Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi instagramissa on niin paljon yksityisiä tilejä?

Vierailija
16.07.2020 |

Mikä järki niissä on kun kukaan ei sitten näe onko sillä tyypillä kivoja kuvia vai ei?
Meinaan vaan kun mun kuvistani käy usein tykkäämässä tällaiset, joiden omia kuvia ei näy, niin en voi sitten vastavuoroisesti tykätä.
Ihan sama se mulle tietysti on mutta välillä ihmetyttää ...

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
16.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on yksityinen tili. Mä en postaa ig:iin mitään kuvia. Joku hassu kerran pari vuodessa. Käytän tarinoita jos haluun jtn päivittää. Muuten seuraan lähinnä tuttavien tilejä ja jotain suomalaisia taiteilijoita, en yhen yhtä "influensseria". Ja toki kissoja :)

Vierailija
22/24 |
16.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meitä on paljon jotka ei haluta ikinä laittaa edes yhtäkään kuvaa Instaan, mutta seuraillaan kyllä kiinnostavien aiheiden tilejä. Ja miksi siis laittaa tili julkiseksi, jos sielä ei ole eikä sinne koskaan tule yhtäkään kuvaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
16.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meitä on paljon jotka ei haluta ikinä laittaa edes yhtäkään kuvaa Instaan, mutta seuraillaan kyllä kiinnostavien aiheiden tilejä. Ja miksi siis laittaa tili julkiseksi, jos sielä ei ole eikä sinne koskaan tule yhtäkään kuvaa.

Ja en siis seuraa varsinaisesti ketään yksityisiä ihmisiä vaan erilaisiin asioihin ja aihepiireiihin keskittyneitä tilejä. Dodo eläinvideoille, joku F1 sivusto formula-asioille, suosikki brittiliigan futisliigan joukkueen sivut, luontokuvatilejä. Seuraan vaan kuten uutispalveluita, itse en tuota mitään sisältöä.

Vierailija
24/24 |
16.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä yksityisen tilin haltija, hei vaan! Minulle insta on some, jossa haluan seurata tuttujeni tilejä ja jakaa omasta arjestani kuulumisia ja esimerkisi harrastusjuttuja, joita ei tuntemattomien tarvitse nähdä. Miksi tahtoisin tuntemattomia katselemaan kuviani?