Miehet, miten ottaa teihin kontaktia KAUPASSA?
Olen ujo nainen, mutta olen miettinyt että jos joskus näen kaupassa miehen joka vaikuttaa minusta kiinnostavalta, miten voisin lähestyä häntä.
Olisiko hyvä esim. sanoa suoraan, että hei, vaikutat musta kiinnostavalta mieheltä, haluaisitko lähteä joskus vaikka kahville mun kanssa?
Anteeksi nyt kun olen varmaan ihan uusavuton. Mutta minulle tuollaiseen kontaktin ottoon on aika iso kynnys, ihan vaan siksi kun oon ujo ja herkkä. Niin ajattelin laittaa tänne palstalle tällaisen aiheen.
Tai ootteko muut menestyksekkäästi koskaan tavanneet kiinnostavia ihmisiä kaupassa, niin että oikeasti siitä olisi syntynyt jotain?
Kommentit (1294)
Samaa miettinyt, joskus (harvoin kyllä) näkee kaupassa miellyttävän oloisen miehen, mutta jää usein hymyilyn asteelle. Onko varattu yms. Alkaa miettiä? Mutta ideana tosi hyvä!
Vierailija kirjoitti:
Kysyt mieheltä, mikä piimä on hänen suosikkiaan ja kun saat vastauksen, kerrot itsekin lipittäväsi usein juurikin samaa piimälaatua. Jos ei tuolla saa miestä iskettyä, ni ei sitten millään!
Miten siinä tapauksessa, jos mies oikeasti tykkää piimästä ja sinä olet kaupassa valehdellut hänelle tykkääväsi samasta tuotteesta? Suhteen aikana tulee enemmin tai myöhemmin ilmi, ettet oikeasti voi sietää piimää lainkaan eli suhde perustuu huijaukseen
Silmänisku toimii aina. Tekee heti kaiken selväksi kun nainen iskee silmää miehelle. Ei tarvitse sanoa mitään, tämän jälkeen mies kyllä ymmärtää avata keskustelun tai jos ei ymmärrä niin hänen kanssaan tuskin treffeille haluaisitkaan. M52
Kannattaa katso tästä linkejä, kun toivottavasti tästä olisi apua näkökulmia löytämiseen.
https://sexpo.fi/kysymys/ihmisten-lahestyminen/
https://elaparemmin.fi/blogi/nain-lahestyt-ihmisia-rohkeammin/
https://keskustelu.suomi24.fi/t/17818939/deittailukumppani-tavoite-
Etkö vois antaa ihmisten vaan tehdä ostoksensa rauhassa lähestymättä? Mää ainakin saisin pelkokohtauksen jos joku mua lähestyis. Nainen.
Kysy että onko uskossa Jeesukseen Kristukseen jos ei niin hyvät jatkot.
Korona-aikaan kun välttelit ihmisiä, mutta kaupassa oli kuitenkin käytävä, niin moni mies pyrki juttusille ja hyvin usein ilman maskia. Vaikuttikohan se kun eivät nähneet kasvojani käyttämäni maskin takaa, kun nykyisin tuntuu ettei yksikään mies edes kohti katso.
Mene vain rohkeasti juttelemaan!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taidat olla persjalkainen, lihava yh-äiti tai muuten todella luonnevikainen. Ei normaalin, nätin naisen tarvitse yrittää ketään iskeä, sillä hänet on isketty ajat sitten jo! Valitsee vain.
Taas näitä katkerien miesten happamia harhaluuloja.
Olen itse objektiivisesti arvioituna kaunis: hoikka, kapea vyötärö, pitkät jalat, pitkät hiukset, isot silmät, korkeat poskipäät, suorat hampaat. Hoidetut kädet ja jalat, kevyt ehostus, siisti hillitty pukeutuminen. Hyvä käytös, positiivinen elämänasenne. Ei tatuointeja tai lävistyksiä.
Kukaan mies ei ole koskaan lähestynyt minua missään. Okei, tanssilattialla on joskus kähmitty, mutta se nyt ei ole mitään imartelua vaan koskemattomuuteni loukkaamista. Ihan itse olen tehnyt ihan kaikki aloitteet miehen saamiseksi. Kaikki. Ekan eksän kanssa oltiin yhdeksän vuotta ja siitä seuraavaa tapailin puoli vuotta. Nyt tapailen parhaillaan kolmatta elämäni miestä. Mutta koskaan, missään tilanteessa, kukaan mies ei ole tullut iskemään minua.
Eli aloituksen perusteella ei kyllä voi päätellä, miltä kirjoittaja näyttää. Sinun viestisi sisällön perusteella sen sijaan voinee arvata, ettei kyseessä ole mikään naistenmies ainakaan.
Millainen ilme sulla on kasvoilla? Tympeä, arvosteleva, tyly, kylmä.....
Mun kaveri, eläkel.... hymyilee aina ja saa hymyä vastineeksi.
Jos joku kivannäköinen nainen puhuu minulle kaupassa ja yrittää iskeä, niin olet erittäin otettu. Jos olen sillä hetkellä varattu, niin en koskaan sano pahasti takaisin. Jos ei ole minun mielestä sopiva, niin en silloinkaan sano pahasti takaisin. Ihan sama mitä joku yrittää iskeä, niin menen hyvillä mielin kotiin.
MaskitoN kirjoitti:
Korona-aikaan kun välttelit ihmisiä, mutta kaupassa oli kuitenkin käytävä, niin moni mies pyrki juttusille ja hyvin usein ilman maskia. Vaikuttikohan se kun eivät nähneet kasvojani käyttämäni maskin takaa, kun nykyisin tuntuu ettei yksikään mies edes kohti katso.
Näin kävi minullekin ja kysyin heti missä tämän ääliön maski on. Mikäli ei vaivaudu edes sen vertaa välittämään muista, että laittaisi sen maskin kasvoilleen niin miksi haluaisin olla missään tekemisissä tällaisten ihmisten kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Etkö vois antaa ihmisten vaan tehdä ostoksensa rauhassa lähestymättä? Mää ainakin saisin pelkokohtauksen jos joku mua lähestyis. Nainen.
No mutta voisihan siitä seurata sinullekin jotain kikkelitouhuja.
Minua on lähestytty ja seurailtu usein kaupassa.
Olen jo aikuinen mies ja lapsetkin tehty jne. Mutta kun olen ollut sinkku eikä ole ollut sormusta, niin hauskin lähestyminen oli maustehyllyllä että" Anteeksi hei, olen muuttanut tänne juuri ja missähän täällä maustehyllyllä on suolat?" Sen jälkeen hän tuli vielä maitohyllylle perässä ja hymyili.
Kyllähän siitä olisi juttua saanut alkuun, mutta olen introvertti, enkä olisi ehkä koskaan varma tekeekö hän niin myös joillekkin muille miehille..
Harva mies juo piimää, joten ei tule onnistumaan.