100kg painavat? Mikä vyötärönympärys? Mulla 72cm
Pointtina että monikaan 100kg ei ole lihava tai lihavan näköinen. Itsellä ei ainakaan yhtään vatsamakkaraa. Toki lantio on leveä mutta siitä ainakin miehet tykkää kovasti.
Kommentit (123)
Älä nyt puhu paskaa! 100kg ihmisellä ei varmasti ole 72cm vyötärönympärys
Oletko nainen?
72cm, 100 kg naisella on aikamoinen mahdottomuus ellet ole yli 2 metriä pitkä.
Jalat ja kädet on varmaan yhtä paksut kuin norsulla. Ja tissit kolmen ihmisen pään kokoiset.
Painan 55 kg ja mulla vyötärö 82 cm. Pienemmäksi ei tule, vaikka miten laihduttaisin, olen sen mallinen että kylkiluut on melkein navassa kiinni ja suurin osa pituudesta (167 cm) pelkkää jalkaa.
Vierailija kirjoitti:
Painan 55 kg ja mulla vyötärö 82 cm. Pienemmäksi ei tule, vaikka miten laihduttaisin, olen sen mallinen että kylkiluut on melkein navassa kiinni ja suurin osa pituudesta (167 cm) pelkkää jalkaa.
Höpö höpö
Olet laihaläski. Paino voi olla matala mutta koostumus pelkkää rasvaa.
Anatomia on ihmisellä standardi jolloinka vyötärö on kyllä alle 70cm kaikilla naisilla.
Mittani 166cm/60kg/vyötärö 72cm/lantio 94cm.
Vaikea uskoa, että satakiloisella olisi sama vyötärömitta. En ole itse mitenkään kurvikas. Jos lihoisin, olisin ihan suora pötkö.
Vierailija kirjoitti:
Olet varmaan pitkä ja mallia tiimalasi. Lyhyellä mahdotonta
Juu, olen melko pitkä ja tiimalasi, lantio 116cm eli suuri ero on vyötäröllä ja lantiolla. Lantio oli kyllä yhtä leveä kun painoin 70kg.
Vierailija kirjoitti:
Kuva ois kiva. Ihmisestä kumminkin puhutaan? Hmm... 🤔
Vierailija kirjoitti:
Älä nyt puhu paskaa! 100kg ihmisellä ei varmasti ole 72cm vyötärönympärys
Miten arvasinkaan et joku ei usko kun joillakin ihan hirveän iso vatsa vaikka painaisi vain 50kg. Uimahallissa monella muuten pienellä ihmisellä valtavat vatsamakkarat. Niin me ollaan erilaisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juu, olen melko pitkä ja tiimalasi, lantio 116cm eli suuri ero on vyötäröllä ja lantiolla. Lantio oli kyllä yhtä leveä kun painoin 70kg.
Joku afrikkalainen siellä siis. Niillä on leveä lantio normaalia.
Kyllä vyötärö voi olla aika kapea muuhun vartaloon nähden.
160 cm 74 kiloa vyötätärö 83 cm. Vielä on matkaa normaalipainoon, mutta pikkuhiljaa se lähestyy.
Minulla vyötärönympärys on 140 cm. Painan vain 135 kg. Pituuteni on 155 cm. En koe olevani lihava, vaan runsas.
Vierailija kirjoitti:
Oletko nainen?
Jalat ja kädet on varmaan yhtä paksut kuin norsulla. Ja tissit kolmen ihmisen pään kokoiset.
Olen nainen, yleisilme hoikahko. Mutta olenkin paljon lenkkeilevä enkä höttöjä syö.
Itselläni lantio 90cm. Vyötärö 56cm ja rinta 92cm.
Tiimalasi kroppa, olen tyytyväinen.
N23
Vierailija kirjoitti:
Mittani 166cm/60kg/vyötärö 72cm/lantio 94cm.
Vaikea uskoa, että satakiloisella olisi sama vyötärömitta. En ole itse mitenkään kurvikas. Jos lihoisin, olisin ihan suora pötkö.
Usein näen naisia huomattavasti suuremmalla vatsalla ja muutenkin lihavemman näköisiä vaikka painavat noin puolet omasta painostani. Pienemmässä paketissa vaan lihavia. Itse olen usein huomattavasti sporttisemman kropan omaava kuin 50 kiloinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko nainen?
Olen nainen, yleisilme hoikahko. Mutta olenkin paljon lenkkeilevä enkä höttöjä syö.
Kuinka pitkä olet?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko nainen?
Kuinka pitkä olet?
Olen 180cm, en mitenkään erityisen pitkä siis.
Olet käyttänyt amerikkalaista mittanauhaa, joka näyttää tuumaa.
Vierailija kirjoitti:
Sinunlaisia näkee usein uimahallissa, pinemmässä koossa lihavia naisia. Nimenomaan laihaläskejä. On kyllä melkoinen terveysriski jos vatsa on noin suuri painoisellasi. Kyllä se siitä pienenee kun söisit terveellisesti ja liikkuisit. Naisella ei saa olla noin iso vatsa.