Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mutsi raivoaa sairaslomasta.

Vierailija
15.06.2026 |

Olin kolarissa ja nyt on käsi paketissa. Soitteli vointia ja kerroin olevani menossa syömään. Suuttui ja sanoi, että sairaslomalla pitää pysyä kotona koska jos pomo näkee niiin saan potkut. Vauhkoaa vissiin ihan turhasta? 

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
15.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olisit vatsataudissa tai flunssassa, silloin kannattaisi pysyä kotona toipumassa. Muissa vaivoissa sitten oman jaksamisen mukaan, ja varsinkin jos on vain käsi paketissa, ei kotiin tarvitse linnoittautua sairauslomallakaan. Joissain vaivoissa kotoa ulos lähteminen on jopa suositeltavaa (selkävaivaiselle kävely, masennusoireiselle yleisesti kotoa ulos pääseminen jne)

Vierailija
2/4 |
15.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos olisit vatsataudissa tai flunssassa, silloin kannattaisi pysyä kotona toipumassa. Muissa vaivoissa sitten oman jaksamisen mukaan, ja varsinkin jos on vain käsi paketissa, ei kotiin tarvitse linnoittautua sairauslomallakaan. Joissain vaivoissa kotoa ulos lähteminen on jopa suositeltavaa (selkävaivaiselle kävely, masennusoireiselle yleisesti kotoa ulos pääseminen jne)

Ja kyllä se turha kotiin linnoittautuminen alkaa masentaa terveenkin mieltä, eli ulos vain jos kunto kestää. Harva sairaus paranee vuodelevolla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
15.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla leikattiin käsi pari vuotta sitten ja olin pitkällä saikulla. Ihan normaalisti elin ja olin siinä saikulla. Itse asiassa kävin useinkin lounasravintolassa syömässä, kun se oli helpompaa kuin kipeän käden kanssa kokkaaminen. Olin myös silloin työpaikan kesäjuhlilla sairauslomasta huolimatta. Siellä ainakin pomot minut näkivät. Ja juttelivat mukavia ja kyselivät vointia. 

Vierailija
4/4 |
15.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olin kaksi viikkoa Kreetalla täyshoitohotellissa leikkauksen jälkeen. Huomattavasti helpompaa kuin kotona kahden koululaisen kanssa. Tuli levättyä, syötyä terveellisesti lasten kärsimättä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi viisi