Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Metromatkustajat ja turvaväli. Voi kiesus...

Vierailija
16.07.2020 |

Asemilla jopa kuulutetaan että muistakaa turvavälit muihin matkustajiin. Mutta eihän näitä sääntöjä kaikki tietenkään noudata vaan tungetaan samaan loossiin muiden kanssa! Mitä nämä ihmiset kuvittelee että turvavälillä tarkoitetaan? Sitä että ollaan nenä kiinni tuntemattomissa? Se turvaväli on oltava vähintään 150 cm eli lyhyen ihmisen mitta! Se mitta ei todellakaan mahdu samassa loossissa istuvien väliin.

Mikä ihmisiä vaivaa? Eikö järki päätä pakota?

Kommentit (93)

Vierailija
81/93 |
16.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maskit joukkoliikenteeseen pakollisiksi, niinkuin Eu suosittelee jokaiselle jäsenvaltiolleen. Myös Suomelle siis.

Vierailija
82/93 |
16.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No onpas taas hysteerikot puhjenneet kukkaan oikein... Rikosilmoituksia yskimisestä, oikeasti nyt

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/93 |
16.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No onpas taas hysteerikot puhjenneet kukkaan oikein... Rikosilmoituksia yskimisestä, oikeasti nyt

Oikeasti nyt, jotkut (31/33) sanoivat yskivänsä tahallaan metrossa päin muita ihmisiä. Ehkäpä pelkkiä provoja niin yskijät kuin rikosilmoituksella uhkaavakin, mutta tällaista viestiä näkee sen verran, että mistä sitä tietää. Todella ällöttävää, ja vastuutonta, jos ei ole juuri tulossa jostain negatiiviseksi osoittautuneesta pikatestistä, missä on suljettu pois niin korona kuin muut hengitysteiden sairaudet.

Kukaan ei halua edes viatonta kesäflunssaa ja siitä aiheutunutta omakaranteenia.

Vierailija
84/93 |
16.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haha. Kuka nyt julkisia viitsii käyttää?

Vierailija
85/93 |
16.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siellä 13e/h ansaitseva huutelee ja leikkii rikasta.

Vierailija
86/93 |
16.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ilmeisesti hirveät määrät jotain hupimatkaajia joilla joka aamu ylimääräisiä tunteja aikaa käyttää siihen. Ne on varmaan näitä apn kaltaisia jotka huvikseen siellä on ihmettelemässä miksi muutkin on siellä.

Vierailija
87/93 |
16.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tungokseen tunkee niin ei ne turvavälit toimi

Vierailija
88/93 |
16.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos tungokseen tunkee niin ei ne turvavälit toimi

Illan viimeistä metroa lukuunottamatta siellä on aina tungos. Että silleen.

Vierailija
89/93 |
16.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

nuhapelkoiset aiheuttavat minussa suunnatonta halveksuntaa. pysykää TE pois yleisiltä alueilta jos pelottaa. keitä te ihan oikeasti luulette olevanne kun yritätte rajoitattaa meidän muiden elämää? hyi.

Vierailija
90/93 |
16.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ei julkisessa liikenteessä ole turvavälejä. Ei ollut edes koronapiikin aikaankaan.

Vierailija
91/93 |
17.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin ei julkisessa liikenteessä ole turvavälejä. Ei ollut edes koronapiikin aikaankaan.

Ainakin Helsingissä oli kyllä bussi- ja metroliikenteessä isotkin turvavälit huhtikuussa. Kesäkuun puolella niitä ei enää näkynyt.

Vierailija
92/93 |
17.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ainakin Helsingissä oli kyllä bussi- ja metroliikenteessä isotkin turvavälit huhtikuussa. Kesäkuun puolella niitä ei enää näkynyt.

Reilu kuukausi sitten kävin Turussa, auto oli huollossa ja tuli niin kiire, että piti mennä metrolla pyörän kanssa keskustaan. Silloin oli kyllä lauantaiaamulla kymmenen maissa ihan tosi hiljaista, vaikka Itäkeskuksen oli sanottu olevan vilkkain metroaseman. Busseissa oli kuulemma ollut täyttä jo samalla viikolla.

Kerran jouduin vaihtamaan paikkaa, kun joku tuli loosiin juuri sille kohdalle, jonka takana seisoin pyörineni välikössä. Junassa ja Onnibussissa ei ollut turvavälejä, vaan paikat oli myyty vierekkäin. Koronaa ei onneksi tullut, vaikka oli outoa etätyökevään jälkeen olla noin lähekkäin.

Vierailija
93/93 |
18.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä menen metroon tuntemattoman viereen ja alan köhiä kovaa.

Jos tahallasi köhit muiden ihmisten lähellä, syyllistyt rikokseen nimeltä terveyden vaarantaminen.

😂😂😂

Mikä kyseisessä rikosnimikkeessä naurattaa? Ymmärrätkö yhtään, että jossain täydessä metrossa yskivä idiootti saattaa altistaa jopa satoja ihmisiä, ja aiheuttaa kuolemaa ja yhteiskunnan sulkemisen uudestaan?

Mä pieraisin hiljaa metrossa. Onko rikosnimike kaasutus?

Haluan nähdä sen poliisin ilmeen kun suu vaahdossa teet rikosilmoitusta "Kun se joku tuntematon YSKI! Nimi? No en minä tiedä, mutta vankilaan heti! Ei, ei voinut olla astma/ flunssa/ tupakkayskä/ kurkkua kutittaa, ei se on TAPPAJA!"

😂😂

-Eri vastaaja

Turhaan kiukuttelet minulle, kerroin sinulle vain mitä laissa sanotaan.

Voi höpsö, en mä kiukutellut, mä nauroin sulle. Ehkäpä sinä olet se jonka pitäisi tutustua siihen lakiin. Just semmonen ihminen mikä nostaa kunnianloukkaussyytteen jos joku sanoo sitä netissä pöljäksi. Ylityöllistä ihmeessä poliisia ihan turhaan 👍

En tee rikosilmoitusta jos joku nimittelee minua pöljäksi, mutta jos joku yskii tarkoituksella minua päin pandemia-aikana, aivan varmasti vien asian eteenpäin. Suomen laki kieltää tartuntatautien tahallisen levittämisen, joten tarkoituksella muita päin yskivä syyllistyy rikokseen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän kolme