Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen aika varma, että mun mies pettää tai ainakin suunnittelee pettämistä

Vierailija
27.05.2013 |

työkaverinsa kanssa. Mitä mun kannattaisi tehdä? Nostaa kissa pöydälle ja keskustella miehen kanssa (jolloin tietenkin kieltää kaiken, mutta jos on vaan aikomuksen tasolla, voisin ehkä vielä estää meidän perhettä tuhoutumasta) vai jatkaa tilanteen seurailua ja narauttaa mies pettämisestä myöhemmin? 

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
27.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suunnittelu ei ole vielä mikään "rikos" mutta tietysti kertoo parisuhteen tilasta paljon.

Ota suoraan puheeksi miehesi kanssa. Mutta oo tarkkana ettei se äiy siihen, että sä huudat kurkku suorana ja paiskit astioita.

Vierailija
2/6 |
27.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yrittäisin ensin hankkia jotain todistetta. Tutkia kännykän tai jotain. Muutenhan sun pölinällä ei ole mitään väliä, kun et voi olla itsekään varma. Ja mies voi valehdella sulle miten huvittaa. Ja sen jälkeen ei olekaan niin helppoa enää vakoilla tietoja, koska mies alkaa salaamaan kaiken paremmin, kun tietää olevansa epäilyn alla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
27.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teet ukolle selväksi mitä seuraa jos soutaa väärissä vesissä. Hän voi sit valita mitä tekee.

Muuten et voi mitenkään estää jos he ovat päättänee naida.... 

Vierailija
4/6 |
27.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä itse asiassa satuin näkemään yhden sähköpostiviestin, mihin tämän tuntemukseni perustan (en urkkinut, oli avoinna ruudulla). Se koski tietyllä tavalla ihan normaalia toimintaa, mutta jos miehelläni olisi puhtaat jauhot pussissa, niin hän olisi kertonut minulle siitä. Mutta jos nyt sen perusteella nostan tämän puheeksi, niin sen jälkeen menee varmasti kaikki puhelimet ja sähköpostit niin tarkkaan syyniin, että en voi enää myöhemmin mitään todistaa. :( 

Vierailija
5/6 |
27.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä itse asiassa satuin näkemään yhden sähköpostiviestin, mihin tämän tuntemukseni perustan (en urkkinut, oli avoinna ruudulla). Se koski tietyllä tavalla ihan normaalia toimintaa, mutta jos miehelläni olisi puhtaat jauhot pussissa, niin hän olisi kertonut minulle siitä. Mutta jos nyt sen perusteella nostan tämän puheeksi, niin sen jälkeen menee varmasti kaikki puhelimet ja sähköpostit niin tarkkaan syyniin, että en voi enää myöhemmin mitään todistaa. :( 

Vierailija
6/6 |
27.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset