Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi ihmiset on parisuhteissa?

Vierailija
16.07.2020 |

Mitä siitä saa? Enemmän kuin sinkkuna olosta. Mä oon 27v. 3 -ja 5v. poikien yh-äiti enkä halua uutta miestä, ainakaan nyt. Ongelma on, että oon tapaillut yhtä miestä 1,5v., hän haluis olla vakavasti ja muuttaa yhteen, mä en! Miks tekisin niin? Tuntuu, että parisuhde on riippakivi elämässä. Tahtoisin keskittyä hedonisesti vain itseeni, oon aina ajatellut toista. Tahtoisin opiskella, matkustella, harrastaa, bilettää, menestyä elämässä, säästää ja sijoittaa ja käyttää rahat just siihen mihin itse haluan. Ilman, että joku koko ajan jarruttaa mua. Ja tietty viettää paljon aikaa poikieni kanssa. Ne kasvaa niin nopeesti. Mies ei ymmärrä mua yhtään. Oon kuulemma liian omapäinen ja itsenäinen sekä itsekeskeinen. En kuulemma ajattele mitään muuta kun itseeni ja lapsiani. Mitä hyvää parisuhteesta saa? Tai miksi se on parempaa kun sinkkuna olo? Seksi on ainut asia mikä mulla tulee mieleen.

Kommentit (53)

Vierailija
1/53 |
16.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakkaus? Seura?T. ikisinkku n31 joka ei saa miestä vaikka haluaisi

Vierailija
2/53 |
16.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ne noi lapset sua jarruttaa enemmän kuin mies. Miksi sinä muuten edes tapailet, jos kerran haluat keskittyä vaan itseesi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/53 |
16.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies ruikuttaa kun ei ole elämäsi keskipiste? Et saisi edes itseäsi huomioida? Laita se pelle jonkun mun ongelmaksi.

Vierailija
4/53 |
16.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksi syytä: arjen jakaja ja vakiseksi.

Vierailija
5/53 |
16.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, voihan se olla, että mies on väärä. Arjen jakajaksi siitä ei ole kun se vaan vaatii ja vaatii.. Hermo menee kun luulis, että parisuhteessa arjen taakan pitäs vähentyä niin mulla se menee toisin päin. Olen aatellut et vika on mussa et musta vaan ei ole parisuhteeseen ainakaan tässä elämäntilanteessa, mut voihan se olla et vika onkin miehessä.

Ap

Vierailija
6/53 |
16.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parempi se kuin ilman.

Vierailija
7/53 |
16.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asia voisi olla kokolailla eri ilman niitä lapsia, ei olisi ketään jonka kanssa jakaa asioitaan eikä olisi seuraa.

Vierailija
8/53 |
16.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä se mies on ihastunut oikeasti. Mitä "saat" itse siltä tapailusuhteeltasi? Miksi et matkustele miehen kanssa.

Onko aloitus provo?

Vierailija
9/53 |
16.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun todella rakastaa, haluaa jakaa kaiken hänen kanssaan.

Aloituksesta päätellen teillä ei ole rakkaussuhde päällä. Heivaa mäkeen siis se tonttu!

Vierailija
10/53 |
16.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on kaksi pientä lasta ja haluan keskittyä vaan itseeni. En halua uutta miestä, mutta tapailen miestä.

Vierailija
11/53 |
16.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löysin ihmisen, jonka kanssa arki on mukavampaa ja helpompaa kuin yksin. Jos näin ei koe, ei tietenkään kannata ryhtyä vakavaan suhteeseen ja muuttaa saman katon alle.

Vierailija
12/53 |
16.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bilettää? Hyi helvetti! Se on jotain todella vulgaaria.

M31

Vierailija
13/53 |
16.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se epäreilua, kun toiset ei saa rakkautta ja suhdetta, vaikka haluaisivat.

Kun taas toiset ovat suhteessa eivätkä osaa arvostaa sitä.

Vierailija
14/53 |
16.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos haluat keskittyä hedonistisesti vain itseesi, miksi h'lvetissä olet hankkinut lapset?

Jos et halua miestä, miksi h'lvetissä tapailet miestä?

Ihmettelee ikisinkku 36

Vierailija
15/53 |
16.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en valinnut elämistä parisuhteessa, sen tekivät rakkaushormonit puolestani. Olin niin umpirakastunut, että elämä ilman miestä tuntui täysin mahdottomalta ajatukselta. Nyt olen jo tasaantunut, mutta edelleen rakastan ja nautin arjen jakaisesta puolison kanssa. Jos katseesi siintää ihan muissa asioissa kuin yhteisessä elämässä miehen kanssa, olet väärän tyypin mukana. Oikean ihmisen kanssa opiskelu yms. ”itsekkyys” ei ole kiellettyä.

Vierailija
16/53 |
16.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä se mies on ihastunut oikeasti. Mitä "saat" itse siltä tapailusuhteeltasi? Miksi et matkustele miehen kanssa.

Onko aloitus provo?

Ei ole provo, valitettavasti! No seksi on hyvää, ja viihdyn miehen seurassa. Mutta kun se ei auta mua missään ja vaan vaatii ja vaatii.. ja on tosi mustasukkainen. Joka kerta kun mulla on lapsivapaata hän suunnittelee meille kahdelle yhteistä tekemistä, riita syntyy jos haluun mennä kavereiden kaa bilettämään. On lukenut salaa mun puhelinta yms. Ja kun se tulee "käymään kylässä", se lähtee kahden päivän kuluttua ja tulee taas viimeistään seuraavana päivänä ellei jo samana iltana "käymään kylässä". Eihän siinä jos auttaisi.. Eikä siivoa edes omia jälkiään. Kerran suuttui kun kuumeessa en jaksanut seksiä! Normaalisti vois kuvitella et toinen päinvastoin auttais vaikkapa lasten hoidossa jos on kipeenä :/

Vierailija
17/53 |
16.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen sinkku yhden lapsen äiti. Seurustelin eron jälkeen pari vuotta mutta suhde loppui minun uupumukseen ja juurikin siihen "vaatimukseen". Tällä tarkoitan miehen toiveita ja tarpeita joita en kyennyt täyttämään (antamaan 100% vapaa-ajasta, paljon lapsivapaita lomia ym). Väsyin totaalisesti. Lomat olivat kauheita kahden vaatijan kanssa, lisäksi minullakin oli omat toiveeni joita kummatkaan (lapsi, mies) eivät olleet edes miettineet että sellaisiakin on olemassa. Kuvio oli mahdoton. Nyt on tasapainoisempi arki ja olen oikeastaan onnellisempi näin. Ehkä on olemassa miehiä jotka oikeasti tajuavat että vanhemmuus tulee ensin (eikä lasta voi "heittää" esim mummolaan lomilla enkä edes sitä halua: haluan viettää lomani lapsen kanssa) kun lapsi on pieni.

Vierailija
18/53 |
16.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on kaksi pientä lasta ja haluan keskittyä vaan itseeni. En halua uutta miestä, mutta tapailen miestä.

Miksi, eikö super satisfyijeri riittäisi?

Vierailija
19/53 |
16.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teit lapsia, mutta haluat bilettää, harrastaa ja käyttää rahat itseesi? Mutta  haluat myös paljon olla lasten kanssa? Ihmettelen, kuinka jollain on jostain noin paljon rahaa ja aikaa, että kaiken haluamansa pystyy totetuttamaan. Etkö käy siis töissä ollenkaan?

Vierailija
20/53 |
16.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko aloitus provo?

Ei ole provo, valitettavasti! No seksi on hyvää, ja viihdyn miehen seurassa. Mutta kun se ei auta mua missään ja vaan vaatii ja vaatii.. ja on tosi mustasukkainen. Joka kerta kun mulla on lapsivapaata hän suunnittelee meille kahdelle yhteistä tekemistä, riita syntyy jos haluun mennä kavereiden kaa bilettämään. On lukenut salaa mun puhelinta yms. Ja kun se tulee "käymään kylässä", se lähtee kahden päivän kuluttua ja tulee taas viimeistään seuraavana päivänä ellei jo samana iltana "käymään kylässä". Eihän siinä jos auttaisi.. Eikä siivoa edes omia jälkiään. Kerran suuttui kun kuumeessa en jaksanut seksiä! Normaalisti vois kuvitella et toinen päinvastoin auttais vaikkapa lasten hoidossa jos on kipeenä :/

Viihdyt miehen seurassa ja silti järjetön ruikutus kaikesta, mikä hänessä on vialla. Masokistisia taipumuksia sinulla?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi neljä