Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä voisin aloittaa

Vierailija
27.05.2013 |

Olen yli 40v, nuorin lapseni on nyt 14v, olen ollut kotona melkein 20v, ei ole koulutusta ei työkokemusta, en ole koskaan ollut töissä.

Mistä aloittaisin?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
27.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa varmaan ihan ensimmäiseksi mennä työvoimatoimistoon. Kannattaa opiskella jokin ammatti, aika vähän on tarjolla hanttihommia ilman mitään koulutusta. Hoitoalalla ainakin on töitä niin paljon kuin viitsit vaan tehdä ja lähihoitajan koulutus ei ole hirvittävän pitkäkään. Opiskeluaikana voi jo tehdä keikkatöitä ja sijaisuuksia kun kerrytät tarpeeksi niitä pisteitä.

Vierailija
2/4 |
27.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen käynyt jo työkkärissä, ei heillä ole mitään tarjottavaa, hoitoala ei kiinnosta, voisinkohan olla koko loppuelämäni kotona, mies on yrittäjä ja ollaan tultu toimeen tähänkin asti.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
27.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voit kai olla jos pärjäätte. Miten saat aikasi kulumaan? Kaipaatko yhtään työelämään? Olen perhekeskeinen hminen, mutta en vosi kuvitella etten kävii töissä. Hoitovapaat olen ollut kotona, eli useampia vuosia, mutta muuten aina opiskellut ja sitten ollut töissä.

Vierailija
4/4 |
27.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.05.2013 klo 22:54"]Olen käynyt jo työkkärissä, ei heillä ole mitään tarjottavaa, hoitoala ei kiinnosta, voisinkohan olla koko loppuelämäni kotona, mies on yrittäjä ja ollaan tultu toimeen tähänkin asti. ap[/quote]

mites sitten kun miehestäsi aika jättää; jos siis kuolee ennen sua? Sullehan ei ole kertynyt eläkettä kotonaolovuosilta, nyt vielä ehtisit kerryttää hieman ennen eläkeikää. Vai onko miehellesi niin paljon säästöjä, että pärjäät perinnöllä? Nappaako kaupan ala? En kyllä tiedä, vaaditaanko sinne millainen koulutus; taitavat olla maistereita kaupan kassatkin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä kahdeksan