Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nuoret naiset/teinit harvoin "kiittävät"/moikkaavat kun antaa tilaa suojatiellä

Vierailija
16.07.2020 |

Missä on nuorten naisten käytöstavat?😔 Ulkoa ovat niin kauniita, mutta sisältä itseään täynnä olevia diivoja! En ole muiden ihmisryhmien kohdalla huomannut kyseistä käytöstä. Yleensä vielä hymyilen leveästi tytöille mutta katsovat kiusaantuneena pois päin kuin autoilija olisi ilmaa heille!

Mika43😘

Kommentit (64)

Vierailija
1/64 |
16.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä kaikissa tilanteissa pitää muita tielläliikkujia kiittää liikennesääntöjen noudattamisesta?

Vierailija
2/64 |
16.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei siitä tarvii kiittää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/64 |
16.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minäkään moikkaa kun toiset noudattavat liikennesääntöjä.

Vierailija
4/64 |
16.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai. Minun kokemukseni on kyllä täysin päinvastainen. Nuoret naiset moikkaavat lähes joka kerta. Voin myös kertoa, että sieltä suojatieltä ei näe sinun kaunista hymyäsi, liikaa heijastuksia.

Vierailija
5/64 |
16.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miks pitää oikein erikseen kiittää siitä, että autoilija suvaitsee pysähtyä suojatien eteen?

Vierailija
6/64 |
16.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opettajana kuulee koulussa kaikenlaista. Niitä teinejä jotka on positiivisia, iloisia ja tervehtii muita pidetään seläntakana "vajaina" ja "vammaisina". Opettajana harmittaa ettei vanhemmat anna puuttua tähän oppilaiden väliseen seläntakana supatteluun vaikka koulukiusaaminen on laissa kielletty.

Vierailija
7/64 |
16.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun kuuluukiin pysähtyä. Miksi siitä pitäisi erikseen kiitellä?

Miksi autoilijat ei kiitä kun seison jalankulkijoiden punaisilla valoilla?

Vierailija
8/64 |
16.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaa ap on liikenteessä valkoisella pakulla ja oikeasti lihava ali mehdi 43v.

Vierailija
9/64 |
16.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole ikinä opetettu suojatiellä kävelevän jalankulkijan ja autoilijan välistä sosiaalista suhdetta. Kuuluuko vilkuttaa, hymyillä, niiata? En ole ikinä autoillessakaan huomannut mitään erityistä suojatiekäytöstä. Olenko sosiaalisesti sokea vai onko ilmiö alueellinen? (Turku)

Vierailija
10/64 |
16.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä seison tuossa lähiristeyksessä joka arkipäivä klo 8-16 kiittämässä niitä autoilijoita, jotka noudattavat liikennesääntöjä. Onneksi pappa betalar, kun en ehdi opiskella tai voi mennä töihin.

Vierailija
11/64 |
16.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyttömäinen niiaus olisi tuohon tilanteeseen sopiva reaktio nuorelta teiniritsalta.

Vierailija
12/64 |
16.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai liikennesääntöjen noudattamisesta tarvi kiittää. Sitä paitsi mun mielestä on lähinnä kiusaannuttavaa kun pysähdytään antamaan tietä ja toljottamaan sieltä autosta, vaikka ruuhkaa ei olisi ja ihan hyvin olisin ehtinyt kyseisen tai seuraavan auton jälkeen yli. Tuntuu että nämä pysähtyjät juuri haluavat tuijottaa "ulkoa kauniita naisia" ja haluavat siitä vielä jotain kiitosta.

Vierailija
13/64 |
16.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulee mieleen joku limainen äijä kyttäämässä naisia tuulilasin takaa...

Vierailija
14/64 |
16.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kai liikennesääntöjen noudattamisesta tarvi kiittää. Sitä paitsi mun mielestä on lähinnä kiusaannuttavaa kun pysähdytään antamaan tietä ja toljottamaan sieltä autosta, vaikka ruuhkaa ei olisi ja ihan hyvin olisin ehtinyt kyseisen tai seuraavan auton jälkeen yli. Tuntuu että nämä pysähtyjät juuri haluavat tuijottaa "ulkoa kauniita naisia" ja haluavat siitä vielä jotain kiitosta.

Tottakai haluamme ihastella nuoria timmejä mirrejä paljastavissa kesävaatteissa. Miksi koet sen jotenkin negatiivisesti..oletko ikärasisti?

Mika43😘

Vierailija
15/64 |
16.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Opettajana kuulee koulussa kaikenlaista. Niitä teinejä jotka on positiivisia, iloisia ja tervehtii muita pidetään seläntakana "vajaina" ja "vammaisina". Opettajana harmittaa ettei vanhemmat anna puuttua tähän oppilaiden väliseen seläntakana supatteluun vaikka koulukiusaaminen on laissa kielletty.

Olin nuorena kohtelias ja sain kuulla vit tuilua siitä eikä mun kavereita haluttu olla, kun olin nolo muiden mielestä. Kotona opetettiin käytöstavat, mutta kouluaika teki tehtävänsä ja karisi pois. Nyt minä olen se happaman katseen antaja, jos joku nössö kehtaa pitää mulle vaikka ovea auki. En kiitä, mulkasen vaan.

Vierailija
16/64 |
16.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun pitäisi kiittää siitä, ettet ajanut päälleni?

Vierailija
17/64 |
16.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tottakai haluamme ihastella nuoria timmejä mirrejä paljastavissa kesävaatteissa. Miksi koet sen jotenkin negatiivisesti..oletko ikärasisti?

Mika43😘

No musta on ihan sama kuka ja minkä ikäinen sieltä tuijottaa, se on joka tapauksessa epäkohteliasta ja ahdistavaa. En tosin ole se suunnilleen bikineissä kadulla liikkuva ihminen muutenkaan eli en kaipaa huomiota keneltäkään randomilta.

Vierailija
18/64 |
16.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä aina kiitän, kun autoilija ei aja punaisia päin, noudattaa nopeusrajoituksia jne. Kiitän myös kun työnantaja maksaa minulle lakisääteiset palkat ja antaa lakisääteiset lomat. Eikun….

Vierailija
19/64 |
16.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo. Niin ihquu kun annoit mun tänään elää. Voi kiitos.

Vierailija
20/64 |
16.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiittää? Olen 40-vuotias nainen enkä ole koskaan kuullutkaan, että tuollaisesta pitäisi erikseen kiitellä.

Ei pahalla eikä siinä mitään jos olet mutta oletko autismin kirjossa? Onpa outo jos 40v nainen ei ole tuota perus käytöstapaa koskaan huomannut.😯

Mika43😘