Hihaton mekko päiväkodin työntekijällä?
Voiko teidän mielestänne päiväkodin työntekijällä olla ulkona hihaton mekko? Ei mitenkään lyhyt, mutta hihaton kuitenkin?
Kommentit (42)
Totta kai. En ymmärrä miten hihattomassa mekossa voisi olla mitään epäilyttävää.
No mikä estää? Äidit? Aurinko? Lapset sotkee? En keksi.
Voi. Onkhan lapsemme samassa päiväkodissa. Aamulla kun vein lapseni hoitoon huomasin että päiväkodinhoitajalla oli hihaton mekkoja ajattelin että onpa kaunis mekko. Miksi päiväkodintyöntekijällä ei saisi olla hihatonta? Elämme Suomessa emmekä muslimikulttuurissa!
No, minulle yksi äiti eilen sanoi, että pitäisi olla säädyllisemmät vaatteet päällä lasten kanssa työskennellessä. Soitti vielä jälkeenpäin päiväkodin johtajallekin. Asteita oli eilen +22, tuuleton piha ja kyllä oli hiki.
Kyseessä ihan tavallinen trikoomekko, hihaton. Kaula-aukko niin peittävä, ettei kumartuessakaan näy mitään. Pidän itseäni siveyden sipulina ja oma mieskin joskus vitsillä sanoo, ettei tarvitse pukeutua kuin amishit. Menin siksi vähän hämilleni.
Tänään laitoin t-paidan. Johtaja sanoi, että voi ihan hyvin laittaa mekon ja että jatkossa ei tarvitse välittää tuollaisesta.
ap
Riippuu onko kyseessä nainen vai mies. Jos mies, niin vanhemmat voivat vähän aikaa nikotella. Mutta kyllä ne siitä ajan kanssa tottuu.
Jos sillä äidillä on jotenkin vaikeaa?
Ei käsivarsissa ole mitään hävettävää.
Ei kyllä hihattomassa mekossa ole yhtään mitään säädytöntä. Hyvä että päiväkodin johtajakin oli samaa mieltä!
[quote author="Vierailija" time="28.05.2013 klo 13:35"]
Riippuu onko kyseessä nainen vai mies. Jos mies, niin vanhemmat voivat vähän aikaa nikotella. Mutta kyllä ne siitä ajan kanssa tottuu.
[/quote]
Riippuu miehen lihaksistosta, mä voisin jopa rohkaista miehiä käyttämään hihattomia päiväkodissa.. :)
Varmaan joku tälläinen mamma huomauttanut, joka on rumempi kuin työntekijä. Työntekijähän voi vaikka pokata mamman miehen vahingossa.
http://www.bernina.fi/popup-fJ-n2-i316-p12-sFI.html
Ohis kyselee.. Missä menee raja? Mitä ette enää katsoisi hyvällä päiväkodin työntekijän päällä?
Onko tällainen vielä ok, vaikkapa legginsien tai caprihousujen kanssa? Ilman ei tietenkään siellä pyllistellessä ja kyykkiessä.
Tais se valittajaäiti olla joku ylipainoinen ihrakasa, joka ei voisi allien ja pursuavien tissiläskien takia käyttää mitään hihattomia mekkoja... Argh, kun voi olla ärsyttäviä ihmisiä!!
[quote author="Vierailija" time="28.05.2013 klo 14:01"]
Varmaan joku tälläinen mamma huomauttanut, joka on rumempi kuin työntekijä. Työntekijähän voi vaikka pokata mamman miehen vahingossa.
[/quote]
Minä en ole mikään kaunotar. En ole ylipainoinen, mutten todellakaan herätä tunteita varmaankaan mihinkään suuntaan. Huomauttelija oli omaan silmääni hyvin kaunis. Ei tarvitse kyllä pelätä, että minä veisin kenenkään miestä. Oma riittää, on riittänyt jo 20 vuotta.
ap
No huh huh, jopa on ääliö äiti lapsella
Mulla on varmaan joku henkilökohtainen ongelma, mutta kun hihaton mekko paljastaa kainalot, jotka joko märät (yöks) tai karvat/sänki näkyy (yöks) ja sopivasti kumarressa tms hiha-aukosta näkyy suoraan sisään ja ne rumat rintsikat.
[quote author="Vierailija" time="28.05.2013 klo 14:01"]
http://www.bernina.fi/popup-fJ-n2-i316-p12-sFI.html
Ohis kyselee.. Missä menee raja? Mitä ette enää katsoisi hyvällä päiväkodin työntekijän päällä?
Onko tällainen vielä ok, vaikkapa legginsien tai caprihousujen kanssa? Ilman ei tietenkään siellä pyllistellessä ja kyykkiessä.
[/quote]
Tätä en enää laittaisi millekään työpaikalle, ei ole asiallinen.
Olin joskus 10v sitten Espoossa päiväkodissa töissä yhden kesän vähän yli parikymppisenä. Siellä ohjeistettiin työntekijöitä että narutoppeja ei saa olla eikä minishortseja/hameita, muuten sai pukeutua miten halusi.
Minusta hihaton mekko on ok pk:ssa ja näyttää meidänkin pk:n "tädit" niitä käyttävän. Joku nirunaru-olkaintoppi on sitten jo toinen asia.
Itse kun olen työskennellyt esim. vanhusten tai psykiatrian puolella, niin olen katsonut sopivammaksi käyttää t-paitoja. Mutta se onkin mielestäni asia erikseen.
Miksei muka voisi olla?