Sydän särkynyt. "Parisuhde" loppu.
Miten voi ihminen olla näin tyhmä. Tapasin aivan ihanalta tuntuvan miehen, kehui minua paljon ja olin hänen elämänsä nainen ensimmäiset kolmisen viikkoa. Sitten hänen tunteet laimeni ja minä tyhmä jäin yli kolmeksi kuukaudeksi odottamaan, että josko mies haluaa kunnon suhteen. Lupaili siis sitä. Olin hänen luonaan paljon ja kun olimme erillään, niin joka päivä soiteltiin ja viestiteltiin. Ja hänen mielestään me ei edes seurusteltu ja lopuksi totesi ettei muka pysty seurustelemaan kenenkään kanssa. Miten tästäkin taas selviää ja miten voi enää luottaa keneenkään.
Kommentit (21)
Sellaista se on. Ei muuta kuin nokka kohti uusia pettymyksiä. Vaihtoehtoisesti voit tietysti unohtaa parisuhteilun kokonaan. Ihan promillen onnistumismahdollisuuskin toki on jos uskaltautuu kuitenkin kokeilemaan. Näistä pitää sitten valita se mukavimmalta tuntuva vaihtoehto.
Olet noin helposti ihastuva niin vaihdat vain uuteen mieheen. Äkkiä se taas tuntuu sopivalta sekin.
On onneksi olemassa kunnollisia, kivoja ja kaikin tavoin miellyttäviä miehiäkin. Kohdallesi sattui ongelmatapaus mutta ei se tarkoita ettekö voisi löytää tosirakkautta. Tottakai sattuu kun on tunteet ja unelmat kariutui, itke ja sure tuo juttu pois ja ole valmis jälleen luottamaan. Tosin - jos toinen heti alussa lupailee ummet ja lammet ja olet ihaninta ja parasta mitä hän koskaan on tavannut niin kannattaa olla varuillaan ja itse aika varovainen.
Vierailija kirjoitti:
On onneksi olemassa kunnollisia, kivoja ja kaikin tavoin miellyttäviä miehiäkin. Kohdallesi sattui ongelmatapaus mutta ei se tarkoita ettekö voisi löytää tosirakkautta. Tottakai sattuu kun on tunteet ja unelmat kariutui, itke ja sure tuo juttu pois ja ole valmis jälleen luottamaan. Tosin - jos toinen heti alussa lupailee ummet ja lammet ja olet ihaninta ja parasta mitä hän koskaan on tavannut niin kannattaa olla varuillaan ja itse aika varovainen.
Kiitos sanoistasi. -ap
Nyt täytyy sanoa - mitenkään vähättelemättä tuskaasi ja pettymystäsi - että onneksi muutos miehen puolelta tapahtui näin pian. Ties miltä kauheuksilta vältyit.
Vierailija kirjoitti:
Nyt täytyy sanoa - mitenkään vähättelemättä tuskaasi ja pettymystäsi - että onneksi muutos miehen puolelta tapahtui näin pian. Ties miltä kauheuksilta vältyit.
Kiitos. Näin jälkikäteen aateltuna alkoi kyllä näkymään vähän outoja piirteitä hänessä. Hän sai kyllä puhua välillä tylystikkin, mutta minun puheet oli vaan "jankkausta" hänen mielestään. -ap
Olen tehnyt usealle naiselle noin. En tietenkään tahallani, asiat vain meni niin. Ei siinä mitään henkilökohtaista ole.
Onhan se käsittämätöntä, miten vastuuttomia ja itsekkäitä jotkut miehet ovat. Heti ensimmäisten viikkojen aikana tunnustetaan rakkautta ja suunnilleen kositaan, pitää yhteyttä koko ajan ja suunnittelee yhteistä tulevaisuutta -- sitten yhtäkkiä mies sanookin, ettei muka edes seurustella eikä häntä kiinnosta yhtään.
Voisi edes olla rehellinen ja sanoa, että vain seksi kiinnostaa. Miksi valehdella ja vedettää naista? Mies alkaa olla itse vaivaantunut, jos nainen on ottanut todesta hänen valheensa ja lupauksensa, ja hän joutuu selittelemään sanomisiaan ja tekosiaan naiselle.
Eihän tuossa ole mitään järkeä kummankaan kannalta.
Vierailija kirjoitti:
Onhan se käsittämätöntä, miten vastuuttomia ja itsekkäitä jotkut miehet ovat. Heti ensimmäisten viikkojen aikana tunnustetaan rakkautta ja suunnilleen kositaan, pitää yhteyttä koko ajan ja suunnittelee yhteistä tulevaisuutta -- sitten yhtäkkiä mies sanookin, ettei muka edes seurustella eikä häntä kiinnosta yhtään.
Voisi edes olla rehellinen ja sanoa, että vain seksi kiinnostaa. Miksi valehdella ja vedettää naista? Mies alkaa olla itse vaivaantunut, jos nainen on ottanut todesta hänen valheensa ja lupauksensa, ja hän joutuu selittelemään sanomisiaan ja tekosiaan naiselle.
Eihän tuossa ole mitään järkeä kummankaan kannalta.
Juuri näin, täysin samaa mieltä olen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiitos. Näin jälkikäteen aateltuna alkoi kyllä näkymään vähän outoja piirteitä hänessä. Hän sai kyllä puhua välillä tylystikkin, mutta minun puheet oli vaan "jankkausta" hänen mielestään. -ap
Väistit luodin.
Jos kertoo sun olevan elämänsä nainen ensimmäisten viikkojen aikana, niin tuo on vaan rakkauspommitusta.
Miehiin ei ole luottamista, tämä oppituntina.
no eihän innokkaan kosijan kosintoihin pidä suostua, eikä varsinkan seksiä kannata harrastaa. Testaat pari kuukautta miten jaksaa kosiskella yms. ja samalla tutustut ihmiseen. Vasta sen jälkeen maalin asti jos siltä tuntuu.
Vierailija kirjoitti:
Jos kertoo sun olevan elämänsä nainen ensimmäisten viikkojen aikana, niin tuo on vaan rakkauspommitusta.
Tämähän se tietty, mutta kun eipä minulle kukaan koskaan ollut puhunut niin kauniisti ja antanut hellyyttä samalla tavalla, niin minä tyhmä uskoin kaiken. -ap
Jos kaikki tuntuu liian hyvältä ollakseen totta. Niin ei se totta olekaan. Alussa mies passaa, laittaa naiselle ruokaa tai vie ravintolaan syömään. Ostaa kukkia. On kiinnostunut naisen lapsista, jos siis nainen yh. Auttaa naista lastenhoidossa. Lomakohteenkin aa nainen valita. Jonkin ajan kuluttua mies joko häipyy tai jää naisen passattavaksi. Ei tarjoa apua enää eikä kuuntele naisen toiveita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämähän se tietty, mutta kun eipä minulle kukaan koskaan ollut puhunut niin kauniisti ja antanut hellyyttä samalla tavalla, niin minä tyhmä uskoin kaiken. -ap
Oikeasti kuka terve aikuinen valehtelee toiselle suut silmät täyteen? Käyttää hyväkseen toisen tunteita?
Et sinä ollut tyhmä, et vaan rehellisenä ihmisenä osannut arvata, miten sairaita jotkut muut ovat.
Se mikä ei toimi joutaakin menemään. On olemassa ihmisiä, jotka ovat täysin kykenemättömiä pitkäaikaisiin parisuhteisiin. Tämä kaveri sentään tajusi sen itse, mutta on paljon niitäkin, jotka eivät tajua ja saavat ihan vapaasti toimia kotityranneina.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oikeasti kuka terve aikuinen valehtelee toiselle suut silmät täyteen? Käyttää hyväkseen toisen tunteita?
Et sinä ollut tyhmä, et vaan rehellisenä ihmisenä osannut arvata, miten sairaita jotkut muut ovat.
Kiitos. Ihan tuli kyyneleet silmiin. Minä vielä muutaman kerran kysyin häneltä, että haluaako lopettaa meidän jutun, niin vastaus oli ettei missään tapauksessa, kun tykkää minusta niin paljon.
Löytyisikö vertaistukea