Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mikäli lapsesi ei kykene noudattamaan sääntöjä, älä vie häntä huvipuistoon!

Vierailija
15.07.2013 |

Kyllä huvipuiston laitteista voi tippua, jos ei istu kuten pitää. Kyllä laivalta voi pudota yli laidan, jos kiipeää yli laidan. rullaportaissakin voi loukata itsensä ihan helposti. 

vanhempien vastuu aina!

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
15.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

AMEN!

Vierailija
2/17 |
15.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai ylipäätään minnekään missä on muita ihmisiä. Päiväkoti, eskari ja koulu mukaan lukien.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
15.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mä en veisikään lasta tuollaisiin, ihmekö tuo jos vaikka paniikissa säännöt unohtuu.

Vierailija
4/17 |
15.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.07.2013 klo 10:34"]

No mä en veisikään lasta tuollaisiin, ihmekö tuo jos vaikka paniikissa säännöt unohtuu.

[/quote]

Niin, niistä laitteistahan ropisee panikoivia lapsia maahan tusinan verran päivässä.

Vierailija
5/17 |
15.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.07.2013 klo 10:12"]

Kyllä huvipuiston laitteista voi tippua, jos ei istu kuten pitää. Kyllä laivalta voi pudota yli laidan, jos kiipeää yli laidan. rullaportaissakin voi loukata itsensä ihan helposti. 

vanhempien vastuu aina!

[/quote]Oliko liian pieni laitteisiin. Menkää semmosiin laitteisiin että jossa lapsi saa olla mukana. Ellei osaa käyttäytyä niin ei sitten huvipuistoihin.

Vierailija
6/17 |
15.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin itse saada sellaisen paniikin, että tulisin vaíkka lentokoneesta ulos. Toiset lamaan tuu kauhusta, toiset toimii. Riippuu tilanteesta kunpi on parempi tapa.

Vierailija
7/17 |
15.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.07.2013 klo 10:35"]

[quote author="Vierailija" time="15.07.2013 klo 10:34"]

[/quote]

Niin, niistä laitteistahan ropisee panikoivia lapsia maahan tusinan verran päivässä.

[/quote]

No ehkä ne ei vaan ole päässeet kiemurtelemaan ja eivät satu olemaan sitä tyyppiä. En tiedä miten itsekään pärjäisin jossain vuoristoradassa, en ole koskaan kokeillut kun ei lapsuudessa noita ollut tarjolla.

Vierailija
8/17 |
15.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

No ehkä ne ei vaan ole päässeet kiemurtelemaan ja eivät satu olemaan sitä tyyppiä. En tiedä miten itsekään pärjäisin jossain vuoristoradassa, en ole koskaan kokeillut kun ei lapsuudessa noita ollut tarjolla.

[/quote]

jaa-a. Lintsin vuoristorata oli kyllä jo 50-luvun alussa toiminnassa...

Mutta mikäli lapsi ei kykene noudattamaan sääntöjä (tai sitten luonnostaan ole rauhallinen) niin ei tarvitsisi viedä myöskään Korkeasaareen, lemmikkiliikkeeseen, kotieläinpuistoon, eikä etenkään taidemuseoon, kiitos!

Vierailija
9/17 |
15.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.07.2013 klo 10:58"]

[/quote]

[/quote]

jaa-a. Lintsin vuoristorata oli kyllä jo 50-luvun alussa toiminnassa...

[/quote]

Niin juu, sanottakoon että sanoin ettei ollut tarjolla, tarkoittaa myös sitä ettei mua mihinkään reissuille täältä pohjoisesta koskaan viety, saati tuollaisiin kalliisiin turhuuksiin.

Kyllä mun lapset osaa totella sääntöjä, mutta silti en ihmettele jos joku saa paniikkikohtauksen noissa laitteissa (saahan osa meistä aikuisistakin niitä vaikkapa ruokakaupassa), ja jos sattuu olemaan niin pieni että pääsee kiemurtelemaan pois, niin voihan sitä sattua vaikka mitä.

Vierailija
10/17 |
15.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja taas tulee uusia sääntöjä ja rajoitteita, joista enemmistö saa kärsiä... Näinhän se aina menee.

Vierailija
11/17 |
15.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistäs tää nyt on keksitty että se kersa oli jossain "paniikissa"?

Oletettavastihan kyseessä on taas ollut iskän ja äiskän pikku prinsessa joka kyllä saa seistä vuoristoradassa ja venkoilla miten sattuu, mutta vastuu ei tietenkään ole vanhemmilla jos jotain sattuu.

Vierailija
12/17 |
15.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä sanottiin, että oli lellitty pikku prinsessa?

Vierailija
13/17 |
15.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi lapsi haluaa vemputtimesta keskenkaiken pois? Arvauksia?

Vierailija
14/17 |
15.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laite on ollut jo pysähtynyt kun se kersa on kavunnut siitä pois. Turha dramatisoida. Ei ole ehkä vaan tajunnut että pitää odottaa turvakaaren avaamista.

Vierailija
15/17 |
15.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikä, kun MULLE KAIKKI HETI! MÄ HALUUN POIS NYT!

Vierailija
16/17 |
15.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.07.2013 klo 12:02"]

Ja taas tulee uusia sääntöjä ja rajoitteita, joista enemmistö saa kärsiä... Näinhän se aina menee.

[/quote]

Jees, nyt sitten saan änkeytyä lyhyen kuusivuotiaani kanssa johonkin himputin lohikäärmejunaan, kun joku kolmevuotias ei osannut totella ohjeita. Kiva kiva.

Vierailija
17/17 |
15.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se lapsi missään paniikissa ollut.Sehän vaan kiemurteli laittesta pois kun halusi jo seuraavaan laitteeseen.