Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Säälittääkö sinua kuntosalilla nainen, jolla on timmi vartalo mutta

Vierailija
27.05.2013 |

naama kuin petolinnun perse? Ajatteletko, että hukkaan menee tonkin treeni..

Kommentit (44)

Vierailija
1/44 |
27.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No miehiä ei ainakaan kiinnosta naama yhtä paljon kuin kroppa. Eli parempi olla ruma ja hyvässä kunnossa kuin kauniskasvoinen ja ylipainoinen.

Ja jos liikunnan motiivina olisi ihmisille joku muu kuin ulkonäkö, niin kaikkihan olisivat sitten huippukunnossa:D Kyllä suurimmalle osalle vain ulkonäkö on niin painava syy, että jaksaa kuntoilua.

Vierailija
2/44 |
27.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.05.2013 klo 19:17"]

No miehiä ei ainakaan kiinnosta naama yhtä paljon kuin kroppa. Eli parempi olla ruma ja hyvässä kunnossa kuin kauniskasvoinen ja ylipainoinen.

Ja jos liikunnan motiivina olisi ihmisille joku muu kuin ulkonäkö, niin kaikkihan olisivat sitten huippukunnossa:D Kyllä suurimmalle osalle vain ulkonäkö on niin painava syy, että jaksaa kuntoilua.

[/quote]

Onko tämä kommentti provo, vai voiko joku oikeasti ajatella näin?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/44 |
27.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.05.2013 klo 15:10"]

[/quote]

Naiset eivät ymmärrä että mies katsoo naista kokonaisuutena aina päästä varpaisiin. Vaikka nainen ei olisikaan kasvoiltaan erityisen kaunis niin timmi vartalo korvaa puutteen. Sen sijaan naiset eivät ymmärrä miksi kauniskasvoinen siiderivalas ei ole miesten mielestä haluttava.

Vierailija
4/44 |
27.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.05.2013 klo 19:53"]

[quote author="Vierailija" time="27.05.2013 klo 15:10"]

[/quote]

Naiset eivät ymmärrä että mies katsoo naista kokonaisuutena aina päästä varpaisiin. Vaikka nainen ei olisikaan kasvoiltaan erityisen kaunis niin timmi vartalo korvaa puutteen. Sen sijaan naiset eivät ymmärrä miksi kauniskasvoinen siiderivalas ei ole miesten mielestä haluttava.

[/quote]

Ja tämäkään nainen ei ymmärrä, että hänen ihmisarvonsa on ihan jossain muualla kuin siinä, miten joku mies häntä katsoo...

Sitäpaitsi se siiderivalas voi olla todella ihana ihminen.

Ja ennen kuin pääsette seuraavaan ryöpytykseenne, niin kerron, että painoindeksini on 22,1, käyn salilla ja lenkkeilen ja minä haluaisin, että mies olisi ensisijaisesti kiinnostunut siitä, millainen luonne minulla on, millaiset elämänarvot ja mitä muutenkin ajattelen eri asioista.

Vierailija
5/44 |
27.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.05.2013 klo 20:09"]

Ja ennen kuin pääsette seuraavaan ryöpytykseenne, niin kerron, että painoindeksini on 22,1, käyn salilla ja lenkkeilen ja minä haluaisin, että mies olisi ensisijaisesti kiinnostunut siitä, millainen luonne minulla on, millaiset elämänarvot ja mitä muutenkin ajattelen eri asioista.

[/quote]

Jos parisuhteesta puhutaan, on fyysinen vetovoima iso osa kokonaisuutta. Harvaa miestä miellyttävät siiderivalaat, vaikka sellaisiakin toki on. Miestä kiinnostaa myös naisen ajatusmaailma, mutta yleensä vasta sen jälkeen, kun on ensin todennut naisen fyysisen olemuksen kiinnostavan. Naiset tekevät aivan samoin, mutta harvemmin sitä tunnustavat pinnalliseksi leimautumisen pelossa.

Teinistä lähtien naisten huomio on pääasiassa mennyt kasvoiltaan minua komeammille kavereilleni. Miesmallin naaman puutetta kompensoidakseni treenasin itselleni miesmallin vartalon, tai ainakin mahdollisimman lähelle sitä. Olen vieläkin yli kolmikymppisenä epätavallisen hyvässä kunnossa. Siis ihan oikeasti enkä vain kuvittele olevani. Ehkä tästä syystä ottaisin oikein mieluusti naisen, jonka naama ei ole maailman kaunein, mutta vartalo saa olla treenattu vaikka näkyviä vatsalihaksia myöten.

Mutta... tuntuu kuitenkin siltä, että juuri naiset arvottavat naaman vartaloa korkeammalle ja siksi olettavat miestenkin tekevän samoin. Varmasti osa miehistä näin tekeekin, mutta suurin osa rankkaa muitta mutkitta kauniin vartalon kauniiden kasvojen edelle.

Vierailija
6/44 |
27.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen yli 40-vuotias ja treenaan säännöllisesti. Nyt en enää ottaisi miestä, jolla ei ole kroppa kunnossa. Joten luulen, että miehillä on samalla tavalla...jos itset treenaavat, arvostavat liikunnallista naista. Jos eivät, kauniit kasvot voivat viedä voiton.

En tosin usko, että on rumia naisia. On vaan naisia, jotka eivät huolehdi ulkonäöstään tai osaa sitä. Siksi aloitus on turha...

Vierailija
7/44 |
27.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei muutaku vaihtopäätä ostamaan, niin ei tarvitse kanssasisarten katsella säälivästi:) 

Vierailija
8/44 |
27.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa-a, mä en vaan koskaan ole nähnyt naista, josta ajattelisin, että ompa ruma ihminen. Vähemmän kauniita tai tavallisia, mutta en rumia.

Itse kuulun kauniit kasvot, ruma kroppa (tai oikeastaan jalat) -sarjaan. Ei sekään ole hääviä. Nykyään on hieman kilojakin tullut, mutta nuorena olin aktiivinen salilla kävijä, olin tosi hoikka, 49 kg ja 156 cm, mutta jalat oli ja pysyi kahtena tasapaksuna tukkina. Vaikka olin timmi, jalkojen mallia se ei muuttanut. Minulla on käytännössä nilkattomat tasapaksut jalat, joissa isot muhkurapolvet. Tosin sain tämän peitettyä hyvinistuvilla farkuilla mutta kesäisin olisi niin tehnyt mieli kulkea hameissa ym. mutta en ole koskaan kehdannut. Yläkroppani on ihan normaali, samoin takapuoli. Ja kasvoista olen saanut aina kehuja, minulla on hieman nukkemaiset piirteet ja suuret silmät tummilla pitkillä ripsillä.

Ei se ole kiva kyllä näinkään päin, että jalat on aivan eri paria muun kehon kanssa. Ei se kropan malli treenaamalla muutu.

Vierailija
9/44 |
27.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua säälittää lähinnä aloittajan kaltaiset pahansuovat ihmiset.

Vierailija
10/44 |
27.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enemmän säälittää tällaiset aloitukset, niissä kun näkee ihmismielen vajavuuden ja yrityksen nostaa itsensä korokkeelle tajauamatta, ettei se koskaan onnistu.

Vierailija
11/44 |
27.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No niittenhän juuri pitää treenata, että sais edes jonkun miehen. Itse uskon, että kauniit kasvot merkkaavat loppupeleissä enemmän kuin timmi kroppa.

Vierailija
12/44 |
27.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Säälittää. Menee aina treenit pilalle kun en pysty pidättelemään kyyneleitä ja on pakko lähteä kotiin itkemään sen timmivartaloisen rumiluksen kamalaa kohtaloa.

Vierailija
13/44 |
27.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höh. surullinen aloitus. oma naama ei ole enää mikään kaunis ilmestys, kurjaa ajatella että sen takia ei kannata yrittää kropastakaan pitää huolta.

Vierailija
14/44 |
27.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos treenaa ulkonäköä varten, kyllähän se osittain menee hukkaan jos naama on ruma. Vähän kuin maalaisin vain puolet talosta. Tai vaihtaisi ladaan ferrarin moottorin.

Mutta terveyden takia treenaamiseen ei tietysti vaikuta millainen se pärstä on.

Vierailija
15/44 |
27.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

mua ei voisi vähempää kiinnostaa kuka on salilla treenaamassa. Tai jos näen jonkun isokokoisemman ihmisen niin silloin kiinnittää huomiota ja tulee sellainen "jes, hyvä, tsemppiä kuntoiluun" fiilis :)

Vierailija
16/44 |
27.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en sääli... Musta on hyvä että ihminen haluaa edes kropaltaan näyttää hyvältä ja olla terve oli se naama millainen tahansa, sitä kun ei kukaan voi valita minkä näköiseksi syntyy niin en ole ikinä kiinnittänyt huomiota kenenkään kasvoihin niin paljoa. Enemmän säälin niitä kaunis kasvoisia jotka on törkeen huonossa kuosissa kropan osalta.

Vierailija
17/44 |
27.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen olen huomannut, että timmivartaloiset naiset (kasvot vähemmän kauniit) ovat paljon itsevarmemman oloisia kuin plösähtäneet ja kauniskasvoiset siskonsa. Varmaan se, kun tietää itse saaneensa aikaan kovalla työllä hyvän kropan, antaa sitä itseluottamusta. Hyväkroppaisen naisen näkeminen antaa minullekin aina toivoa, että joskus voisin olla samanlainen. 

Vierailija
18/44 |
27.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en itse asiassa muista koskaan nähneeni erityisen treenattukroppaista, mutta rumakasvoista naista. Niitä on nimenomaan niissä ei-treenatuissa.

Vierailija
19/44 |
27.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi hauska nähdä ap:n ulkonäkö. Musta tuntuu, että hän ei ole kumpikaan, kaunsikasvoienn tai hyvässä kunnossa. Ap taitaa olla kateellinen niille, jotka jaksaneet tehdä sen työn hyvän kropan eteen, koska tajuaa, että siihen hän voisi vaikuttaa, mutta naamaan ei. :D

Vierailija
20/44 |
28.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.05.2013 klo 20:47"]

[quote author="Vierailija" time="27.05.2013 klo 20:09"]

[/quote]

Jos parisuhteesta puhutaan, on fyysinen vetovoima iso osa kokonaisuutta. Harvaa miestä miellyttävät siiderivalaat, vaikka sellaisiakin toki on. Miestä kiinnostaa myös naisen ajatusmaailma, mutta yleensä vasta sen jälkeen, kun on ensin todennut naisen fyysisen olemuksen kiinnostavan. Naiset tekevät aivan samoin, mutta harvemmin sitä tunnustavat pinnalliseksi leimautumisen pelossa.

Teinistä lähtien naisten huomio on pääasiassa mennyt kasvoiltaan minua komeammille kavereilleni. Miesmallin naaman puutetta kompensoidakseni treenasin itselleni miesmallin vartalon, tai ainakin mahdollisimman lähelle sitä. Olen vieläkin yli kolmikymppisenä epätavallisen hyvässä kunnossa. Siis ihan oikeasti enkä vain kuvittele olevani. Ehkä tästä syystä ottaisin oikein mieluusti naisen, jonka naama ei ole maailman kaunein, mutta vartalo saa olla treenattu vaikka näkyviä vatsalihaksia myöten.

Mutta... tuntuu kuitenkin siltä, että juuri naiset arvottavat naaman vartaloa korkeammalle ja siksi olettavat miestenkin tekevän samoin. Varmasti osa miehistä näin tekeekin, mutta suurin osa rankkaa muitta mutkitta kauniin vartalon kauniiden kasvojen edelle.

[/quote]

Voi hyvät hyssykät, mistä se parisuhde tähän kuntosalilla käyntiin nyt tupsahti.

Pointtihan on, että fiksu ihminen osaa laittaa ulkonäön merkityksen omiin mittasuhteisiinsa. Toinen pointti on se, että fiksulla naisella elämän tarkoitus ei ole täyttää miesten odotuksia, vaan paljon tärkeämpää on voida olla oma itsensä - jollekin se merkitsee liikunnallista elämää, jollekin jotakin muuta.

Niiden, joiden mielestä vain ulkonäöllä on merkitystä, kannattaisi ehkä hankkia itsellenne ystäviksi nukkeja. Siinäpä jollekin liikeidea! Ei lihoisi, ei olisi selluliittiä eikä ikää myöten ryppyjäkään.

Fiksu ihminen valitsee seuransa muilla kuin ulkonäköperusteilla. Minä ainakin viihdyn mieluummin ylipainoisen ihmisen kanssa, jonka kanssa voin käydä mielenkiintoisia keskusteluja, kuin tyhjäpäisen jatkuvasti itseään ulkoisesti tuunaavan ja siitä tuunaamisesta puhuvan bimbon kanssa.

Täällä palstalla saa sen käsityksen, että saa mieluummin olla yksinkertainen, ilkeä, kaksinaamainen, epärehellinen ja vaikka mitä, kun vain täyttää palstan ulkonäkökriteerit, kuin ylipainoinen ja älykäs, empaattinen, ystävällinen, jne.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme neljä