Aivan mieletön mies tuli mua vastaan lenkkipolulla
Kommentit (38)
Aivan hampaaton mies tuli mua vastaan lenkkipolulla. Siis aivan hampaaton - ei ollut kuin ikenet jäljellä
Voi ei, mua vastaan tuli kalju mies. Siis hiukseton - ei ollut hiuksia päässä
Aivan päätön mies tuli lenkkipolulla vastaan, siis aivan päätön. Uuh, ja kyllä kävin kuumana.
No ei tuossa vielä mitään, mua vastaan tuli Mauri Pekkarinen, hällä oli "hiukset" päässä
Jalaton mies tuli mua vastaan äsken lenkkipolulla. Siis ei jalkoja, leijaili vaan ilmassa.
Yks mies lenteli matolla, siis lentävälla matolla, mikä lie ollut turkkilainen
Aivan tajuton mies tuli minua vastaan, siis niin tajuttoman tajuton että meinas taju lähteä.
Meidän sohvalla makaa munaton mies. Täysin munaton. Siis ihan täys lössö.
Muutaman kaljan jälkeen se on ihan aivoton. Siis ei järjen hiventäkään sen jutuissa.
Aivan rahaton mies tuli mua vastaan. No, mähän dumppasin sen välittömästi.
Minä taas tapasin hävyttömän naisen, ei häpyä hällä ollut sitten hääppösen vertaa. Hävytöntä!
[quote author="Vierailija" time="24.05.2013 klo 23:17"]
Aivan rahaton mies tuli mua vastaan. No, mähän dumppasin sen välittömästi.
[/quote]
Hirrveen hyvä kun niin teit jajaja
Alaston mies tuli mua vastaan lenkkipolulla. Kyllä mua hirvitti, ja juoksin tosi kovaa näkyä pois silmistä.
Aivan selkärangaton mies tuli mulle kantoavuksi muutossa, siis aivan selkärangaton.
Aivan mauton mies tuli mua vastaan lenkkipolulla. Siis aivan mauton.
Mua vastaan tuli nainen, jolla oli reikä päässä, siis oli reikä päässä!
Terv. Mies lenkkipolulta
No voi tsiisus sentään. Kai huusit miehelle jotain? Juuri kaltaistesi vätysten vuoksi monet romanssit jäävät tässäkin tasavallassa toteutumatta.
Siis eikö ketään kiinnosta mitä ap teki sen mielettömän miehen kanssa?
Minua tuli kaupassa vastaan ihan kädetön vaimo. Siis aivan kädetön - ei ollut kumpaakaan kättä