Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kaverini synnytti "ILTATÄHDEN" 27-vuotiaana, viimevuonna alkoi uusi kierros! :D

Vierailija
17.07.2013 |

Ensimmäisen lapsensa synnytti 17-vuotiaana, toisen 21-vuotiaana ja iltatähti syntyi siis hänen ollessa 27v. :D 2010 vaihtui mies, ja 2011 syntyi uusi lapsi.

Mitäs iltatähdelle kävi? :D 

Ei voi kuin ihmetellä joiden järjenjuoksua. Tämäkin nainen on vielä noiden lastensakin välissä tehnyt ainakin yhden abortin. Lapsiraukat..

Kommentit (43)

Vierailija
1/43 |
18.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.07.2013 klo 00:24"]

Kun ikäeroa on siinä 10 v. ja yli niin silloin pienin sisaruksista on iltatähti!

[/quote]

Jos perheessä on kaksi lasta, onko nuorempi silloinkin iltatähti? Hyvin harvoin kuulee kaksilapsisen perheen nuorempaa sanottavan iltatähdeksi.

Vierailija
2/43 |
18.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iltatähti-Venus-selittäjä täällä taas. Minusta iltatähti ei ole kaksilapsisen perheen kuopus, koska päivällä on kirkasta :D. Jos yksi lapsi valaisee kuin tähti illalla, niin häntä ennen on pitänyt olla jonkin kokoinen lauma aiemmin syntyneitä lapsia edustamassa päivänvaloa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/43 |
18.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, mitä sille iltatähdelle sitten kävi, tulko siitä tenavatähti tms?

Vierailija
4/43 |
18.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.07.2013 klo 16:46"]

Iltatähti-Venus-selittäjä täällä taas. Minusta iltatähti ei ole kaksilapsisen perheen kuopus, koska päivällä on kirkasta :D. Jos yksi lapsi valaisee kuin tähti illalla, niin häntä ennen on pitänyt olla jonkin kokoinen lauma aiemmin syntyneitä lapsia edustamassa päivänvaloa.

[/quote]

No jaa, meitä on vain kaksi, mutta veljeni on minua 18 vuotta vanhempi. Veljeni syntyessä vanhempani olivat 24- ja 22-vuotiaita, ja minun syntyessäni 42- ja 40-vuotiaita. Iltatähdeksi minua on aina sanottu.

Vierailija
5/43 |
18.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

KAVERI. Tyhmä.

Vierailija
6/43 |
17.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma äitini oli 34-vuotias saadessaan iltatähden. Jos olisi tullut vielä yksi lapsi, olisi kyseessä ollut sitten uusi sarja tai jotain. Mutta siskoni on aina pitänyt itseään iltatähtenä, sillä me isommat sisarukset oltiin lyhyellä ikäerolla ja häneen ikäero oli melkein 10 vuotta. Lapsen elämässä se on tosi iso ero.

Se joka täällä muuta jankkaa saa olla omaa mieltä, ei iltatähteydelle ole mitään virallista määritelmää.

Vierailija
7/43 |
17.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.07.2013 klo 20:45"]

[quote author="Vierailija" time="17.07.2013 klo 20:38"]

Iltatähti tarkoittaa kyllä kuopusta, jolla on suuri ikäero sisaruksiin. Ei sillä ole mitään tekemistä äidin iän kanssa.

[/quote]

Samaa mieltä, Minusta esim. siskoni on iltatähti, hänellä on ikäeroa meihin muihin 8v ja 10v.

[/quote]

Mitäs peukutatte siellä? Vanhempani olivat 40v ja 50v, kun tuo nuorin siskoni syntyi. Onko riittävän iäkästä, häh?

Vierailija
8/43 |
17.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis iltatähti on Venus, joka on ensimmäinen/kirkkain "tähti" joka iltataivaalla näkyy auringon laskiessa ja taivaan hämärtyessä. Iltatähti siis tarkoittaa noin kuvainnollisesti lasta, joka valaisee vanhempiensa elämän ehtoopuolta, kun muut valot on jo hiipuneet... 

Eikä se, että lapsi on ajateltu sisarussarjan viimeiseksi tee hänestä iltatähteä, jos vanhemmat ja ne muutkin lapset on kuitenkin suht nuoria eivätkä siis missään elämänsä illassa. Ja jos lastenteko on aloitettu myöhään, ei ole oikein sanoa kaikkia muksujaan iltatähdiksi, iltatähtiä kun on taivaalla yksi.

Vierailija
9/43 |
17.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tässä odotan parhaillaan iltatähteä ja olen 33. Sisarukset on 12- ja 14-vuotiaat. Tiedä sitten pitäisikö laittaa iltatähti lainausmerkkeihin koska oman hedelmällisen ikäni puolesta ei ole vielä ilta ja nuorempi lapsikin tulee teiniksi vasta vuoden päästä. 

Vierailija
10/43 |
17.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta on aina puhuttu lapsuudenperheessäni iltatähtenä ja kun synnyin oli äitini 39v ja isosisarukseni 16 ja 14v.

Vierailija
11/43 |
17.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, tietenkään ei ole mitään ikärajaa, mitä kukakin voi iltatähdekseen sanoa. Ennen vanhaan ihmiset oli eläkeikään päästyään jo puolikuolleita ja elivät sellaiset pari vuotta kiikkustuolissa kiikkuen. Silloin ehkä se elämän ilta alkoi jo olla pitkällä siinä missä nykyään ehkä vasta pahimmat ruuhkavuodet alkaa hellittää, ja ehkä sitten voi hyvin sanoa että sen oman "lapsentekoikkunan" loppupuolella sisaruksistaan erillään syntynyt olisi se iltatähti. Tosin, kyllä siinä minusta ainakin omasta elämästä puhutaan enemmän kuin lapsen, eli jos ei lainkaan miellä rauhoittuvansa iltaa kohti siinä vaiheessa, niin ehkei se syntyvä lapsikaan ole silloin iltatähti :). Mutta jos tykkää siitä sanasta niin miksei. (Iltatähdestä tulee mulle aina mieleen "elämäni aurinko", ikään kuin ne vanhemmat lapset olisi olleet se kirkkain valo, ja iltatähti on joku pieni tuike. Mutta toisaalta onhan se iltatähti aika romanttinen ja hieno ilmestys sekin.)

Vierailija
12/43 |
17.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

onko iltatähden perhe wt?

Vierailija
13/43 |
17.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä sain iltatähden 41 vuotiaana ! Sama mies kokoaj

Sain  iltatähden 41vuotiaana ja sama isä kaikilla lapsilla.

Vierailija
14/43 |
17.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.07.2013 klo 22:11"]

[/quote]

En ole varma, mutta mielestäni ei. Wt-perheissä on yleensä lauma muksuja 1-2 vuoden ikäeroilla. En oikein osaa kuvitella, että wt-perhe hankkisi iltatähden.

Vierailija
15/43 |
17.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun pelit ja vehkeet toimii, väliäkö järjen juoksun. Tehdään mukeloita jokaiselle kulkujätkälle.

Vierailija
16/43 |
17.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ajattelen iltatähdeksi sellaisen lapsen, jonka sisarukset on lähemmäs parikymppisiä jo.. Äidin iällä ei niinkään ole merkitystä. Ei 40v ensisynnyttäjäkään saa mielestäni iltatähteä vaikka äidin ikä tavallaan siitä kertoisikin.  jos eka lapsi tulee 15vuotiaana ja toinen äidin ollessa vasta 35v (sisar siis 20v) niin äidin nuoruudesta huolimatta lapsi on iltatähti.

Vierailija
17/43 |
17.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

On. Asuvat laitakaupungilla huonossa lähiössä ja tämä kaverini näyttää ihan Pamela Tolalta Leijonasydän-elokuvassa. Kaverin ex-mies työtön narkomaani ja uusi mies moottoripyöräkerhossa. Itse kaveri on ylläri ylläri- lähihoitaja. Ykkösluokan kansalaisia siispä. :D

Vierailija
18/43 |
17.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.07.2013 klo 23:25"]

[/quote]

On. Asuvat laitakaupungilla huonossa lähiössä ja tämä kaverini näyttää ihan Pamela Tolalta Leijonasydän-elokuvassa. Kaverin ex-mies työtön narkomaani ja uusi mies moottoripyöräkerhossa. Itse kaveri on ylläri ylläri- lähihoitaja. Ykkösluokan kansalaisia siispä. :D

[/quote]

tämä oli ap

Vierailija
19/43 |
18.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun ikäeroa on siinä 10 v. ja yli niin silloin pienin sisaruksista on iltatähti!

Vierailija
20/43 |
17.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ok. Mä sain iltatähden 32-vuotiaana.  Saman miehen kanssa tosin. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan kolme