Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ovatko sinun mielestäsi "mallimaiset" naiset kauneimpia,

Vierailija
26.05.2013 |

vai onko sinulla joku muu kauneusihanne?

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
26.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

EI, mallimaiset ovat usein todella laihoja, jos oikeasti puhutaan malleista eikä esim. misseistä. Oma vartalo- ja kauneusihanne on lyhyempi, lisäksi vartalon pitäisi olla kurvikkaampi ja pehmeämpi. Lihaksia saa toki myös näkyä. Karla's closetin Karla Derasilla on mielestäni täydellinen vartalo: http://2.bp.blogspot.com/-shZVJPyvu2w/UEWtdVLQ2jI/AAAAAAAACcc/XvPnRiZXpGQ/s1600/jbrand7.jpg

On siro ja hoikka, mutta kuitenkin kurvikas ja lihaksiakin löytyy. En tiedä miten pitkä hän on, mutta olen kuvitellut hänet ennemmin lyhyeksi kuin pitkäksi. Sopivin pituus ihannevartalolleni olisi varmaan 160-165 cm.

Vierailija
22/22 |
26.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mallit kauniita? No ei helvetissä ole. Joku Suvi Koponenkin on ihme pitkäraajaisen haamun ja frankensteinin hirviön välimuoto, kolkkopiirteinen kalseailmeinen eukko. Joku taisi mainita täällä Victoria's secretin mallit, useimmat niistä on mun silmiin kauniita. Ja tosiaan 50-60-luvun naisista moni on ollut kaunis / laitettu kauniiksi, siis naiset oli kauniita kaiken kaikkiaan aikana ennen sairaalloisen laihuuden ihannointia.

Itse asiassa koko "mallimaailma" on niin sairas ja vinoutunut ilmiö, että se pitäisi lakkauttaa kokonaan tai ainakin jonkun pitäisi kääntää se universaalisti terveempään suuntaan. Ei riitä, että yhtäällä haastetaan oikeuteen mallitoimisto joka palkkaa anorektikkoja - pitäisi käyttää paljon järeämpiä voimia, koska toisaalla joku vatipää kuitenkin ihannoi niitä anorektikkoja..

Itse olen tyytyväinen, että fitness-ilmiö voimistuu, koska ihannevartalo on sen myötä ainakin lihaksikkaampi eikä langanlaiha ruipelo. Toki fitnesskin äärimmilleen vietynä saa vastenmielisiä piirteitä eikä sekään ole tervettä, että lihasten kasvatuksesta ja kropan muokkaamisesta tulee elämän ainoa sisältö.

Eipä ole helppoa olla kasvava nuori tyttö tässä maailmassa... Täytyy vaan toivoa, että omat lapset imevät itseensä vain ne järkevimmät ja terveimmät ajattelumallit.

PS:Oletteko muuten huomanneet, että vaatteetkin alkavat olla kahteen kategoriaan jakautuneet? On niille kilometrisäärille tehtyjä vaatteita ja sitten toisaalta "isojen tyttöjen" vaatteita. Keskiverroille vartaloille on hyvin vaikeaa löytää istuvaa vaatetta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan kaksi