Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehet, miten ottaa teihin kontaktia KAUPASSA?

Vierailija
17.07.2020 |

Olen ujo nainen, mutta olen miettinyt että jos joskus näen kaupassa miehen joka vaikuttaa minusta kiinnostavalta, miten voisin lähestyä häntä.
Olisiko hyvä esim. sanoa suoraan, että hei, vaikutat musta kiinnostavalta mieheltä, haluaisitko lähteä joskus vaikka kahville mun kanssa?
Anteeksi nyt kun olen varmaan ihan uusavuton. Mutta minulle tuollaiseen kontaktin ottoon on aika iso kynnys, ihan vaan siksi kun oon ujo ja herkkä. Niin ajattelin laittaa tänne palstalle tällaisen aiheen.

Tai ootteko muut menestyksekkäästi koskaan tavanneet kiinnostavia ihmisiä kaupassa, niin että oikeasti siitä olisi syntynyt jotain?

Kommentit (1294)

Vierailija
561/1294 |
24.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

1) Seiso jonkun hyllyn kohdalla ja tutki tuotetta ja kysy ohikulkevalta mieheltä ohnko hänellä kokemusta tuotteesta. Valitettavasti pelkään että hän vain vastaa asiallisesti eikä juttu etene siitä.

2) Pukeudu minihameeseen ja mekkoon ja poimi alimmasta hyllystä jokin tuote kun mies on takanasi. Hän varmasti jää tuijottamaan ja seurailee sinua mutta ei uskalla sanoa mitään. Toinen versio: Laita hameesi helma niin että se on käsilaukun ja pepun välissä jumissa niin että peppu melkein näkyy. Silloin mies saattaa huomauttaa asiasta, mutta ujous kummallakin voi aiheuttaa että juttu ei etene.

3) Valitse muu kauppa kuin ruokakauppa, esim jokin harrastukseesi liitttyvä. Jos luet paljon niin kirjakaupassa esim voit tutkiskella hyllyjä ja tiiraila miehiä ja ottaa jutun aiheeksi jokin kirja.

Kohtaan 2) Entä jos sääret antaisivat myötä, mutta ikä ei oikein enää :)

Vierailija
562/1294 |
24.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siitä vaan, kunhan jätät MUN miehen rauhaan!!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
563/1294 |
24.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

syöntikypsä avokado kirjoitti:

Purista haaroista ja kysy: "Meille vai teille?"

Tällaista ehdottaa vaan tyyppi, jota ei tulla puristelemaan. MenToo.

Vierailija
564/1294 |
24.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin usein yksin lounaalla ravintolassa ja kerran naistarjoilija haki pöydästäni astioita pois ja jätti lapulla numeronsa. Toimi!

Kerran yleisötilaisuudessa nainen tuli kysymään että oonko täällä yksin. No olinhan minä ja siitähän se sitten eteni.

Vierailija
565/1294 |
24.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kävin usein yksin lounaalla ravintolassa ja kerran naistarjoilija haki pöydästäni astioita pois ja jätti lapulla numeronsa. Toimi!

Kerran yleisötilaisuudessa nainen tuli kysymään että oonko täällä yksin. No olinhan minä ja siitähän se sitten eteni.

Ollessani koulutuspäivillä menin lounaalla tuiki tuntemattoman miehen pöytään. Asiat eteni juuri niinkuin voitte arvatakin.

Kurssi N

Vierailija
566/1294 |
24.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen mies ja ajattelin ottaa nyt tavoitteeksi, että isken silmää. Siis jos tulee tilanne jossa kohtaa katse jonkun yksin liikkuvan naisen kanssa joka näyttää kivalta ja suunnilleen voisi olla kohderyhmää. Mitä pahaa siinä voi tapahtua?

A)Nainen katsoo että mikähän tuokin nyt oli ja jatkaa menoaan

B)Nainen huvittuu ja hämmentyy, mutta ei reagoi sen kummemmin, jatkaa menoaan

C)Nainen reagoi ja ehkä sanoo jotakin, siitä sitten voi tarina jatkua monella tavalla

Onko paha?

D) Nainen ottaa sen seksuaalisena ahdisteluna ja traumatisoituu.

E) Nainen ottaa sen seksuaalisena ahdisteluna ja voimaantuu siitä, nostaa syytteen ja kertoo iltapäivälehtiin.

Vähän liioittelun makua nyt.

Vierailija
567/1294 |
24.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen mies ja ajattelin ottaa nyt tavoitteeksi, että isken silmää. Siis jos tulee tilanne jossa kohtaa katse jonkun yksin liikkuvan naisen kanssa joka näyttää kivalta ja suunnilleen voisi olla kohderyhmää. Mitä pahaa siinä voi tapahtua?

C)Nainen reagoi ja ehkä sanoo jotakin, siitä sitten voi tarina jatkua monella tavalla

Onko paha?

Ei ole paha. Jos nainen on rohkea, saattaa hyvinkin tarttua tuohon ja ottaa kontaktia. Sen sijaan jos kohteesi on ujo niin voin luvata ettei toimi.

Ja jos nainen on niin ujo ettei tuollaiseen reagoi niin se kannattaa sivuuttaa muutenkin.

Lasketaanko reagoinniksi se että kääntää katseen lattiaan ja häipyy äkkiä paniikissa toiseen hyllyväliin, vaikka haluaisikin vastata miehen katseeseen?

t. ujo

Ai että :) Mitenkähän ujon naisen kanssa pääsisi tuosta eteenpäin..

Vierailija
568/1294 |
24.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rupeet vaan latoon kaljaa niiden koreihin ja lupaat myös maksaa ne.

Ei toimi kyl kaikkiin miehiin. Jotkut tykkää lonkerostakin.

Vierailija
569/1294 |
24.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naisen on niin helppo tehdä aloite vaikka kaupassa. Jos ei mies ole varattu niin veikkaanpa että 99 prosenttia miehistä lähtee treffeille jos nainen pyytää.

Ei pidä paikkaansa. Olen naisena tehnyt lukemattomia aloitteita ja kaikkiin tullut kieltävä vastaus. Enkä ole ruma.

Joo, ja muutenkin: mitä väliä, lähteekö mies treffeille, kun se kiinnostus ainakin minun kohdallani tyssää siihen kertaan? Ihan turhaa ajanhaaskausta eikä todellakaan mikään saavutus, jos saa miehen raahattua yksille ainoille treffeille.

Sivusta

Vierailija
570/1294 |
24.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen joskus nuorempana naisena tehnyt tuon ekan toisinpäin, eli asiakkaana lähettänyt tiskin kautta keittiöön blokkaripojalle puhelinnumeroni. Tuli tehtyä pariinkin otteeseen. Ikinä ei mitään kuulunut.

Vierailija
571/1294 |
24.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tällaista oikeasti tapahdu, jos nainen tulee kaupassa juttusille ja pyytää kahville kannattaa tehdä lottorivi samantien. Itseasiassa lotossa voittaminenkin on todennäköisempää kuin että nainen tulee iskemään.

Joskaan ei ole itsellekään tapahtunut ja jos tapahtuisi, niin luultavasti vaistomaisesti alkaisin katsomaan ympärilleni piilokameroita etsien. Tai sitten odotan naikkosen pian esittävän hinnastonsa.

Vierailija
572/1294 |
24.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aina vihaisen näköinen, joten naiset eivät uskalla tulla juttelemaan missään. En siitä huolimatta ole oikeasti vihainen.

M22

Vierailija
573/1294 |
24.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko paha?

Ei ole paha. Jos nainen on rohkea, saattaa hyvinkin tarttua tuohon ja ottaa kontaktia. Sen sijaan jos kohteesi on ujo niin voin luvata ettei toimi.

Ja jos nainen on niin ujo ettei tuollaiseen reagoi niin se kannattaa sivuuttaa muutenkin.

Lasketaanko reagoinniksi se että kääntää katseen lattiaan ja häipyy äkkiä paniikissa toiseen hyllyväliin, vaikka haluaisikin vastata miehen katseeseen?

t. ujo

Lainaamasi ujo vastaa, että minä ainakin toivon, että mies tulisi kaikesta huolimatta perässä sinne toiseen hyllyväliin ja alkaisi ystävällisesti jutella. Pystyn kyllä normaaliin jutteluun - niin ujo en ole! - ja siitä se homma etenisi jos ylipäätään olisi edetäkseen. Silmäniskut ja vastaavat saisivat vain pasmani sekaisin... jännitän miehiä ihan liikaa enkä osaa flirttailla. Eli alkuun sellainen aikas neutraali lähestyminen toimisi ehkä parhaiten.

Jos nyt joku siis joskus lähestyisi kaupassa ja jos nyt joku siis lähestyisi juuri minua...

Vierailija
574/1294 |
24.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen aina vihaisen näköinen, joten naiset eivät uskalla tulla juttelemaan missään. En siitä huolimatta ole oikeasti vihainen.

M22

Leikkaa kulmakarvat erilleen.

Vierailija
575/1294 |
24.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silmänisku kaupassa olisi aika karseaa. Mieluummin haluan normaalia puhetta.

Vierailija
576/1294 |
24.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran lähikaupan myyjätär jonka kanssa oli aina jotain hauskaa juteltu tarjoutui ruoan kanssa päivälliselle. Kutsuin. Se oli kiva tyttö mutta vähän minua pidempi ja isompi joten en olisi ehkä itse ajatellut hänestä samalla tavalla. Se tuli sitten yhtenä iltana, syötiin ja pantiin, kumpikaan ei hakenut seurustelua mutta mukava seksisuhde meillä oli toista vuotta.

Vierailija
577/1294 |
24.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kerran lähikaupan myyjätär jonka kanssa oli aina jotain hauskaa juteltu tarjoutui ruoan kanssa päivälliselle. Kutsuin. Se oli kiva tyttö mutta vähän minua pidempi ja isompi joten en olisi ehkä itse ajatellut hänestä samalla tavalla. Se tuli sitten yhtenä iltana, syötiin ja pantiin, kumpikaan ei hakenut seurustelua mutta mukava seksisuhde meillä oli toista vuotta.

0/5

Vierailija
578/1294 |
27.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

M22

Minulla on vähän sama ongelma, ajatuksissani ollessa on ilme ehkä vähän tuima. Täytyy yrittää kiinnittää siihen huomiota.

Vierailija
579/1294 |
27.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko paha?

t. ujo

Lainaamasi ujo vastaa, että minä ainakin toivon, että mies tulisi kaikesta huolimatta perässä sinne toiseen hyllyväliin ja alkaisi ystävällisesti jutella. Pystyn kyllä normaaliin jutteluun - niin ujo en ole! - ja siitä se homma etenisi jos ylipäätään olisi edetäkseen. Silmäniskut ja vastaavat saisivat vain pasmani sekaisin... jännitän miehiä ihan liikaa enkä osaa flirttailla. Eli alkuun sellainen aikas neutraali lähestyminen toimisi ehkä parhaiten.

Jos nyt joku siis joskus lähestyisi kaupassa ja jos nyt joku siis lähestyisi juuri minua...

Kiva kun vastasit :) Vaikka hankala tilanne, se vaatisi hyvää pelisilmää. Naisen seuraaminen toiseen hyllyväliin kun voi pahimmillaan olla ihan muuta kuin kivaa :D

Vierailija
580/1294 |
27.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Silmänisku kaupassa olisi aika karseaa. Mieluummin haluan normaalia puhetta.

Ajattelin vahvuuden olevan siinä, että jos ei yhtään innosta niin se on kirjaimellisesti silmänräpäyksessä ohi. Ei tarvitse ryhtyä kiusalliseen keskusteluun jos ei yhtään nappaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi kaksi