Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies toi nelihenkiselle perheelle yhden paprikan!

Vierailija
15.07.2020 |

Pyysin kaupasta tuomaan paprikaa. Osti sitten yhden! Mitä iloa neljälle henkilölle jaettuna tuo yksi paprika?! Miehen mielestä se on vain pieni napostelupala eikä sitä tarvita enempää

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
15.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pienet on murheet ap:n elämässä.

Vierailija
2/21 |
15.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä paprikan kohdalla olisi pitänyt määritellä tarkemmin. Minä ihmettelin kun pyysin herkkusieniä kun oli tarkoitus grillata niitä, ja toi 4 kpl... No, onhan siinä yksi jokaiselle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
15.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herkkusieniä ja naisten keksimiä lihattomia grillattavia kuuluukin olla minimimäärä, koska yleensä tukkivat vain grillin ja niiden syömisestä ei nauti kukaan. Paitsi pitkin hampain se porkkanahalloumisienikasan halunnut itse.

Vierailija
4/21 |
15.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Herkkusieniä ja naisten keksimiä lihattomia grillattavia kuuluukin olla minimimäärä, koska yleensä tukkivat vain grillin ja niiden syömisestä ei nauti kukaan. Paitsi pitkin hampain se porkkanahalloumisienikasan halunnut itse.

Minä ja lapset nautimme herkkusienistä kaiken lihamätön kaverina. Täytettynä homejuustolla ja pekoniin käärittynä, isänsä ei pekonia syö...

Vierailija
5/21 |
15.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kyllä mä saan yhden paprikan riittämään viisihenkiselle perheelle päiväksi. Saa kait noita huomenna kaupasta lisää?

Vierailija
6/21 |
15.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opettele antamaan selkeät ohjeet tai ole hiljaa.

Vierailija
7/21 |
15.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

1 paprika riittää hyvin pellilliseen pizzaa.

Vierailija
8/21 |
15.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Opettele antamaan selkeät ohjeet tai ole hiljaa.

Niin, tyhmiä pitää ohjeistaa kädestä pitäen.

Vierailija
9/21 |
15.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No kyllä mä saan yhden paprikan riittämään viisihenkiselle perheelle päiväksi. Saa kait noita huomenna kaupasta lisää?

Jos olet tekemässä täytettyjä paprikoita... No joo, paprikan kohdalla on sanottava määrä. Toisaalta paprikassa on hirvittävä määrä c-vitamiinia, joten sitä voisi tuoda hyvinkin automaattisesti enemmän kuin yhden viidelle. Ja loput voi pakastaa.

Vierailija
10/21 |
15.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi kuitenkin. Se on jo aika hyvin.

Ei varaa valittaa.

Vierailija
11/21 |
15.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisten ongelma on se, että itse ilmaistaan asiat epäselvästi ja kuvitellaan, että totakai muut tietää mitä sinä oman pääsi sisällä mietit.

Zinc

Vierailija
12/21 |
15.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ostan 3-henkiselle perheelle aina yhden paprikan, tai 1 pussi suippopaprikaa eli 2kpl. Sen verran sitä menee muiden vihannesten ohessa sen 4-5 päivän aikana kunnes käyn uudelleen kaupassa.

Ilmeisesti ap:n mies ei ole kovin innostunut paprikan popsimisesta, hänelle riittää vähempikin.

Vierailija
13/21 |
15.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä kestää yksi paprika monta viikkoa. Tosin en koskaan pyytäisi ketään tuomaankaan sitä. Anoppi kerran toi, meni roskiin suurin osa. 

Vierailija
14/21 |
15.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehkä paprikan kohdalla olisi pitänyt määritellä tarkemmin. Minä ihmettelin kun pyysin herkkusieniä kun oli tarkoitus grillata niitä, ja toi 4 kpl... No, onhan siinä yksi jokaiselle.

Niin no witustako se sitä voi tietää mitä sä aiot rillata. 

Waikka sulla olis koko setti rillattavana ja sienet vain YKSI lisuke siinä joukossa.

Zinc

Esim. wartaisiin nuo riittää mainiosti, jos niitä on vain siellä täällä ..

Opettelisitte ARTIKULOIMAAN kunnolla ännnnnnnn MÄT!

Kyllä se kuule tietää, ja artikuloidaan sen verran että pitäisi tajuta. Tai ainakin kerrasta oppii, toisin kuin sinä.

Jos ei vielä ole mennyt perille niin sinua ja humalaisia avautumisiasi ei kukaan täällä kaipaa. Mene pois ja pysy siellä. Onko tarpeeksi selvästi artikuloitu? Kukaan, ei KUKAAN täällä sinua kaipaa. Piste. Piste piste.

Pitääkö vielä artikuloida selvemmin idiootti? Kukaan ei halua sinua tänne. En edes minä joka puolustan täällä ihan kaikkia muita.

Vierailija
15/21 |
15.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos olet tekemässä täytettyjä paprikoita... No joo, paprikan kohdalla on sanottava määrä. Toisaalta paprikassa on hirvittävä määrä c-vitamiinia, joten sitä voisi tuoda hyvinkin automaattisesti enemmän kuin yhden viidelle. Ja loput voi pakastaa.

Täytettyjä paprikoita?! Terve 70-luku, ei ollakkaan aikoihin nähty😂

Vierailija
16/21 |
15.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Waikka sulla olis koko setti rillattavana ja sienet vain YKSI lisuke siinä joukossa.

Zinc

Ilmoitin asiattomaksi koko tyypin. Tulevaisuudessa ehkä tämä känniääliö, työtön joka täällä aamusta iltaan esittää isoa herraa, saa keksiä toisen nikin jolla h#itella ja ämmitellä. Tehkää sama aina kun havaitsette, tätä ei täällä kaivata.

Mieluummin luen ammattivalittsjan kuin tämän luuserin tekstejä. Ihme ettei hän vielä tajua miksei viesteihinsä yleensä vastata.

Vierailija
17/21 |
15.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täytettyjä paprikoita?! Terve 70-luku, ei ollakkaan aikoihin nähty😂

Täytetyt paprikat on edelleen herkkua :) 

Vierailija
18/21 |
15.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Zinc

Kyllä se kuule tietää, ja artikuloidaan sen verran että pitäisi tajuta. Tai ainakin kerrasta oppii, toisin kuin sinä.

Jos ei vielä ole mennyt perille niin sinua ja humalaisia avautumisiasi ei kukaan täällä kaipaa. Mene pois ja pysy siellä. Onko tarpeeksi selvästi artikuloitu? Kukaan, ei KUKAAN täällä sinua kaipaa. Piste. Piste piste.

Pitääkö vielä artikuloida selvemmin idiootti? Kukaan ei halua sinua tänne. En edes minä joka puolustan täällä ihan kaikkia muita.

No ei tuo stanan tonopää mitään ymmärrä vaikka kuinka artikuloisi. Tekee satoja avauksia päivässä, joihin kukaan ei vaivaudu vastaamaan, eikä siltikään älyä ettei kukaan halua keskustella mokoman pahvin kanssa. Vastailee omiin typeriin kejuihinsa, huhuilee epätoivoisena juttuseuraa. Eikä vaan tajua häipyä. :D

Vierailija
19/21 |
15.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ex-mies ei ikinä käynyt kaupassa (siis valehtelematta hänen äitinsä teki hänen ostoksensa ja hän itse haki vain kaljaa ja tupakkaa. Jälkikäteen kuulin) enhän minä tätä tiennyt ja tosiaan muutettiin yhteen ja pyysin miestä viikon yhdessä asuttuamme käymään kaupassa kun tein ruokaa ja pyysin juhla mokka suodatin kahvia. Hän sitten lähti ja tuli takaisin ja oli ostanut juhla mokka paulig cupsolo kahvikapseleita.. . Hyvä muuten, ainakin merkki oikein ,mutta kun meillä ei ollut mitään kahvikoneita ym.

Vierailija
20/21 |
15.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Zinc

No ei tuo stanan tonopää mitään ymmärrä vaikka kuinka artikuloisi. Tekee satoja avauksia päivässä, joihin kukaan ei vaivaudu vastaamaan, eikä siltikään älyä ettei kukaan halua keskustella mokoman pahvin kanssa. Vastailee omiin typeriin kejuihinsa, huhuilee epätoivoisena juttuseuraa. Eikä vaan tajua häipyä. :D

No heh joo. Olen ehdottomasti kiusaamista vastaan, mutta tuolla käytöksellään tuo kyllä ansaitsee ihan kaiken. Ja ehkä joku päivä tajuaa jotain. Mutta nähtävästi hälle täytyy artikuloida selvästi. Joten niin yritin tehdä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi kahdeksan