaikeaa, jos ei muuten voi tutustua ihmisiin kuin Tinderissä tai ns. yrittäen jokaista vastaantulijaa, joka itseä kiinnostaa, paikasta riippumatta. Ovatko kaikki ihmiset jotakin mitäänharrastamattomia, laiskoja, kotona kauppareissuja lukuunottamatta jumittavia työttömiä, kun missään muualla ei muka voi tutustua ihmisiin, saada ystäviä ja parisuhteita kuin Tinderissä tai kaupassa?

No älä minulle saarnaa; itse voin lähestyä missä tahansa, enkä pistä pahakseni jos muutkin niin tekevät.

Enemmän ihmettelen näitä pelokkaita hysteerikkoja, jotka autistisesti haluavat tehdä äärimmäisen tiukan rajan, että baarissa ja tinderissä on sallittua lähestyä, mutta kaupassa ja kirjastossa luoja paratkoon ei missään nimessä, se olisi seksuaalista ahdistelua ja ties mitä.

Itseäni ei Tinderistä ja baareista löydä, joten ainoat mahdollisuudet lähestyä minua ovat juurikin tuolla "oikeassa elämässä".

Kirjoitustavan ja asenteen perusteella väittäisin, että ap on tylsistynyt ja joutilas boomer, ei mikään nuori, ujo tyttö.

Mistä ihmeestä näitä epäilijöitä aina löytyy??? Vaikka olisi millainen aloitus niin ketjussa on joku uuno väittämässä aloittajasta yhtä sun toista. Epäilettekö te kaikessa muussakin elämässänne kaikkea yhtä paljon? Rankkaa varmasti sellainen elämä

Vierailija
253/1294 |
17.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei todella ole vaikeaa.

Miten vaikea on ymmärtää, että ihmisillä on oikeus käydä kaupassa ja kirjastossa ja muissa vastaavissa ns. asiointipaikoissa ilman että joku tulee siihen "lähestymään" ja vonkaamaan?

Baaria saati Tinderiä EI VOI verrata kauppaan ja kirjastoon, koska mennessäsi baariin ja Tinderiin oletettavasti haluat lähestymisiä ja tutustumista parisuhdemielessä. Jos henkilö menee kauppaan tai kirjastoon, hän oletettavasti menee ostamaan ruokaa tai lainaamaan kirjoja, ei kyttäämään mahdollisia kumppaneita. 

Mikä tässä on niin vaikea ymmärtää? Se on toki jokaisen oma valinta, käykö baareissa tai meneekö Tinderiin tai harrastaako kitään missä tapaa muita ihmisiä, mutta ei sillä perusteella voi olettaa, että kaikkien muidenkin mielestä on ihan ok ja hienoa muiden joutua antamaan pakkeja käydessään KAUPASSA TAI KIRJASTOSSA.

Vaikutat harvinaisen mukavalta ja avomieliseltä tapaukselta. NOT.

Vierailija
254/1294 |
17.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minusta olisi todella noloa olla se nainen, joka vonkaa varattuja miehiä kaupan hyllyjen välissä. Ei nimittäin voi tietää, onko tuntematon mies varattu tai naimisissa ja perheellinen.

Kysymällähn se selviää? Oikeasti, miten helvetin vaikeaa voi olla? Ja Tinderissähän sen vasta tietääkin mitä kukin on, sehän on selvä.

No Tinderissä se kysyminen, lähestyminen ja "vonkaaminen" kuuluu asiaan ja sitä varten Tinder vähän kuin on olemassakin, kaupassa ei. Tämän luulisi olevan kaikille itsestäänselvää.

Vierailija
255/1294 |
17.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tätä varten meille ihmisille on kehittynyt puhe ja kielet. Jotta voisimme kommunikoida. Puhumallahan nuo selviää. Pianhan se tulee selville, että onko toinen varattu vai ei?

No sehän antaakin naisesta todella fiksun kuvan kun hän menee kysymään vieraalta mieheltä jossakin kaupassa, että oletko varattu. Toisekseen, mitä sitten vaikka mies olisi vapaa? Olisiko hänellä jokin velvollisuus silloin olla kiinnostunut jokaisesta naisesta, joka tulee kyselemään hänen parisuhdetilannettaan?

Tämä on kummallinen keskustelu; miehiä, jotka lähestyvät vieraita naisia kaupassa, pidetään häiritsevinä pervoina huuheloina, mutta jos nainen lähestyy miestä kaupassa, miehen oletetaan olevan ilahtunut ja innoissaan ja naisen tekemänä kyseinen häir... eikun lähestyminen onkin yhtäkkiä normaalia sosiaalista toimintaa.

Sellaista tasa-arvoa.

Pihvi onkin siinä, että naiset kokevat lähestymiset häirintänä, suurin osa miehistä päin vastaisessa tilanteessa eivät koe sitä häirintänä. Miehet ihan aidosti ilahtuvat, jos joku nainen yrittää heitä pokata.

Taitaa kyllä riippua ihan naisesta.

Vierailija
256/1294 |
17.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Edelleen. Minua miehenä tämä ei häiritsisi tippaakaan. Naiset voivat puolestani lähestyä sillä silmällä ihan missä vain ja milloin vain.

Eikähän se ole ennemmin se tapa, jolla lähestyy, kuin itse paikka. Harvoin se suorin ehdottelu baarissakaan toimii, vaan samoin herkin korvin ja elein se tutustuminen alkaa sielläkin. Jollei sitten tosiaan silmät leimuten ohiteta kaikki keskustelu ja käydään suoraan iholle, baarissa siis.

En yleensä ottaen miellä iskemistä keinoksi tutustua toiseen ihmiseen, enkä käyttäisi sitä omasta toiminnastani. Vonkaamisellakin on aika ikävä sävy, ja mielestäni aivan eri asia kuin ottaa kevyttä puhe yhteyttä kaupassa tai kirjastossa tms. paikassa. Jotkuthan ketjussa kuvittelevat, ja ehkä näin on tapahtunutkin, miehen tulevan kaupassa iholle mankuen, "Pi**ua, anna pi**ua."

Eipä silti, kertaakaan en itse ole vielä kaupassa enkä kauppakeskuksessakaan lähestynyt muuta kuin jo ennestään tuttua naista, ja silloinkin vain kuulumisia kysyäkseni, mutta kadulla ja kirjastossa olen. Ja kiitos kyllä, kaikilla kolmella kerralla sain, en korvilleni, vaan juttuseuraa vartiksi tai pariksi. Yhden kanssa pidetään yhteyttä edelleen.

Vierailija
257/1294 |
17.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei todella ole vaikeaa.

Vaikutat harvinaisen mukavalta ja avomieliseltä tapaukselta. NOT.

Joo, onhan sellainen ihminen selkeästi jotenkin epänormaali, joka haluaa käydä kaupassa tai kirjastossa rauhassa ja sellainen selkeästi todella normaali, joka kuvittelee olevansa sinkkubileissä kun näkee kaupassa tai kirjastossa ihmisiä.

Vierailija
258/1294 |
17.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Prisma, Tampere kirjoitti:

Olen hyvännäköinen perheellinen mies ja minusta usein pidetään.

Alkukesällä kävin yksin kaupassa, näin hyllyjen välissä kiinnostavan naisen. Menin hieman lähemmäksi hyllyjen toiselle puolelle, muka katsomaan jotain leipiä. Samassa kun nostin katseeni ylös niin kyseinen nainen olikin katsonut minua jo ennemmin! Katseemme kohtasivat ja "lukittuivat" täysin. Eli tavallaan vahingossa yllätin hänet.... Molemmat menimme hämillämme ja jatkoimme eteenpäin. Ihan helvetin kiinnostava nainen.

Seurasin katseella mihin päin hän meni. Hetken päästä menin kärryjen kanssa häntä vastaan. Ohitimme toisemme, mutta hän oli hyvin nolona ja katseli lähinnä lattiaan.

Voi kun olisin voinut ottaa hänet halaukseen!

En minä tiedä, mitä tuossa voi tehdä? Näitä läkähdyttäviä tilanteita tulee toisinaan vastaan. Sikäli on hyvin miellyttävää, että vielä yli 50 vuotiaana havaitsen, että minusta ollaan kiinnostuneita. Minut huomataan.

Normihommaa hopeaketulle...

Vierailija
259/1294 |
17.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset: kuvitelkaa omalle kohdallenne että miehet tulevat iskemään juuri samalla tavalla kuin baarissa.

- aina kun käytte ruokakaupassa

- aina kun käytte vaatekaupassa (astetta limaisemmat kommentit kuinka tuo sopisi sinun perseellesi)

- aina kun käytte kirjastossa

- aina kun odotatte bussia, junaa, metroa, sporaa...

- aina kun käytte lenkillä

Tätäkö te todella haluaisitte?

TÄMÄ. TÄMÄ. TÄMÄ.

Vierailija
260/1294 |
17.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joitain viestejä lukiessa tulee mieleen että nyt kyllä taidetaan sähähtää aika helposta... Jos tuntematon sanoo jotain, ei hän ole todellakaan lähtökohtaisesti haluamassa sinua aviokumppanikseen. Voi olla kyse ihan vaan tavallisesta small talkista, hyvänen aika. Sellaisesta jolla saadaan esim. aikaan pienen paikkakunnan tai lähiön sisäistä turvallista henkeä, sellaista jonka ansiosta asuinpaikkasi on miellyttävä eikä etäinen.

Ok, kaikilta small talk ei taivu, mutta jos kukaan ei saisi puhua kenenkään kanssa niin yhteiskunta lahoaisi kyllä saman tien.

Jep. On itsekin tullut jutusteltua vastakkaisen sukupuolen edustajan kanssa yleisellä paikalla useammankin kerran, omasta tai toisen aloitteesta. Ihan siis ilman taka-ajatuksia. Kerrankin Ateneumissa mies kysyi yhden taulun nimestä, että mitähän tuolla sanalla tarkoitetaan ja minä googlasin sen sanan. Kun mies sai vastauksensa, kiitti ja meni eteenpäin.

Siksi luulen, että aloittaja halusikin nyt vinkkejä siitä, kuinka nimenomaan se kiinnostus osoitetaan. Osan vastaukset menee ihan ihme mörököllin teitä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi kolme