Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ovatko sinun mielestäsi "mallimaiset" naiset kauneimpia,

Vierailija
26.05.2013 |

vai onko sinulla joku muu kauneusihanne?

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
26.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua ei oikein tämän päivän kauneusihanteet innosta. Rakastan 60- ja 70- luvun kaunottaria!!

Vierailija
2/22 |
26.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, hoikka, pitkäraajainen ja gasellimainen vartalo on kaikkein kaunein. Siihen lisänä korkeat poskipäät, täyteläiset huulet, suora kapea nenä ja mantelinmuotoiset silmät. Tällaisia kaunottaria on slaavilaiset maat täynnä...

Viime kesänä matkustin Ukrainaan, ja tuli kyllä todella persjalkainen metsäläisolo niiden kilometrisääristen ja pitkähiuksisten nymfien keskellä, huh huh.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
26.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivät ainakaaan miesten mielestä

Vierailija
4/22 |
26.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidän persoonallisemman näköisistä ja juuri vanhat filmitähdet ( esim. Vvien Leigh) ja 60/70-luvun boheemit naapurin tytöt ovat mielestäni kauniita. Mallit ovat kaikki samasta muotista nykyään tai no ainakin nämä Victorian Secret -tapaukset. Pikkasen pienemmistä ja sievimmista siis.

Vierailija
5/22 |
26.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei oikeastaan ihan automaattisesti ainakaan.

En välitä suurisilmäisistä pitkänaamaisista naisista joilla on huulet törröllään ihan kuin raukoilla olisi joku todella paha purentavika. 

Paha sannoo.

Vierailija
6/22 |
26.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei oikein henk. koht. sytytä tuollaiset mallinaiset. Pidän enemmän persoonallisemmista naisista, naisellisista, mutta ei tuollaisista yhdestä muotista repäistyistä, tylsää kun kaikilla on samanlaiset töröhuulet, kasvojen luusto ja poikamallin kropat. Esim. katsoin eilen Poliisit-sarjaa, Taina Kolkkala siinä on todella kaunis esimerkiksi. 

Vierailija
7/22 |
26.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.05.2013 klo 17:35"]

[/quote]

Nykymiehet ovat kyllä sellaisia ämmämäisiä hinttareita että tykkäävät juuri noista mallimaisista naisista. 

Vierailija
8/22 |
26.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

oma kauneusihanteeni on selkeästi hyvinvoiva ja itsestään huolehtiva nainen, 160-170cm pitkä, sopusuhtaiset rinnat kroppaan nähden, selkeästi erottuva lantio, pyöreä timmi peppu, joka erottuu selkeästi. Normaali painoinen, rasvaa vähän myös lantiolla, ei mitään sixpackia.  ja tietenkin kauniit kasvot, ja kauniita kasvoja on monenlaisia :) 

Vierailija
9/22 |
26.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä.

Vierailija
10/22 |
26.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulen että muodokkaammat ja vähän lyhyemmät (suomalaisen miehen keskipituus 180cm) enemmän noin yleisesti ottaen miesten mieleen.

[quote author="Vierailija" time="26.05.2013 klo 18:11"]

[/quote]

Nykymiehet ovat kyllä sellaisia ämmämäisiä hinttareita että tykkäävät juuri noista mallimaisista naisista. 

[/quote]

Vierailija
11/22 |
26.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyään kauneusihanne on kasvuiässä lantiofarkuilla surkastettu pieni lantio jolla ei voi synnyttää

Vierailija
12/22 |
26.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

[/quote]

-terveisin  pätkäpullero

Vierailija
13/22 |
26.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, minusta ovat. Olisinpa itsekin.

Vierailija
14/22 |
26.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

[/quote]Miehet ovat naismaisia homoja koska pitävät malleja hyvännäköisinä? Et sinäkään ihan terve ole. Taitaa vaan punkerona ottaa päähän kun et lähimainkaan edusta tuota ryhmää.

Vierailija
15/22 |
26.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.05.2013 klo 18:22"]

Nykyään kauneusihanne on kasvuiässä lantiofarkuilla surkastettu pieni lantio jolla ei voi synnyttää

[/quote]

Mistä tämän keksit? Itse olen nuorena -ja myöhemminkin- käyttänyt varsin tiukkoja farkkuja. Lantioni on kapea, taatusti johtuen ihan geeneistä ja vähäisestä rasvakerroksesta. Olen synnyttänyt kaksi lasta alakautta, ihan hyvällä meiningillä ja ilman epiduraaleja. Synnytyksessä merkitsee lantion sisämitat, ei ulkoiset. 

Vierailija
16/22 |
26.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.05.2013 klo 18:06"]

Ei oikein henk. koht. sytytä tuollaiset mallinaiset. Pidän enemmän persoonallisemmista naisista, naisellisista, mutta ei tuollaisista yhdestä muotista repäistyistä, tylsää kun kaikilla on samanlaiset töröhuulet, kasvojen luusto ja poikamallin kropat. Esim. katsoin eilen Poliisit-sarjaa, Taina Kolkkala siinä on todella kaunis esimerkiksi. 

[/quote]

Malli-ihanne on aina periaatteen vuoksi erilainen kuin vastaavan ajan yleinen kauneusihanne. Kolkkala on juuri esimerkki naisesta joka on kaunis tavallisen kansalaisen, ja erityisesti miehen, mielestä eli vaalea, hyvin ruskettunut, keskimittainen ja isorintainen. Malli ei saa olla mitään niistä.

Vierailija
17/22 |
26.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.05.2013 klo 18:30"]

[quote author="Vierailija" time="26.05.2013 klo 18:22"]

[/quote]

Mistä tämän keksit? Itse olen nuorena -ja myöhemminkin- käyttänyt varsin tiukkoja farkkuja. Lantioni on kapea, taatusti johtuen ihan geeneistä ja vähäisestä rasvakerroksesta. Olen synnyttänyt kaksi lasta alakautta, ihan hyvällä meiningillä ja ilman epiduraaleja. Synnytyksessä merkitsee lantion sisämitat, ei ulkoiset. 

[/quote]Onpa geenit äkkiä muuttunu kun 50-luulla kaikilla oli leveät lantiot ja nyt melkein kaikilla kapeat

Vierailija
18/22 |
26.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.05.2013 klo 18:26"]

[/quote]

[/quote]Miehet ovat naismaisia homoja koska pitävät malleja hyvännäköisinä? Et sinäkään ihan terve ole. Taitaa vaan punkerona ottaa päähän kun et lähimainkaan edusta tuota ryhmää.

[/quote]

Joo, olen punkero mutta ei ota päähän. Miehekkäät miehet pitävät minusta ja se riittää. Naismaisia miehiä en kaipaa vaan jätän ne suosiolla mallin näköisille naisille. 

Vierailija
19/22 |
26.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Scarlett Johanssen on nainen, jolla on mielestäni älyttömän kaunis vartalo. Kasvoista taas miellyttää Liv Tyler ja Charlize Theron. 

Suomalaisista naisista kauniita ovat mm. Jenni Vartiainen, Karita Tuomola, Kiira Korpi, Satu Taiveaho ja Chisu. 

Taidan tykätä aika klassisen kauniista naisista. Itse olen 163-senttinen, isopeppuinen ja reisien kohdalta pehmeä, mutta en läski. 

Vierailija
20/22 |
26.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mallimaiset naiset näyttävätä hyvältä kuvissa.. Livenä jotenkin kömpelön oloisia ja pelottaviakin. Pidän urheilullisista naisista, pituudella ei ole väliä. Varsinkin tanssijoilla on mielestäni upea kroppa!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan yksi