Kyllästyttääkö muita tämä fitness-buumi?
Mä en jaksaisi enää kuulla noita treenijuttuja ihmisiltä. Että millanen ohjelma nyt on ja miten paljon sattui viimeksi lihakset, kun tuli juostua, jne. FB-päivityksetkin menneet siihen, että luetellaan, kuinka monta kilsaa tuli tänään pyöräiltyä millä teholla ja mikä on nyt rasvaprosentti.
Ennen harrastettiin liikuntaa ja sillä selvä. Ei siitä tehty tuollaista jatkuvaa numeroa. Mä olen ihan kyllästynyt!
Kommentit (53)
[quote author="Vierailija" time="27.05.2013 klo 16:44"]
Ei kyllästytä.Varsinkin kun katsoo ympärilleen ja näkee miten lihavia ja löllöjä suurin osa suomalaisista edelleen on...
[/quote]
ja tyhmiä
Ap, millaisissa pintaliitopiireissä sä oikein pyörit ja minkä ikäinen olet?
Mun kaveripiirissä(kolme-nelikymppisiä) ei ainakaan tämmöstä ole havaittavissa. Ihmiset kyllä liikkuu, jotkut juoksee maratonejakin, mutta ei ne itse siitä huutele sosiaalisessa mediassa tai muutenkaan tee mitään numeroa. Enkä ole havainnut, että mitään rahkaa ja raejusutoa erityisesti kannettaisiin kaupasta. Normaalia perusruokaa syö.
[quote author="Vierailija" time="27.05.2013 klo 16:35"]
[quote author="Vierailija" time="27.05.2013 klo 16:32"]
No vähän joo, ja ennen kaikkea harmittaa, kun en itse vaan jaksa liittyä samaan maitorahka- ja lihaksikas perse -hypetykseen.
Nolottaa vähän, kun tuntuu, että kaikki ympärillä juoksee viisi kertaa päivässä lenkillä, salilla ja kaupassa ostamassa rahkaa ja raejuustoa - minä se vaan pyöräilen rauhassa sinne, minne on asiaa, ja syön sitä, mitä tekee mieli (ja se näkyy).
[/quote]
hyvä että näkyy, tykkään rennoista pulleista naisista, ovat kaikkein kauneimpia ja kivimpia. t:m
[/quote]
Toi on todella väärä ja vähän tyhmäkin käsitys, että pulskat naiset olisivat rentoja ja leppoisia. Nämä naiset on just niitä, jotka ovat epävarmoja, kyselee koko ajan oonko liian läski ja itkee kun ei ole vaatteita lähteä koskaan mihinkään. Tosi rentoa joo...
Aika marginaalinen ilmiö tuo taitaa kuitenkin olla, sitä vain hypetetään joka helvetin paikassa kuten karppausta vuosi pari sitten. Menee varmasti ohi jossain vaiheessa.
Ei kyllästytä. Se kyllästytti ennen kuin itsekin aloin aktiivisesti harrastamaan liikuntaa.
Nykyään ärsyttää, kun näen jonkun juosseen/pyöräilleen nopeammin tai pidemmälle kuin minä. Tai jos jonkun muun suoritusta fanitetaan sankoin joukon, kun taas oma juoksuni saa vain pari hassua tykkäystä.
Ei ehkä ihan sosiaalisesti sopiva vastaus tämä, mutta rehellinen.
Itse taas olen tyytyväinen siitä että olen tehnyt tätä jo kauan aiemmin kuin muut, kantanut maitorahkat kotiin silloin vielä kun Ehrmann oli se kova juttu. Ja se näkyy :)
[quote author="Vierailija" time="27.05.2013 klo 17:01"]
Ap, millaisissa pintaliitopiireissä sä oikein pyörit ja minkä ikäinen olet?
Mun kaveripiirissä(kolme-nelikymppisiä) ei ainakaan tämmöstä ole havaittavissa. Ihmiset kyllä liikkuu, jotkut juoksee maratonejakin, mutta ei ne itse siitä huutele sosiaalisessa mediassa tai muutenkaan tee mitään numeroa. Enkä ole havainnut, että mitään rahkaa ja raejusutoa erityisesti kannettaisiin kaupasta. Normaalia perusruokaa syö.
[/quote]
Rahka ja raejuusto on normaalia perusruokaa :D Syöty jo jokunen vuosi meidän perheessä...
[quote author="Vierailija" time="31.03.2015 klo 13:37"]
Fitness ei ole urheilua vaan pelkkä ulkonäkökilpailu. Ei voi sanoa todellakaan kauneuskilpailu. Syömishäiriöisten kokoontumisajot. Kellä pisimmälle kehittynyt ortoreksia.
[/quote]AAMEN!
eikö se buumin pahin huippu ala olla jo ohi, ainakin Facessa sen teeman päivitykset vähentyneet selvästi.
Kyllästyttää. Koulussa porukka ei muusta puhukaan kun saleilusta ja baareista. Laitan yleensä kuulokkeet korville.
Ei kyllästytä.Varsinkin kun katsoo ympärilleen ja näkee miten lihavia ja löllöjä suurin osa suomalaisista edelleen on...