Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Paljonko maksaa kilpirauhasarvojen mittaaminen esim. Mehiläisessä?

Vierailija
24.05.2013 |

Ja mitä kokeita esim. kilpirauhasen vajaatoiminnan diagnosoimiseksi pitää tehdä? En jaksaisi jonottaa terveyskeskukseen.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
24.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

verikokeella sen saa selväksi, mehiläisessä maksaa noin 150 euroa...

Oletkö töissä, onko työterveyshuoltoa? siellä saisit arvot mittautettua

Vierailija
2/8 |
24.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

TSH ja T4V maksoivat vuosi sitten Mehiläisessä 105 euroa ilman Kela-korvausta. Kela- korvauksen suuruudesta en tiedä, kun en kuulu Suomen sosiaaliturvan piiriin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
25.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin pari viikkoa sitten ja hinta tais olla vähän päälle 130 € kela-korvauksen kanssa. Kyseessä oli siis TSH ja T4V.

Vierailija
4/8 |
25.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä päin asut? Pirkanmaalla voi käydä Fimlabissa vaikka ilman lähetettä T4V ja TSH kokeessa. T3V olisi myös hyvä, mutta ei aivan välttämätön, samoin tulehduksen vasta-aineet TPO-Ab, mutta näitä ei saa ilman lähetettä.

Fimlabissa nuo kaksi koetta maksavat alle 20€!!!!!!!!! Samoin Helsingissä (pääkaupunkiseudulla) Huslab on ainakin ennen ottanut kokeet jos on lääkärin lähete, ja paaljon halvemmalla kuin Mehiläinen.

Vierailija
5/8 |
25.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli koskarista lähete, menin hatikselle: t4v ja tsh muistaakseni 2,50 kpl ja vasta-aineet 6,50, toimisto, käsittely ym maksua meni 11 euroo. kolmosta ei ole koskaan otettu. tää siis tuo fimlab.

siellä fimlabin sivuilla voi tehdä itelleen nuo tsh ja t4v.

Vierailija
6/8 |
25.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mehiläinen on tuhottoman kallis paikka.

Mä kävin toisella isolla, mutta paikallisella, yksityislääkäriasemalla ja verikokeet sekä ultraus että ohutneulanäyte maksoivat kela-korvauksen jälkeen 102 euroa tammikuussa.

Vierailija
7/8 |
25.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.05.2013 klo 01:54"]

Mulla oli koskarista lähete, menin hatikselle: t4v ja tsh muistaakseni 2,50 kpl ja vasta-aineet 6,50, toimisto, käsittely ym maksua meni 11 euroo. kolmosta ei ole koskaan otettu. tää siis tuo fimlab.

siellä fimlabin sivuilla voi tehdä itelleen nuo tsh ja t4v.[/quote]

Tämän kirjoittajalla on kyllä pilkkuvirhe jossain enkä muutenkaan ymmärrä viimeistä virkettä :D

Kilpirauhaskokeet ovat kyllä aika kalliita verikokeita eivätkä siksi tk-lääkärit niitä kovin helposti määrääkään. Verorahoja kun pitää säästää...

Harmittaa, kun mulla ei nyt tässä ole labran laskuerittelyä mutta maksamani loppusumma oli 65,92 euroa. Multa otettiin TSH, T4 ja T3 sekä melkoinen tukku muita verikokeita. Laskun nähtyäni muistan vain, että nuo kokeet olivat reippaasti yli 10 kertaa kalliimmat kuin perusverikokeet.

Asun ulkomailla, joten aavistelisin, että maksavat vielä paljon enemmän Suomessa.

Vierailija
8/8 |
25.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.05.2013 klo 02:50"]

[quote author="Vierailija" time="25.05.2013 klo 01:54"]

siellä fimlabin sivuilla voi tehdä itelleen nuo tsh ja t4v.[/quote]

Tämän kirjoittajalla on kyllä pilkkuvirhe jossain enkä muutenkaan ymmärrä viimeistä virkettä :D

Kilpirauhaskokeet ovat kyllä aika kalliita verikokeita eivätkä siksi tk-lääkärit niitä kovin helposti määrääkään. Verorahoja kun pitää säästää...

Harmittaa, kun mulla ei nyt tässä ole labran laskuerittelyä mutta maksamani loppusumma oli 65,92 euroa. Multa otettiin TSH, T4 ja T3 sekä melkoinen tukku muita verikokeita. Laskun nähtyäni muistan vain, että nuo kokeet olivat reippaasti yli 10 kertaa kalliimmat kuin perusverikokeet.

Asun ulkomailla, joten aavistelisin, että maksavat vielä paljon enemmän Suomessa.

[/quote]

Aina täällä valitetaan kun haluan vaan auttaa.... mur.

Eli katsos tämä:

http://www.fimlab.fi/lake/oma_terveys/tutkimuspaketit.tmpl?sivu_id=36

Mulla on aina näin yöaikaan niin hyvä makuuasento et kirjottelen lähes aina yhdellä sormella.(paitsi nyt)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme viisi