Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tosielämän 40v ja neitsyt - vastaan hetken asiallisiin kysymyksiin.

Vierailija
16.07.2020 |

Olen kiva, nätti, helposti lähestyttävä nainen. Syystä tai toisesta kuitenkaan en ole koskaan seurustellut, saati sen enempää. Asia ei ole ollut ikinä mikään ongelma tai stressin aihe, eikä ole ollut paineita sen takia lähteä irtosuhteisiin. En ole aseksuaali eikä taustalla ole uskontoa tai mitään vaikeita asioita tekemässä estoja; näin vain on käynyt, eikä aika asiaa helpota. Toivoisin parisuhdetta, mutta kumppanin löytyminen ei ole kovin helppoa.

Ajattelin, että ehkä tämän ääneen kertominen vähän helpottaisi jonkun toisen ahdistusta aiheesta. Niitäkin aina joskus kuulee, mutta jokainen kuvittelee olevansa se ainoa, jolla ei ole seksielämää.

Kommentit (48)

Vierailija
1/48 |
16.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tainnut asiallisia kysymyksiä tulla kenenkään mieleen.

Vierailija
2/48 |
16.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen samanlainen ja samanikäinen mies. Haluaisitko jutella?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/48 |
16.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hienoa ettet häpeile asiaa, ei ole syytäkään.

Vierailija
4/48 |
16.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikäs siinä jos olet ihan sinut tilanteen kanssa eikä se liiemmin haittaa, toisin kuin miehiä jotka ovat junan alle syöksymässä koska nainen = elämä

Vierailija
5/48 |
16.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on vaan niin, ettei kokemattomuus herätä kiinnostusta kyselemään.

Ei pahalla.

Vierailija
6/48 |
16.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kysymyksiä. Ihmettelen vain, eikö koskaan tee mieli antaa mennä. Esim nuorena kun hormonit hyrrää.

En voisi kyllä elää ilman toisen ihmisen kosketusta ja lämpöä. Ei mulla kyllä ole ollut kuin 1 mies elämäni aikana, ja toiv pysyy ainoana. 35 v olen ja 15 v sama.

Hyvä, ettei asia ole ongelma.

Vierailija
7/48 |
16.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiselle tuo on valinta. Miehelle yksi hyvin todennäköinen skenaario jos ei käytä alkoholia tai ei muuten käy yleisissä naiskentelupaikoissa tai tansseissa.

Vierailija
8/48 |
16.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse 29 v neitsyt nainen ja pystyn hyvin kuvittelemaan itseni samassa tilanteessa vielä kymmenenkin vuoden päästä. Oletko yrittänyt etsiä seuraa tai mitään?

Vierailija
9/48 |
16.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi luulet olevasi erikoinen?

Vierailija
10/48 |
16.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kysymyksiä. Ihmettelen vain, eikö koskaan tee mieli antaa mennä. Esim nuorena kun hormonit hyrrää.

En voisi kyllä elää ilman toisen ihmisen kosketusta ja lämpöä. Ei mulla kyllä ole ollut kuin 1 mies elämäni aikana, ja toiv pysyy ainoana. 35 v olen ja 15 v sama.

Hyvä, ettei asia ole ongelma.

Olen iloinen puolestasi,  toivoisin kokevani saman.

En minäkään uskonut voivani, mutta näkyyhän tuo onnistuneen. Monestikin tekisi mieli, mutta en ole koskaan halunnut merkityksetöntä seksiä sattumanvaraiselta kumppanilta ja kaipasin ennen kaikkea parisuhdetta. Sitä oikean tuntuista kumppania vain ei ole osunut kohdalle. Olisin halunnut perustaa perheen nuorena, ja se taisi karkottaa sitoutumiskammoiset ehdokkaat ympäriltä.

Vierailija
11/48 |
16.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä toivot kumppanilta?

Vierailija
12/48 |
16.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Periaatteessa, jos olisi sellainen kanava, jossa voisi keskustella anonyymisti. En tiedä, luotanko välttämättä kylliksi tämän palstan ihmisiin, että voisin lähteä edistämään asiaa.

Vierailija
13/48 |
16.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiselle tuo on valinta. Miehelle yksi hyvin todennäköinen skenaario jos ei käytä alkoholia tai ei muuten käy yleisissä naiskentelupaikoissa tai tansseissa.

Älä kitise. Kukaan ei jaksa kuunnella.

Vierailija
14/48 |
16.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä, helpottaako kenenkään ahdistusta se, että joku kertoo että tämä asia ei ahdista minua sitten yhtään. Hyvä tietysti, että ei ahdista.

Vierailija
15/48 |
16.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Periaatteessa, jos olisi sellainen kanava, jossa voisi keskustella anonyymisti. En tiedä, luotanko välttämättä kylliksi tämän palstan ihmisiin, että voisin lähteä edistämään asiaa.

Tehkää anonyymi sähköposti ja linkatkaa se tänne.

Tai sitten telegram tai kik tilin nimi.

Vierailija
16/48 |
16.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

On todella sääli, ettei kukaan ole päässyt nauttimaan susta sun parhaimpina nuoruus vuosina. Jos siis olet ollut nätti ja hoikka.

Vierailija
17/48 |
16.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen itse 29 v neitsyt nainen ja pystyn hyvin kuvittelemaan itseni samassa tilanteessa vielä kymmenenkin vuoden päästä. Oletko yrittänyt etsiä seuraa tai mitään?

En kovin aktiivisesti, myönnän sen. Olen työni puolesta kiireinen ja vietän paljon aikaa ystävien ja sukulaisten kanssa. Nuorempana saattoi tavatakin heidän kauttaan ihmisiä, nykyään kaikki ovat jo perheellisiä ja varattuja, uusiin ihmisiin ei juuri törmää missään.

Turhauduin deittipalstoihin ym, koska sieltä ei tullut kuin toivottua vanhempia vonkaajia vastaan tai kaikki kiinnostavat ihmiset asuivat jossakin liian kaukana. Baareista ja yökerhoista en ole koskaan välittänyt. Ne miehet, joihin olen tutustunut harrastusten ja tapahtumien kautta, ovat yleensä kiinnostuneet minusta vain ystävänä.

Suosittelen, että aktivoidut seuranhaussa nyt, kun olet vielä nuori, koska se näyttää muuttuvan vaikeammaksi kaiken aikaa. Mutta en lähtisi liian paniikilla etsimään, sillä elämä yksinkin on hyvää ja onnellista, kun siitä tekee sellaista.

Vierailija
18/48 |
16.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehillehän tuo on enemmän valinta kuin naisille. Miehet naisia useammin ovat valmiita harrastamaan seksiä ilman mitään tunteita ja se hoituu helposti rahalla.

Vierailija
19/48 |
16.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli sinuun ei voi luottaa :(

Vierailija
20/48 |
16.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama, olen 37v neitsytnainen. En tosin omasta valinnasta ja välillä ahdistaa... :(

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän kahdeksan