Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Säälittääkö sinua kuntosalilla nainen, jolla on timmi vartalo mutta

Vierailija
27.05.2013 |

naama kuin petolinnun perse? Ajatteletko, että hukkaan menee tonkin treeni..

Kommentit (44)

Vierailija
21/44 |
27.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No hieman sellainen säälivä fiilis tulee. Jos rumalla on huippukroppa, on se jotenkin kornia. Silleen että kaukaa näyttää timmiltä mimmiltä, mutta naaman kun näkee niin pitää katsoa pois.

Vierailija
22/44 |
27.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olipa outo aloitus! Ei treeni mene ikinä hukkaan. Eikö vähemmän kauniit saisi treenata ja pitää itsestään huolta?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/44 |
27.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei säälitä. Enemmän ne rumat naiset säälittävät, jotka eivät näytä vaatteissaan hyvältä, koska vartalo ei ole kunnossa. Hyväkuntoisuudesta on lisäksi niin paljon muutakin hyötyä kuin ulkonäkö, että kyllähän kunnossa kannattaa itsensä pitää, olipa naama minkä näköinen tahansa.

Vierailija
24/44 |
27.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen itse vähän tuota kaliiberia. Treenaan 3 kertaa viikossa kuntosalilla (ja naiseksi ihan kunnon painoilla) joten kroppani on varsin ok. Mutta naama on kyllä ruma, tavalla johon ei edes meikit oikein auta: pulleat posket, ei leukaa mutta kylläkin kaksoisleuka, leveä oudon lyhyt nenä, pienet tihrusilmät pulleiden läskiluomien alla. Tosiaan, naamani näyttää läskeineen siltä kuin se kuuluisi johonkin superlihavan naamaan, vaikka minulla on painoa vain 53 kg ja olen 165 cm pitkä.

En minä kyllä ainakaan luule että minusta tulisi kaunotar treenaamalla. Ei se kroppa naamaa mitenkään täysin kompensoi. Mutta ei mulle ulkonäkö olekaan pääsyy treenata: tykkään siitä että keho tuntuu jäntevältä ja voimakkaalta ja on energinen olo. Ennen kuin 5 vuotta sitten aloin käydä salilla, niin vaikka olin hoikka, oli sellainen veltto ja vetämätön olo, ja pientenkin askareiden tekeminen tuntui kauhean raskaalta.

Vierailija
25/44 |
27.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

kroppaa voi timmintää, joten miksei niin tekis? ihailen hyväkuntoisia ihmisiä. ei säälitä. ei lihavat, ei laihat, ei rumat, ei kauniit, ei nuoret ei vanhat.

jokainen on oman onnensa ja maallisen tomumajansa seppä

Vierailija
26/44 |
27.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No joo, säälittää. Sovin nimittäin itse kuvaukseen. Ruma naama, joka näyttää rumalta, vaikka mitä sille tekisin. Yritetty on. Pidän liikunnasta, olen aina liikkunut petolinnun persnaamoineni kaikkineni, joten kroppa on hoikka ja hyvässä kunnossa.

Mitäs ite tekisit minun sijassani? Lopettaisit liikunnan ja leikkaisit pään irti? Onneksi maailmassa on sinunkaltaisiasi nättejä ihmisiä kaunistamassa maisemia, kun tällaiset hirviöt siellä heiluu.

Vierailija
27/44 |
27.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Säälittää. Ja huvittaa.

Sorry.

Vierailija
28/44 |
27.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun kannattais ap lopettaa se salilläkäynti. Siellä menee kaikilta treenifiilikset jos siellä on porukkaa joilla on sielu kun petolinnun perse.

Vierailija
29/44 |
27.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

aka Butter face, A girl who is hot, except for her (but her, butter) face.

Vierailija
30/44 |
27.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap taitaa vastailla itselleen. Ei voi olla näin paljoa typeriä ihmisiä täällä muuten yhtäaikaa.

Tyhmä aloitus tosiaan ja ei siis säälitä. Enempi säälittää ne jotka tietävät olevansa kauniita ja hyvä kroppaisia ja ovat niin ylimielisiä ja nyrpeitä muita kohtaan.

Vierailija
31/44 |
27.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.05.2013 klo 15:10"]

naama kuin petolinnun perse? Ajatteletko, että hukkaan menee tonkin treeni..

[/quote]

Katselen kateellisena sitä timmiä vartaloa enkä ajattele ollenkaan, että onpas ruma nainen. Tiedän, että tyylillä, meikillä ja oikealla kampauksella tulee hyvän näköinen monestakin. 

Vierailija
32/44 |
27.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisaalta kaunis nainen laiskistuu helpommin. Kun on jo hyvännäköinen niin ei viitsi hikoilla. Siksi moni nätti tyttö lihoo päälle 30 vuotiaana, kun on poikaystäviä ja baariseuraa, niin ei viitsi treenata. Näin ei tapahdu kaikille mutta joillekin tapahtuu.

Joskus taas näkee sellaisia naisia, joiden yleisolemus on tosi hoikka ja timmi. Kun katsoo läheltä, niin näkee kuivan naaman ja rypyt. Silloin tavallaan hätkähtää, että oho, ei se ollutkaan niin nuori kuin mitä kolmen metrin päästä näytti.

Vierailija
33/44 |
27.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No minua säälittää ainoastaan sellaiset ihmiset, jotka laittavat muita ihmisiä arvojärjestykseen ulkonäön, ihonvärin, painon, tulojen tai jonkun muun merkityksettömän seikan perusteella. Heillä kun oma energiakin kuluu suurimmaksi osaksi sen miettimiseen, miltä he näyttävät ja mitä muut heistä ajattelevat. He kun luulevat, että kaikkia muitakin kiinnostaa vain toisten ulkonäkö. Ja pään sisällä on pelkkää tyhjää.

Vierailija
34/44 |
27.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomautan vielä, että en ole itse hyvännäköinen nainen. ap.

Vierailija
35/44 |
27.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on varmaan sitten sellainen jolla on se ruma kroppa ja nätti naama. Tuskin muuten olisi noin katkera. Ikuisesti laihduttaa ja siksi salilla käy eikä mieleen ole tullut, että salilla voi käydä jotkut vaikka huvin ja urheilunkin vuoksi.

Niin, harva meistä on täydellisiä, mutta mieluummin olisin ruma kuin ylimielinen katkera ämmä.

Vierailija
36/44 |
27.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.05.2013 klo 15:24"]

Sun kannattais ap lopettaa se salilläkäynti. Siellä menee kaikilta treenifiilikset jos siellä on porukkaa joilla on sielu kun petolinnun perse.

[/quote]

Komppi tälle! Enemmän niitä "rumanaamaisia" säälin kyllä ihmisiä,jotka ovat tyhmiä ja/tai ilkeitä,enemmän niistä ominaisuuksista on harmia kuin "petolinnunpersenaamasta" :)

Vierailija
37/44 |
27.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on ruma naama ja helv...timmi kroppa. En sääli itseäni ja jätän omaan arvoonsa ne ihmiset, jotka tuomitsevat toisen jonkin pinnallisen seikan, kuten ulkonäön perusteella! En tavoitellut timmiä "runkoa" ruman naamani kompensaatioksi, vaan se tuli itsestään "kaupan päälle" sen jälkeen kun aloin arvostamaan itseäni ja vaalimaan terveyttä. Tämä aika on SAIRAS, ihmisiä arvotetaan koko ajan jonkin pinnallisen seikan nojalla - annetaan kaikkien kukkien kukkia ja arvostetaan toisia ja itseämme sellaisena kuin olemme!

Terv: ruma mutta timmi mimmi

Vierailija
38/44 |
27.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

..?! taas näitä junttialoituksia. En  sääli, en. Antaa kaikkien kukkia kukkia tyylillään.

Vierailija
39/44 |
27.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samassa jumpassa käy yksi reilu nelikymppinen lentoemo, jolla on just precis sopivan treenattu kroppa (no okei, tissit ovat kadonneet, mutta ehkä niitä ei ollutkaan) mutta naama on niiiiin nuutunut jne. Huomaa kyllä raskaan vuorotyön jäljet jet lageineen ja aivan liiallisen auringonoton tulokset ehkä sitten hieman liian vähärasvaisessa naamassa.

mutta en sääli, en.

Vierailija
40/44 |
27.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se naamakin muuten kaunistuu oikeanlaisella harjoittelulla. Liika punttitreeni kerää nestettä kasvoihin, joten vastapainoksi tarvitan aineenvaihdunnan liikkeelle laittavaa aerobista/anaerobista kestävyystreeniä, esim.lenkkeilyä. Näin lähtee ne turvotukset ja pöhötykset pois. Toisaalta myös pelkkää lenkkeilyä (ultrajuoksijat) harrastavillakaan ei se naama ole kaikista terveimmän näköinen, joten sopivasti molempia..