Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletteko huomanneet lastenne koulussa seuraavaa?

Vierailija
27.05.2013 |

Tuli alemman aloittajan koulualoituksesta mieleeni esim tilanne keväältä kun poikani sai jälki-istuntoa kun oli tönäissyt tyttöä. Tyttö oli päässyt kuin koira veräjästä kun oli yrittänyt keinuilla ohitella vuoroaan odotellutta poikaani ja oli tunkenut eteen kiellosta huolimatta...ei en hyväksy väkivaltaa missään tilanteessa mutta aika usein taitaa olla koulussa tilanne että provosoijaa ei rangaista mitenkään mutta provosoitu saa rangaistuksen. Mitä mieltä olette?

Kommentit (44)

Vierailija
41/44 |
27.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika kornia että jotkut tulee tosissaan tänne sanomaan että tyttö saa käyttäytyä miten vaan mutta poika ei...ehkä sille tytöllekin tekee sitten ihan hyvää oppia että aikuiselämässä tulee turpaan jos menee etuilemaan nakkikikkarilla...saakoon köniin sitten jos ei muuten opi (näinkö se homma sitten menee?)

t.pojan äiti

Vierailija
42/44 |
27.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä muuten tytöt osaavat todella kieroilla sen olen parin viime vuoden sisällä koulumaailmasta oppinut...ei tosin kaikki mutta jotkut. Mun oma tyttöni joka on liian kiltti on joutunut tämän kasvaasti oppimaan...että se tekoitku onnistuu kyllä oikein hyvin!

Sitä paitsi eikös se ole ihan hyvä oppia että jos et osaa noudattaa sääntöjä vaan etuiltet niin riskinä siinä tosiaan on se turpaan saaminen...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/44 |
27.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysyin opettajalta siitä keinuepisodista eikä hän kuulemma nyt sillä hetkellä tarkkaan muistanut että mitä siinä on tapahtunut eikä edes muistanut että kuka oli toinen osapuoli eli joo...ei ole tyttö saanut etuilusta ja röyhkeydestä mitään nuhteita. Mun poikani oli kuulemma kerran kertonut opelle miksi tönäisi (kun toinen etuili eikä uskonut) ja sen jälkeen ollut hiljaa...tyttö oli lähtenyt pois ja se oli ollut siinä mutta mun poikani sai jälkkärilapun koulun päätyttyä. En puolustele tönimistä mutta mielestäni myös toinen osapuoli pääsi kuin koira veräjästä!

ap

Vierailija
44/44 |
27.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nää kakarat osaa kuulkaa kieroilun jo eskarissa. Mun poikani kavereineen eskarissa olivat aina syntipukkeja kun kuulemma kiusasivat yhtä poikaa. Tämä toinen oli eskariopen lempilapsi koska joka maanantai toi eskaritädille kivoja piirustuksia jotka oli vkonloppuna opelle piirtänyt :)

Tämä poika härnäsi sanallisesti joka käänteessä (häh hää sää et osaa lukea vai, piirrät tosi huonosti jne) sitten kun toinen hermostui ja tekik jotain niin härnääjä aloitti ihan hirveän tekoitkun ja siinähän se sit taas oli....

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän yhdeksän