Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tupakanpolton lopetus ja ärsytys

Vierailija
25.05.2013 |

Siis kauan tämä ketutus voi kestää..kuudes päivä ilman tupakkaa ja mua tympäsee ja ärsyttää ihan kaikki!

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
25.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

sun täytyy kehittää jotain sen tupakan tilalle, joku nautintohetki, siis ei mitään hamppua, vaan esimerkiksi luonnon jugurtti ja sovi kaverisi kanssa että saat soittaa ja rupatelle kun oikein pännii. ONNEA vaan kun lopetat, ihan vaan terveytesi tähden.

Vierailija
2/5 |
25.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanko oikeasti sä 2 ehdotat jotain paskaa luonnon______jugurttia vierotusoireisiin???

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
25.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.05.2013 klo 19:16"]

Ihanko oikeasti sä 2 ehdotat jotain paskaa luonnon______jugurttia vierotusoireisiin???

[/quote]

Repesin totaalisesti tästä kommentista :DDDDD

Vierailija
4/5 |
25.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se vitutus siitä häviää, nikotiini kun on poistunut elimistöstä kokonaan ja alat pikkuhiljaa unohtaa koko röökin niin vitutus kääntyy innoksi, niin mulle ainaki kävi. Että vittu JES OONKO OIKEESTI OLLU NYT 1,5 VIIKKOA POLTTAMATTA?!?! Sitten alkaa huomata et hitto kun tuntuu että rahaa on tosi paljon ja miettii et eti jumankauta näinkö helppoo se oli :)

T. Reilu vuosi savuttomana

Vierailija
5/5 |
25.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nikotiinilaastari oli mulla ainut mikä vitutuksen vei pois, muutaman kuulaudn niitä käytin koko ajan vähentäen annosta. avioero ois kyllä muuten tullu, ei sitä huutamista kukaqn ois jaksanu kuunnella.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan seitsemän