Minua säälittää ihmiset jotka vaihtavat autonrenkaita jossain kotipihalla tai pisolla parkkipaikalla.
Kommentit (42)
Miksi tehdä mitään itse kun voi vaan maata
Minua säälittää ihmiset jotka eivät osaa vaihtaa renkaita itse.
Minua säälittää ihmiset, jotka kirjoittavat tällaisia aloituksia vauvapalstalle.
Jokainen voi vaihtaa/vaihdattaa autonsa renkaat siellä missä tahtoo. Meillä vaihdettiin just sopivasti koko auto, niin uudessa autossa jo talvirenkaat valmiina, mutta yleensä renkaat vaihdetaan omassa autotallissa
Vierailija kirjoitti:
Minua säälittää ihmiset, jotka kirjoittavat tällaisia aloituksia vauvapalstalle.
Jep. Säälittäviä tyhjäntoimittajia.
Itsekin vaihtaisin, ellei renkaiden fyysinen koko tekisi siitä turhan vaikeaa. Pienehköissä renkaissa vaihtamiseen kului 30-40 minuuttia. Siinä ajassa ei ajeta liikkeeseen, odotella vaihtoa ja ajeta takaisin kotiin.
Siis vaihtaako AP renkaat auton ollessa "liikkeessä" miten se on mahdollista?
Minä en näihin rengasliikkeiden kausihemmoihin luota,en myöskään näiden kehitysmaalaisten nyrkkipajoihin ja kausisäilytyksiin,varastavat renkaat ja katoavat.
Mieheni on niin pihi ettei ikinä suostuisi maksamaan vaihdattamisesta. Siinäpähän touhuaa.
Vierailija kirjoitti:
Minua säälittää ihmiset jotka eivät osaa vaihtaa renkaita itse.
Paljon kätevämpää vaihtaa itse kuin setviä vaihtoaikaa ja aikataulua liikkeen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Itsekin vaihtaisin, ellei renkaiden fyysinen koko tekisi siitä turhan vaikeaa. Pienehköissä renkaissa vaihtamiseen kului 30-40 minuuttia. Siinä ajassa ei ajeta liikkeeseen, odotella vaihtoa ja ajeta takaisin kotiin.
Minulla meni vähemmänkin aikaa tuohon.
Vaihdan itse koska osaan...Miksi hitossa jonottaisin jonnekin liikkeeseen?
Mä eilen vaihdoin pihalla. Ihan siksi, että kun laihdutan, niin otan kaiken mahdollisen kaloreita kuluttavan toiminnan mielelläni vastaan, olipa se siivoamista tai renkaanvaihtoa. Yleensä olen käyttänyt palvelussa, mutta nyt päätin tehdä pitkästä aikaa itse.
Minua säälittää ihmiset jotka ajavat autoa
Minä tykkään vaihtaa renkaat itse. Mukavan yksinkertainen homma. Kunhan on sateeton päivä, niin renkaanvaihto sujuu parkkipaikallakin.
Itsehän ajan kesät talvet kitkoilla
Säästävät sillä rahaa. Jos reissussa puhkeaa kumi, on hyvä hallita renkaanvaihto.
Vierailija kirjoitti:
Säästävät sillä rahaa. Jos reissussa puhkeaa kumi, on hyvä hallita renkaanvaihto.
Uusissa autoissa ei ole ollut vararenkaita mukana enää vuosiin..
Kotona voi vaihtaa milloin siltä tuntuu .