Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kyllästyttääkö muita tämä fitness-buumi?

Vierailija
27.05.2013 |

Mä en jaksaisi enää kuulla noita treenijuttuja ihmisiltä. Että millanen ohjelma nyt on ja miten paljon sattui viimeksi lihakset, kun tuli juostua, jne. FB-päivityksetkin menneet siihen, että luetellaan, kuinka monta kilsaa tuli tänään pyöräiltyä millä teholla ja mikä on nyt rasvaprosentti.

Ennen harrastettiin liikuntaa ja sillä selvä. Ei siitä tehty tuollaista jatkuvaa numeroa. Mä olen ihan kyllästynyt!

Kommentit (53)

Vierailija
21/53 |
30.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä hauskasti kirjoitettua settiä just tästä aiheesta: 

http://assankakena.blogspot.fi/2014/01/kiinteytyminen-on-kirosana.html

Vierailija
22/53 |
30.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuttavapiirissäni on muutama fitnekseen hurahtanut. Sikäli liikunta on hyvä juttu ja olen iloinen, että läheiset liikkuvat, koska urheilen itsekkin ja olen aina urheillut.

Asia mikä fitneksessä ja salitreenaamisessa nyppii, on sen yksipuolisuus. Tuntuu, että näillä kavereilla ei elämässä muuta ole, kun oma keho, treenaaminen ja ruoka.

Esimerkkinä kaverini joka pelaa jääkiekkoa SM-liigassa. Pystyn käymään hänen kanssaan pitsalla tai perjantaina kaljoilla. Toinen kaverini harrastaa fitnestä ja kyseiset aktiviteetit ei tulisi kuuloonkaan. Kaikki elämä(ja jutut) pyörii oman kehon ja hauiksen ympärillä)...huoh

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/53 |
30.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

^Juuri näin. Ei tietenkään kaikilla, mutta kyllä ne (pahimmillaan pussikeitot) ja ruuan punnitsemiset alkavat jossain vaiheessa mennä yli. Yleensä siinä, kun ei voi lähteä jonnekin/minnekään, kun elämää määrittävät ruokarytmit ja salivuorot. Surullistakin tuo vähän on, vaikka luonnollisesti harrastajan mielestä ihaninta - eivätkä muut tajua. Vähän sama kuin uskoon hurahtamisen kanssa.

Vierailija
24/53 |
30.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mainio linkki tuo yllä oleva, vaikka itse en nyt noin kovasti lähtisi kärjistämään. Onhan se totta, että salilla voi käydä myös ns. turhaan, eli vetkuttaa niillä koneilla puoliteholla. Parempi toki sekin kuin ei mitään.

Vierailija
25/53 |
30.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei yhtään! Tykkään suurella vaivalla hankkimistani lihaksista ja niiden saamasta huomiosta!

Vierailija
26/53 |
30.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.05.2013 klo 16:26"]

Ennen harrastettiin liikuntaa ja sillä selvä. Ei siitä tehty tuollaista jatkuvaa numeroa. Mä olen ihan kyllästynyt!

[/quote]

Ennen tehtiin monta muutakin asiaa matalammalla profiililla. Nyt kun omanarvontunto rakennetaan minä-imagon varaan, täytyy asiat ottaa vakavasti. Mieluiten niin vakavasti, että niistä voi ajan kanssa tehdä portfolion ja tv-ohjelman.

Vierailija
27/53 |
31.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fitnessbuumi on naurettavaa. Lihaksikkaat naiset ovat rumia. Teinityttöjen kuntosaliriippuvuuskin säälittää.

Vierailija
28/53 |
31.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Läskit ruikuttaa :-)

Vierailija
29/53 |
31.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kieltämättä joo somessa tullu vähä liikaa esille tää fitnessbuumi. Onhan se hyvä että ihmiset käy salilla ja pitää ittestään huolta, mutta sitä ei tarvii mainostaa faces jne koko ajan kaikkine salipäivityksineen ja belfiekuvineen. Ja koko aja pitää tarkkailla kaikki kalorit mitkä kuluttaa ja saa ja jos ei pääsekään salille ni on sit maailmanloppu vähintää tulos! Ei osata ottaa rennosti. Mä tykkään käydä pari kertaa viikossa salilla mutta mä tykkään ruoasta, roskaruoastakin ja nameista! 

Vierailija
30/53 |
31.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä kyllästyttää. Itse olen pienikokoinen 167/51 ja aina olen ollut siro ja pitänyt kropastani. Nyt tämän fitness höpötys tulee joka paikasta ulos, käsketään syödä siten ja täten ja käydä salilla ja rehkiä itsensä kuoliaaksi, koska vain se on urheilua ja edistää terveyttä.

Okei ei se tarkoita, että kaikkien tulisi tehdä niin, mutta kaikkialla annetaan ymmärtää sen olevan ainoa ja oikea tapa pysyä terveenä ja hyvinvoivana. Itse syön "terveellisesti" eli perusruokaa, joskus epäsäännöllisesti, viikonloppuisin herkuttelen ja muutenkin fiiliksen mukaan. Tämähän ei fitnesin mukaan terveellistä ole. Liikuntana harrastan tanssia 2 kertaa viikossa, mutta ei sekään ole verrattavissa salin rääkki sarjaan jolla saa upean vartalon. Painostus on jotenkin hirveä, vaikken siihen aijokkaan lähteä. Ymmärrän, että joillekkin fitnes on ihanaa ja upea elämäntapa, mutta mikään muu ei olekkaan oikea. Kaikki muut ovat pullaa mäyssyttäviä "ei itsestään huolehtijoita".

Vierailija
31/53 |
31.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fitness on mielestäni sairas laji. Liittyen juurikin kehon näännytykseen ja sen ihailuun. Jokainen salilla käyvä ja rahkaa välipalaksi syövä ei ole fitness-harrastaja. Hiihtokilpailuun tai pyöräilykilpailuun osallistujat ei myöskään ärsytä. Liikunta on mukavaa ja hyvässä kunnossa oleminen vielä mukavampaa. Kisailu auttaa monia ylittämään itsensä ja pitämään motivaation yllä. Normaalilla rasvakerroksella moni fitness tyttö olisi kaunis. Lajissahan ei mitenkään arvioida kuntoa vaan pelkkää ulkonäköä. Puistattaa koko laji.

Vierailija
32/53 |
31.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kyllästytä, treenattuja naisia on paljon mukavempi katsella kuin plösöjä.

Vierailija
34/53 |
31.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.03.2015 klo 12:30"]

Ei kyllästytä, treenattuja naisia on paljon mukavempi katsella kuin plösöjä.

[/quote]

Tämä ::::D Jos et ole fitness=olet plösö. Juu kyllä yhätlö on juuri tämä!

Vierailija
35/53 |
31.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos vaan mahdollisimman suuri osa harrastajanaisista jakaa perseselfieitä netissä ja kulkee ulkona trikoissa niin en kyllästy !

Vierailija
36/53 |
31.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllästyttää ja ihmetyttää miksi kauniit naiset haluaa pilata ulkonäkönsä.

Vierailija
37/53 |
31.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fitness ei ole urheilua vaan pelkkä ulkonäkökilpailu. Ei voi sanoa todellakaan kauneuskilpailu. Syömishäiriöisten kokoontumisajot. Kellä pisimmälle kehittynyt ortoreksia.

Vierailija
38/53 |
27.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No vähän joo, ja ennen kaikkea harmittaa, kun en itse vaan jaksa liittyä samaan maitorahka- ja lihaksikas perse -hypetykseen.

Nolottaa vähän, kun tuntuu, että kaikki ympärillä juoksee viisi kertaa päivässä lenkillä, salilla ja kaupassa ostamassa rahkaa ja raejuustoa - minä se vaan pyöräilen rauhassa sinne, minne on asiaa, ja syön sitä, mitä tekee mieli (ja se näkyy).

Vierailija
39/53 |
27.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.05.2013 klo 16:32"]

No vähän joo, ja ennen kaikkea harmittaa, kun en itse vaan jaksa liittyä samaan maitorahka- ja lihaksikas perse -hypetykseen.

Nolottaa vähän, kun tuntuu, että kaikki ympärillä juoksee viisi kertaa päivässä lenkillä, salilla ja kaupassa ostamassa rahkaa ja raejuustoa - minä se vaan pyöräilen rauhassa sinne, minne on asiaa, ja syön sitä, mitä tekee mieli (ja se näkyy).

[/quote]

hyvä että näkyy, tykkään rennoista pulleista naisista, ovat kaikkein kauneimpia ja kivimpia. t:m

Vierailija
40/53 |
27.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kyllästytä koska en muutenkaan revi stressiä/harmitusta/vitutusta/tympääntymistä siitä mitä muut ihmiset harrastaa. Mulla on oma elämä, johon kyllä kuuluu sali, on kuulunut jo 15v. Harrastan paljon muutakin.