Tosielämän 40v ja neitsyt - vastaan hetken asiallisiin kysymyksiin.
Olen kiva, nätti, helposti lähestyttävä nainen. Syystä tai toisesta kuitenkaan en ole koskaan seurustellut, saati sen enempää. Asia ei ole ollut ikinä mikään ongelma tai stressin aihe, eikä ole ollut paineita sen takia lähteä irtosuhteisiin. En ole aseksuaali eikä taustalla ole uskontoa tai mitään vaikeita asioita tekemässä estoja; näin vain on käynyt, eikä aika asiaa helpota. Toivoisin parisuhdetta, mutta kumppanin löytyminen ei ole kovin helppoa.
Ajattelin, että ehkä tämän ääneen kertominen vähän helpottaisi jonkun toisen ahdistusta aiheesta. Niitäkin aina joskus kuulee, mutta jokainen kuvittelee olevansa se ainoa, jolla ei ole seksielämää.
Kommentit (48)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet kiva, nätti ja helposti lähestyttävä. Tarkoittaa sitä, että (ainakin nuorempana) olet saanut osaksesi lukuisia iskuyrityksiä. Miten olet silloin toiminut?
Tämä on pelkkää miesten harhaa, että naisia yrittää kaikki iskeä aina ja joka paikassa. Ei yritä. Ylipäätään "iskemistä" tapahtuu lähes yksinomaan baareissa, eikä sielläkään kuin satunnaisesti.
Ei pidä paikkaansa.
No eipä tietenkään. Mene ulos ja katso ihmisiä. Näetkö yhtään tällaista iskutilannetta? Miksiköhän et näe? Ehkä siksi, että ei sitä oikeasti tapahdu kuin äärimmäisen harvoin. Jos asia oikeasti kiinnostaa, niin voi olla ihan mielenkiintoinen kokemus mennä vaikka baariin tai yökerhoon yhdeksi illaksi istumaan ja havainnoimaan sitä, kuinka paljon lähestymisiä kukin nainen oikeasti saa. Saatat yllättyä.
Muiden puolesta vaikea sanoa mutta omasta kokemuksesta tiedän että baarissa koitetaan pokata aina. Joka ikinen kerta.
Sen lisäksi metrossa, uimarannalla, kadulla, töissä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet kiva, nätti ja helposti lähestyttävä. Tarkoittaa sitä, että (ainakin nuorempana) olet saanut osaksesi lukuisia iskuyrityksiä. Miten olet silloin toiminut?
Tämä on pelkkää miesten harhaa, että naisia yrittää kaikki iskeä aina ja joka paikassa. Ei yritä. Ylipäätään "iskemistä" tapahtuu lähes yksinomaan baareissa, eikä sielläkään kuin satunnaisesti.
Ei pidä paikkaansa.
No eipä tietenkään. Mene ulos ja katso ihmisiä. Näetkö yhtään tällaista iskutilannetta? Miksiköhän et näe? Ehkä siksi, että ei sitä oikeasti tapahdu kuin äärimmäisen harvoin. Jos asia oikeasti kiinnostaa, niin voi olla ihan mielenkiintoinen kokemus mennä vaikka baariin tai yökerhoon yhdeksi illaksi istumaan ja havainnoimaan sitä, kuinka paljon lähestymisiä kukin nainen oikeasti saa. Saatat yllättyä.
Siksi, että miehet eivät tykkää saada julkisesti pakkeja. Minä olen yksi heistä, joka on konenut iskuyrityksiä ihan kauppareissulla. Baari on tosiaan eri asia ja siellä "normaali" luku on 5-7 miestä illassa, jotka yleensä kysyvät seuraa. Tosin lopetin baareilun pari vuotta sitten kun joku kähmi persettäni kun olin kuuntelemassa bändiä. En jaksa enää, olen jo vanha, jos ei ikä auta torjumaan niin pitää jäädä kotiin omaehtoisesti. Olen liian seksikäs :p
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi luulet olevasi erikoinen?
En luulekaan. Mutta olen törmännyt aiemminkin siihen, että ihmiset pitävät asiaa suurenakin ongelmana.
Vierailija kirjoitti:
En tiedä, helpottaako kenenkään ahdistusta se, että joku kertoo että tämä asia ei ahdista minua sitten yhtään. Hyvä tietysti, että ei ahdista.
Pitäisiköhän ahdistaa se, että ei ahdista. ;) Voi se jonkun ahdistusta lievittääkin, jos huomaa ettei olekaan yksin asian kanssa.
[/quote=Vierailija]On todella sääli, ettei kukaan ole päässyt nauttimaan susta sun parhaimpina nuoruus vuosina. Jos siis olet ollut nätti ja hoikka.
Olin nuorena nätti ja hoikka, enkä kovin paljon ole lihonut vuosien varrellakaan, mutta tuo asenne miehillä oksetti minua jo nuorena. En olisi mistään hinnasta halunnut olla kenenkään nautintoleluna. Eipä onneksi tarvinnutkaan. Halusin tasa-arvoisen parisuhteen ja todellisen rakkauden ja kun vertaan monen tuntemani ihmisen epäonnisiin kokemuksiin, valitsisin edelleen samoin kuin silloin. Tosin ehkä olisin ollut aktiivisempi etsimään poikaystävää, jos olisin tiennyt että tässä näin kauan kestää. ;)
Sama, ällöttää tuollaiset. Tosin itse en usko, että muunlaisia miehiä onkaan.
Onks tää näitä oon neitsyt kun on vaan yhen illan panoja, vähän kuin vegaanit jotka syö kalaa..
Vierailija kirjoitti:
Minulle oli ongelma se, että kaikkiin olisi pitänyt tutustua seksin kautta. En siis tutustunut kehenkään.
-eri
Minkä kokoiset tissit aapeella on?
Kiinnostaisiko seksi 44v hyvin varustellun miehen kanssa, jotain vakavampaakin voisi harkita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä toivot kumppanilta?
Minulla ei koskaan ole ollut kovia vaatimuksia ulkonäön, koulutustason, pituuden tai muun vastaavan suhteen. Toivoisin puolisoa, joka viihtyisi juuri minun kanssani, haluaisi elää tavallista mukavaa arkea, tehdä yhdessä kivoja asioita ja harrastaa, kasvattaa lapsia, matkustella, viettää aikaa perheen ja ystävien kanssa. Lämmin, hyväsydäminen, ystävällinen ja rehellinen tavallinen perhekeskeinen ihminen, joka ei olisi päihteiden eikä muiden naisten perään, ei narsisti tai mt-ongelmainen. Olen kasvanut tavallisessa onnellisessa perheessä, jossa kaikilla on hyvä olla, ja toivoisin samanlaista itsellenikin.
Vierailija kirjoitti:
Ikävä kyllä lähes kaikki iskuyritykset tulivat 10-20 vuotta vanhemmilta miehiltä, joista en ollut kiinnostunut. Torjuin kohteliaasti tai jätin huomiotta ehdottelijan omasta käytöksestä riippuen. Nyt ei ole moneen vuoteen paljon kyselyitä tullutkaan. Olin nuorena se "kiltti tyttö", joka ei kiinnostanut omanikäisiä poikia, sitten taas lähempänä kolmeakymmentä oman ikäluokan miehet alkoivat piirittää niitä nuorempia tyttöjä ja yleinen kiinnostus tuntui laskevan.
Vierailija kirjoitti:
Sama, olen 37v neitsytnainen. En tosin omasta valinnasta ja välillä ahdistaa... :(
Ajoittain on sellainen fiilis, että miksi elämä meni näin. Toisaalta, en haluaisi vaihtaa myöskään tilanteeseen, jossa kumppani olisi väkivaltainen, päihdeongelmainen tai pettäjä ja olisin jollakin tapaa onneton asian suhteen. Toisaalta kumppanin ja lasten puuttumista lukuunottamatta olen onnellinen ja tyytyväinen elämääni. Toivon että sinäkin pystyt olemaan. Eihän sitä koskaan tiedä, miten elämä lopulta kuljettaa. :)
Vierailija kirjoitti:
Ihmettelen vain, miksi tällaisesta pitää erikseen tehdä aloitus. Neitsyys nyt ei ole mikään ihmeellinen juttu. N36, neitsyt
Se olikin vähän hetken mielijohde, kun selasin television ohjelmalistaa ja huomasin samannimisen elokuvan. Tuli mieleeni juurikin tuo sama, että ei se nyt niin kumma juttu ole, kuin monen mielestä tuntuu olevan. Ajattelin että ehkä se tekisi hieman vertaistukea niille, joilla on sama tilanne. :)
Vierailija kirjoitti:
Eli sinuun ei voi luottaa :(
Minuun kyllä voi luottaa. Myönnän, etten itse luota tähän palstaan, koska trolleja on niin paljon.
Eli kohtelet itseäsi paremmin kuin muita. Sellainen asenne ei ole alkuunkaan hyvä parisuhteelle. Yksinkertaisesti pidät itseäsi muita parempana ihmisenä.
Mikset silloin nuorena ottanut sitä kymmenen vuotta vanhempaa, joka kuitenkin yritti mutta et ollut kiinnostunut? Minä olin nuorena samanlainen kilttis ja neitsyt kuin sinä ja ainoastaan vanhat miehet lähestyi. Tapasin sitten mukavan kymmenen vuotta vanhemman, joka rakastui minuun ihan todella ja otin sen mieheksi. Meillä on lapsiakin ja hyvä elämä yhdessä. Ei kaduta.