Juhannuksena loppuu aina viinat ja tupakit kesken. Sitten hirveessä tuupassa mökiltä ABC:lle poikkeen
Kommentit (12)
Vierailija kirjoitti:
Et osaa ostaa tarpeksi🤔
Rakettitiedettä.
Niinhän se menee. Lähdetään pikku mönkijällä hakeen lisää kaljaa ja ajetaan kännissä päin puuta.
Fiksut oppii toisten virheistä, muut omista virheistään. Sitten on vielä ryhmä joka vaan ei opi.
Ei lopu kun osaa varautua! Olisi sulaa hulluutta pilata hauskanpito kun joutuisi hakemaan kesken kaiken lisää jotain. Tunnelma pilalla.
Nyt ei lopu minulta oluet. Ostin alkuvuodesta 45 laatikkoa olutta ja lonkeroa Latviasta. Mulla on täällä mökillä 10 laatikkoa kaljaa ja lonkeroa varmaan 4 laaatikkoa. Kahdekan vierasta tulee ja niillä on varmaan omiakin juomia mukana joten ei lopu kesken. Tupakkia en ite ole koskaan polttanut joten ei siitä väliä. Minun 40 vuotis juhlista loppui juomat ja se olikin aika noloa, piti soitella kaverille että tuo äkkiä olutta. Täytin 50 v viime kesänä ja silloin oli tarpeeksi olutta ja kaikkea koska hain silloinkin Latviasta 45 laatikkoa olutta ja Lonkeroa.
Vierailija kirjoitti:
Fiksut oppii toisten virheistä, muut omista virheistään. Sitten on vielä ryhmä joka vaan ei opi.
Ap ei opi kun tekee aina saman virheen.
Se on paha jos kaikki on kännissä ja juomat loppuu niin ei ole ajokuntoisia. Olen joskus hakenut taxilla juomia lisää.
abc saa kaikkea jos on vaan man net päästetty huoltikselle.
Vierailija kirjoitti:
Mistä ABC:ta saa viinaa?
Eikö alkoholijuomissa ole viinaa enää?
Et osaa ostaa tarpeksi🤔