Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Luulin että mulla riittää, että miehellä on iso ja asutaan Espoossa omakotitalossa...

Vierailija
16.07.2020 |

Mutta 12 vuoden jälkeen olenkin alkanut miettiä, että olisi ehkä kuitenkin pitänyt hankkia koulutus ja ammatti. Tai edes joku hyvä harrastus, josta olisi voinut laajentaa jonkinlaisen elämäntyön.

Tuntuu, että nuoruus meni hukkaan miestä etsiessä, opinnot jäi kesken ja nyt olen ihan tyhjän päällä.

Parikymppisenä bilettäminen ja seurustelusuhteet tuntui vaan niin paljon tärkeämmiltä kuin amk.

Muita, joilla sama fiilis?

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
16.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sinulla todellakaan paljon ole tavoitteita ollut. Talo Espoosta 😂.

Vierailija
2/16 |
16.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä nyt sano, että olet jokin pillun varassa elävä leipäsusi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
16.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko siis töissä? Koskaan ei ole liian myöhäistä opiskella itselle ammattia. Mitä haluaisit opiskella?

Vierailija
4/16 |
16.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinulla on suhteeseen annettavana vain vartalosi, jonka markkinaa-arvo romahtaa nollaan neljänkympin korvilla. Mieti sitä.

Vierailija
5/16 |
16.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Porvoosta päivää!

Vierailija
6/16 |
16.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä kun huomasit. Vielä on mahdollista kouluttautua ja mennä töihin. Aktivoitua. Muuten on pitkät ja turhauttavat ajat edessä. Onko eläkettä kertynyt?

Vierailija
7/16 |
16.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisaalta silloin just parikymppisenä oli miesmarkkinoilla parhaassa iässä. Mun sisko joka on VM odotti lähes kolmekymppiseksi ja joutui tyytymään 170-senttiseen rillipäähän. Jolla ei tod ole iso (mun mies kertoi kun olivat mökillä saunassa). Ap

Vierailija
8/16 |
16.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maisa?

Vierailija
9/16 |
16.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ok. Tyhjäpää ap keskity. Oletko töissä kysyttiin? Vastaa siihen. Koita olla ihminen eikä spermaränni edes kerran elämässäsi. O-LET-KO TÖIS-SÄ KANA-AIVO?

Vierailija
10/16 |
16.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toisaalta silloin just parikymppisenä oli miesmarkkinoilla parhaassa iässä. Mun sisko joka on VM odotti lähes kolmekymppiseksi ja joutui tyytymään 170-senttiseen rillipäähän. Jolla ei tod ole iso (mun mies kertoi kun olivat mökillä saunassa). Ap

Siis ottiko sun mies suihin siltä vai mistä tiesi?

Vierailija
11/16 |
16.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis joo, oon kyllä töissä minun lapsuuden kaverin vaateputiikissa. Teen puolta työaikaa. Mut sekin tuntuu tyhmältä, kun toiset myyjät on 18-20 v ja asiakkaat kohtelee nihkeästi. Mutta silloin kun alotin 5 v sitten, se oli ihana työpaikka: sai omaa rahaa ja olla ihanien vaatteiden kanssa tekemisissä! Ap

Vierailija
12/16 |
16.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Maisa?

Ei kun Sofia.

Vierailija
13/16 |
16.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko miettinyt mikä riittää sille isomunaiselle espoolaiselle miehelle?

Riittääkö sille nelikymppinen rupsahtanut nainen?

Vierailija
14/16 |
16.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet kyllä täysin ansainnut tilanteesi. Tai olisit, ellei tämä olisi taas yksi keksitty provo sinulta lisää.

Vierailija
15/16 |
16.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Porvoosta päivää!

Espoosta, hupsu.

Vierailija
16/16 |
16.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se vähän harmittaa, että mies ei halua lapsia. No meneehän siinä kroppa pilalle. Alapää ja rinnat, et siinä mielessä ymmärrän miestä kyllä. Ap