Aivan mieletön mies tuli mua vastaan lenkkipolulla
Kommentit (38)
No tietysti jotain Mieletöntä! En kyllä saa mieleeni mitä se voisi olla. Mielelläni kyllä kuulisin.
Niin ja mieti et ehkä koskaan tule näkemään sitä enää. Siinä meni sun mieletön mies..
Uskaltaako sitä enää mieletöntä miestään lenkkipolulle päästää, kun siellä on heti joku av-mamma mielitettyä metsästämässä. Mielelläni miellän tuollaiset naiset mielenvikaisiksi.
Juu, ei enään Miele-tuotteita. Nimimerkillä Mieletön koti jo toista viikkoa
Ei kannata päästää miestä lenkille, kun muuten se pysyy mielettömänä.
[quote author="Vierailija" time="24.05.2013 klo 23:43"]Uskaltaako sitä enää mieletöntä miestään lenkkipolulle päästää, kun siellä on heti joku av-mamma mielitettyä metsästämässä. Mielelläni miellän tuollaiset naiset mielenvikaisiksi.[/quote]
Silti yksikään mieletön, korvaton, nenätön tai jalaton mies ei kykenisi nousemaan av:n tasolle huumorissa oli kuinka kuuma tahansa. Vaihdan naisiin.
[quote author="Vierailija" time="24.05.2013 klo 23:09"]
No ei tuossa vielä mitään, mua vastaan tuli Mauri Pekkarinen, hällä oli "hiukset" päässä
[/quote]
Taisi olla Mauri ap:nkin tapauksessa. Sellainen uros!
Yhdes maassa on ihan fantasisen mieletön pääministeri, siis ihan t-ä-y-s-i-n käsittämätön. Ei kässää yhtään mitää muuta kun: "onks-mun-tukka-hyvin-onx-mun-tukka-hyvin-näkyyks-kello-ja-hampaat". Aika väsyny se on...
[quote author="Vierailija" time="25.05.2013 klo 01:32"]
Mua tuli vastaan parraton nainen
[/quote]
Mä näin saman tyypin !!!
[quote author="Vierailija" time="25.05.2013 klo 02:19"]
[quote author="Vierailija" time="25.05.2013 klo 01:32"]
Mua tuli vastaan parraton nainen
[/quote]
Mä näin saman tyypin !!!
[/quote]
Ei voi olla totta, miten musta tuntuu, et mäkin oon nähny sen?! Mut viiksistä en oo ihan varma...
Tulispa muakin vastaan mieletön=mielettömän upea mies lenkkipolulla, niin sais motivaatiota lähtee lenkille..
Vierailija kirjoitti:
Aivan munaton mies tuli vastaan kadulla, siis aivan munaton.
Aivan,näin saman miehen olin aivan kuumana kun tunnistin vihreän puolueen jäseneksi.
Mihinköhän sen mieli oli mennyt, kun kerta oli mieletön
Tämä on mielettömän mielenkiintoista, siis ihan mieletöntä. Kai?
[quote author="Vierailija" time="24.05.2013 klo 23:30"]
Siis eikö ketään kiinnosta mitä ap teki sen mielettömän miehen kanssa?
[/quote]
Luultavasti jotain mieletöntä. Siis aivan mieletöntä.