Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sinä joka aloitit seurustelun varatun

Vierailija
26.05.2013 |

miehen kanssa, kuinka kauan kesti ennenkuin hän jätti vaimonsa? Vai jättikö? Tässä aika pitkään odoteltu.. ja turha moralisoida, TIEDÄN että heillä on mennyt huonosti vuosia, eikä mies halua enää olla vaimonsa kanssa. Mies ei vaan saa eroa tehtyä, ei kai halua pahoittaa lastensa mieltä.

Kommentit (198)

Vierailija
21/198 |
27.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.05.2013 klo 22:39"]

[quote author="Vierailija" time="27.05.2013 klo 21:48"]

[quote author="Vierailija" time="27.05.2013 klo 21:10"]

[quote author="Vierailija" time="27.05.2013 klo 21:05"]

En ole lukenut koko ketjua - vain sieltä täältä - mutta mullakin on suhde varattuun mieheen. Ei ole tarkoituskaan saada häntä omaksi: se on sovittu heti alussa. Kummallakin on suhteeseen omat motiivinsa, ja kumpikin huolehtii omasta perheestään. Voitte moralisoida, jos haluatte.

[/quote]

MIkähän mahtaisi olla vaimon motiivi ja mihin jos häntä arvostaisitte sen verran että hän tietäisi mikä  hänen elämänsä oikeasti on. En moralisoi sen kummemmin, tuo on yksinkertaisesti halpamaista käytöstä toista ihmistä kohtaan. oman edun tavoittelua toisen elämän kustannuksella. (ja lasten, jos heitä on) Toivottavasti jäätte kiinni. Julmaa touhua.

[/quote]

Osa näistäkin moralisoijista jonain päivänä löytää itsensä samasta veneestä. Se, joka on syytön, heittäköön ensimmäisen kiven.

Hassua muuten, ettei täällä kukaan ole huolissaan petetyistä miehistä, vain niistä vaimoista...

[/quote]

Kaikkea on tullut nähtyä ja istuttua jos sun missä veneessä.. petettyjä miehiä ei pahemmin tee mieli puolustaa kun näen koko ajan jaksamisen äärirajoilla meneviä petettyjä naisia. Miehet huolehtivat itsestään ja uusista suhteistaan. Naiset lapsista. Tultuani petetyksi voin kyllä heittää kiven. En todellakaan ole syyllinen johonkin josta en tietä, joka tapahtuu tietoisesti ja laskelmoiden seläkäni takana. Huonoon parisuhteeseen olen toki toinen osapuoli, mutta en siihen valehteluun ja pettämiseen. Sama matra on kuultu monta kertaa, mutta ikävä kyllä ihminen jolle ei ole tarjolla tosiasioita ei ole niistä myöskään vastuussa. ja täältä lähtee tosi iso kivi, toivottavasti osuu keskelle otsaa.

[/quote]

Niinpä. Nämä pettäjät ja toiset naiset/miehet kuvittelevat, että koska heillä itsellään ei ole, niin muillakaan ei voi olla itsekuria pitää lupauksensa ja kunnioitusta sekä itseään että puolisoaan kohtaan.

Vierailija
22/198 |
27.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pettäjät ovat nimenomaan heikkoja. Toki moraaliltaan mutta myös luonteeltaan. He valitsevat oman mielihyvän ja omien tarpeiden tyydyttämisen ohi puolison, lasten ja salarakkaan tarpeiden. Ei ole itsekuria pitää lupauksistaan kiinni tai olla luottamuksen arvoinen. Toisaalta ei ole selkärankaa todeta tosiasiat ja antaa puolisolle samat mahdollisuudet kuin itsellään. 

Sen lisäksi, että pettäjä varmistaa itse selviävänsä kuivalle rannalle, hän jättää aina muut hukkumaan ja vieläpä vamistaa, ettei jätä toisille pelastusrengasta. Rannalta saattaa sitten huudella, että itse tipuit ja mitäs et osaa uida, omaa vikaasi kaikki. Minäpä se salaa opettelin uimaan ja varmistin, ettet voi tehdä samaa.

pettämiseen ei ole mitään tekosyytä. Se sisältää tahallista ja tietoista valehtelua ja huijaamista ja toisen tunteilla leikittelyä. On aivan eri asia rakastua ja kertoa siitä puolisolleen ensi tilassa kuin valehdella ja huijata viikosta toiseen. Tällainen ihminen tulee aina jättämään muut pulaan ja varmistaa aina, että omat tarpeet tyydytetään. Hän ei ole se kallio, johon nojata vaan muut kannattelevat häntä. En käsitä, miksi niin moni ihan innolla haluaa tällaisen luuserin riesakseen. 

Mitä tukee näihin vastauksiin, joissa haukutaan pettäjien tuomitsijoita tiukkapipoiksi voin todeta vain sen, että itseään on helppo huijata. Jos mielestäsi voit viedä jonkun toisen puolison, niin saahan sitten sinullekin tehdä saman. Mutta siitähän aina nousee se kauhea itku ja poru. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/198 |
28.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun lähipiirissäni se pahin moraalituomari on henkilö, joka on itse pitänyt salasuhdetta vuosikaudet. Luulee vain, että muut eivät tiedä tai huomaa, ja pyrkii varmistamaan oman selustansa moralisoimalla muita.

AP:lle sanoisin, että se mies ei välttämättä jätä perhettään vaan pelaa omaa peliään.

Vierailija
24/198 |
28.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.05.2013 klo 22:30"]

Kyllä näin on. En ole jäänyt rannalle ruikuttamaan, että olisi tarvinnut varatuja iskeä. On ollut varaa valita vapaistakin.

Ja kyllä, koska minulla ei ole jäänyt katkeruutta naisia kohtaan, koen myös solidaarisuuta heitä kohtaan ja en koe naisia kilpailukumppaneina.

Se, joka voi nakata kiven ihan hyvällä omalla tunnolla.

[/quote]

Mutta ei niitä kumppaneita valita niin kuin tavaraa kaupan hyllyltä... "Tuo on vapaa, sen voin ottaa, tuo on varattu, enpä otakaan..." Todellisuudessa ihastamiset ja rakastumiset syntyvät ihan eri tietä. Tämä ei ole kannanotto pettämisen puolesta tai sitä vastaan: ihmetyttää vain kyseisen henkilön tapa puhua asiasta. Ei mulle ainakaan kelpaisi kuka tahansa mies, jolta saan huomiota. Sen pitää olla molemminpuolista.

Vierailija
25/198 |
28.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.05.2013 klo 11:00"]

[quote author="Vierailija" time="27.05.2013 klo 22:30"]

Kyllä näin on. En ole jäänyt rannalle ruikuttamaan, että olisi tarvinnut varatuja iskeä. On ollut varaa valita vapaistakin.

Ja kyllä, koska minulla ei ole jäänyt katkeruutta naisia kohtaan, koen myös solidaarisuuta heitä kohtaan ja en koe naisia kilpailukumppaneina.

Se, joka voi nakata kiven ihan hyvällä omalla tunnolla.

[/quote]

Mutta ei niitä kumppaneita valita niin kuin tavaraa kaupan hyllyltä... "Tuo on vapaa, sen voin ottaa, tuo on varattu, enpä otakaan..." Todellisuudessa ihastamiset ja rakastumiset syntyvät ihan eri tietä. Tämä ei ole kannanotto pettämisen puolesta tai sitä vastaan: ihmetyttää vain kyseisen henkilön tapa puhua asiasta. Ei mulle ainakaan kelpaisi kuka tahansa mies, jolta saan huomiota. Sen pitää olla molemminpuolista.

[/quote]

Kyse ei ole siitä ihastuuko vai ei vaan siitä PETTÄÄKÖ puolisoaan vai ei. Kyllä minä uskon että ihminen voi ihastua vaikka onkin parisuhteessa toiseen, mutta se parisuhde pitää lopettaa ennen kuin lähtee uutta rakentamaan. On väärin jäädä kahden parisuhteen väliin ja vähän varmistella molempiin suuntiin tlevaa, jos tämä ei nyt onnistukkaan uuden kanssa. Eli tämä on musta-valkoista eikä mitään kirjavaa siitä väliltä.

Pettämisessä ei ajatella kuin omaa mielihyvää. Siinä on kotona oleva puoliso ja lapset unohdettu täysin. Aikuista olisi ensin hoitaa oma suhde pois alta ja erota ja vasta sitten toimia. Mutta tähänhän nämä munattomat kusipäät ja jalat auki-horot eivät pysty. Ajatellaan vain sitä 10 cm mikä voidaan olla sisäkkäin.

Vierailija
26/198 |
28.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuten sanoin, en ottanut kantaa pettämiseen lainkaan, vaan siihen, valitaanko kumppaneita kuin tavaroita kaupassa...  Kelle kelpaa mikäkin.

- 151

Vierailija
27/198 |
26.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vajaa vuosi meni kaikenkaikkiaan.

Vierailija
28/198 |
26.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketä AP tarkoittaa, voitko tarkentaa hiukan?

Vierailija
29/198 |
26.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa-a. Pelkästään miehen kertomana?

Ehkä vaimonkin versio olisi hyvä saada.

Vierailija
30/198 |
26.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ollut suhde varattuun mieheen nyt kaksi vuotta. Enkä edes halua, että mies jättäis vaimonsa. Meillä on kivaa ja seksi on hyvää, mutten mä sitä riesoikseni arkeen halua. Mä olen onnellinen näin.

Vierailija
31/198 |
26.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millain apn tilanne on, kerro lisää. Onko paljon lapsia? Minkä ikäinen  mies on?

Vierailija
32/198 |
26.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.05.2013 klo 23:53"]

Mulla on ollut suhde varattuun mieheen nyt kaksi vuotta. Enkä edes halua, että mies jättäis vaimonsa. Meillä on kivaa ja seksi on hyvää, mutten mä sitä riesoikseni arkeen halua. Mä olen onnellinen näin.

[/quote]

Aiheen vierestä, mutta eiks toi ole aika julmaa sitä vaimoa kohtaan...?

Vierailija
33/198 |
27.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.05.2013 klo 23:54"]

Millain apn tilanne on, kerro lisää. Onko paljon lapsia? Minkä ikäinen  mies on?

[/quote]

Miten niin?

t. ap

Vierailija
34/198 |
27.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.05.2013 klo 00:00"]

[/quote]

Miten niin?

t. ap

[/quote]  ihan mielenkiinnosta. Ite kans salasuhteessa jossa mies pelkää lasten takia erota huonosta liitosta.

Vierailija
35/198 |
27.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.05.2013 klo 00:09"]

[quote author="Vierailija" time="27.05.2013 klo 00:00"]

[/quote]

Miten niin?

t. ap

[/quote]  ihan mielenkiinnosta. Ite kans salasuhteessa jossa mies pelkää lasten takia erota huonosta liitosta.

[/quote]

Kolme lasta, nelikymppisiä ollaan.

Vierailija
36/198 |
27.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies olisi niin rakastunut sinuun niin hän olisi luultavasti jättänyt vaimonsa jo oli lapsia tai ei, näin se vaan on...minä petin puolisoani, mutta en kauaan sillä rakastuin tähän kenen kanssa petin ja näin ainoaksi oikeaksi erota puolisostani ja lähteä toisen matkaan koska se tuntui oikealta.

Itse en jäisi odottelemaan

Vierailija
37/198 |
27.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.05.2013 klo 00:24"]

Jos mies olisi niin rakastunut sinuun niin hän olisi luultavasti jättänyt vaimonsa jo oli lapsia tai ei, näin se vaan on...minä petin puolisoani, mutta en kauaan sillä rakastuin tähän kenen kanssa petin ja näin ainoaksi oikeaksi erota puolisostani ja lähteä toisen matkaan koska se tuntui oikealta.

Itse en jäisi odottelemaan

[/quote]

Mä luulen et naisen toimivat näin... mies mieluummin pitää täyden palvelun kahdessa osoitteessa:(

Vierailija
38/198 |
27.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä luulen et naisen toimivat näin... mies mieluummin pitää täyden palvelun kahdessa osoitteessa:(

[/quote]

Niinpä! Ei ne miehet vaimojaan jätä, jos sinulle riittää odottelu hän luultavasti etsii toisen "kakkosnaisen"...valitettavasti

Vierailija
39/198 |
27.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.05.2013 klo 00:31"]

[/quote]

Niinpä! Ei ne miehet vaimojaan jätä, jos sinulle riittää odottelu hän luultavasti etsii toisen "kakkosnaisen"...valitettavasti

[/quote]

Mutta moni nainen onneksi jättää valehtelevan petturiukkonsa ihan itse kakkosnaisen vaivoiksi.

Vierailija
40/198 |
27.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En edes halunnut että mies olisi jättänyt perheensä, pidin tilanteesta että sain pullasta rusinat.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä yksi