Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vauvanruokapurkkeja Rodoksen kaupoista

Vierailija
27.05.2013 |

Suuntaamme kesällä Rodokselle Falirakiin La Marquise - hotelliin. Mukana on vauva, enkä haluaisi ottaa mukaan useamman viikon matkalle ihan kaikkia ruokapu- ja korvikemaitopurkkeja kotimaasta. Millainen tarjonta vauvanruoka-osastolla Rodoksella on? Onko kenelläkään kokemuksia siitä, että ruuat olisivat esim. erimakuisia kuin Suomessa ja lapsi ei niitä haluaisi syödä?

Kommentit (31)

Vierailija
1/31 |
27.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.05.2013 klo 16:37"]

En ole kyllä koskaan nähnyt tarvetta ottaa minnekään vauvanruokia mukaan. Kyllä, ne ruoat voi vieraassa maassa maistua oudolta, ja lapsi voi niitä alkuun hieman vierastsaa, mutta luotan että terve lapsi kyllä syö ennen kuin nälkään kuolee, ja niin on meillä ainakin aina käynyt.

[/quote]

Joskus ei vaan jaksa niitä metsästää siellä, kun ei niitä tosiaan ihan joka paikassa myydä. Ei niitä itseasiassa taida juuri missään olla sellaisia valikoimia kuin Suomessa. Vierailevat ulkomaan elävät on joskus meinanneet lentää pyrstölleen, kun ovat nähneet vauvanruokahyllyt meidän lähikaupassa. Yleensä matkalaukussa on kuitenkin mennessä tilaa, joten ihan sama niitä on rontata.

Vierailija
2/31 |
27.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/31 |
27.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osin ovat erimakuisia, melko arvattavaa eikös? Osa hedelmäsoseista etenkin ovat aivan järkyn makeita...

Vierailija
4/31 |
27.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö sieltä löydy mitään Nestlen tai muun kansallisen toimijan tuotetta, joka olisi ihan samaa?

Vierailija
5/31 |
30.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulihan se sieltä taas!!!

Vierailija
6/31 |
27.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löytyykö Nestlen samoja tuotteita? Kyseleepi ap.

Vierailija
7/31 |
27.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

On siellä ns samojakin, hintavia tosin, mutta silti mausteet eivät ole samoin kuin meillä, kuten kaikki valmisruuat, mailla on omat makunsa jne.

Kuinka pienestä vauvasta on kyse, imetätkö yhtään enää?

Vierailija
8/31 |
27.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitää sitten varautua siihen että joutuu lähteen kauppaan jonnekkin vähän kauemmas kunnon markettiin. Noissa lomakohteissa niissä pikkukaupoissa on yleensä vaan paria laatua ja hinta voi olla jotain 2 €/prk. Itse otin viimeksi suosiolla viikon mössöt mukaan.

Vierailija
9/31 |
27.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos tiedoista!! En valitettavasti imetä enää, vauva olisi n. 8 kk reissun aikoihin. Useamman viikon matkalle purkkien määrä kotosuomesta olisi aika huima.. :)

t. ap

Vierailija
10/31 |
27.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.05.2013 klo 14:27"]

Pitää sitten varautua siihen että joutuu lähteen kauppaan jonnekkin vähän kauemmas kunnon markettiin. Noissa lomakohteissa niissä pikkukaupoissa on yleensä vaan paria laatua ja hinta voi olla jotain 2 €/prk. Itse otin viimeksi suosiolla viikon mössöt mukaan.

[/quote]

Auton vuokraus ei ole ongelma, pääasia jos isommista marketeista ruokaa ylipäätään löytyy!

t. ap

Vierailija
11/31 |
27.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on useamman viikon matkasta kyse, niin miten itse olette ajatelleet syödä? Syöttekö joka päivä ravintolassa? Kyllähän vauvalle pystyy tekemään ruokaa jos itsellekkin tekee. Tuon ikäiselle riittää kun haarukalla muussaa, ei tarvitse enää soseuttaa.

Vierailija
12/31 |
27.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Resortissamme ei ole keittiötä, joten ravintolassa syödään. Siksi on mentävä vauvan kanssa valmispurkeilla ja tietysti tuoreilla hedelmillä, kuten banaaneilla. 

t. ap

Vierailija
13/31 |
27.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota edes puurohiutaleita mukaan, että on edes jotain tuttua ja turvallista syötäväksi... Osa muksuista saattaakin muuttua yllättävänkin nirsoksi, niin sitten on loma pilalla... Olette ilméisesti huoneistossa, jossa keittomahdollisuus? Sithän vauvalle voi tehdä ruokia omin maustein.

Vierailija
14/31 |
27.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puurohiutaleita lähtee matkaan ja kuumaa vettä pitäisi löytyä. Ainoastaan tuo keittiö puuttuu.. Kiitos teille ihanat avusta! :)

ap

Vierailija
15/31 |
27.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kas kun ei ole vielä kukaan sanonut, että "Miksi ihmeessä raahaatte vauvan lomalle!!" Melkein olisi sitä odottanut. Itse en ole todellakaan sitä mieltä, mutta tänne mahtuu niin monenlaista mielipidettä. 

Vierailija
16/31 |
27.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä minäkin odottelin :) Itse olen matkustanut paljon vauvan kanssa. Ruuat on ollu mukana, jopa 2vk reissussa.

Vierailija
17/31 |
27.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ap raahaat sen vauvan lomalle? 

Vierailija
18/31 |
27.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota korvike jauheena, huomattavasti helpompi kuskata kuin valmiit tetrat! Tosin se kannattaa muistaa että torakat rakastavat tuota jauhetta (nimim. kokemusta on) joten kunnon tupperpurkki tai minigrip-pussi mukaan jauheelle. Purkkiruoat ovat kyllä aika hirmuisissa hinnoissa etelän lomakohteissa ja valikoima surkeampi kuin jossain perähikiän teboililla... Mä olen aina ottanut ruoat mukaan, mutta ei olla oltu kuin viikon matkoja joten se ei ole ollut ongelma.

Vierailija
19/31 |
27.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole kyllä koskaan nähnyt tarvetta ottaa minnekään vauvanruokia mukaan. Kyllä, ne ruoat voi vieraassa maassa maistua oudolta, ja lapsi voi niitä alkuun hieman vierastsaa, mutta luotan että terve lapsi kyllä syö ennen kuin nälkään kuolee, ja niin on meillä ainakin aina käynyt.

Vierailija
20/31 |
03.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.05.2013 klo 06:48"]

Miksi helvetissä vauvoja pitää raahata matkalle noin pienenä? Ei ole itsekkyydellä rajaa taas.

[/quote]

Kaikki eivät ole kotonanysvääjiä, osa haluaa nähdä muutakin kuin pihtiputaan k-marketin.

ei ap