Miksi Jasper Pääkkönen on niin suosittu?
Minusta Spike Leen leffassa sen suoritus oli aika keskinkertainen. Onko Jasper suosittu vain sen takia koska sillä on hervottoman kokoinen lerssi?
Kommentit (45)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En voi ymmärtää. Luihunnäköinen, tympeä ja vaikuttaa olevansa täynnä itseään. Muistuu mieleen häipyminen erämaahan kun kysymykset kävivät liian kuumiksi ja jätti sotkut muiden selvitettäväksi. Näyttelijänä yksi-ilmeinen. Eli en näe viehätystä.
Aiina voi harkita asioitta. Kuten olen aikaisemminkin sanonutt niin ihmiseen pelkälteen ei voi luottaa mutta asioiden logiikkaan ja ihmisen sanaaan voi.
Kummmisetä on yksi maaiman suosituimpia elokuvia.
Marlon brandollla oli stanislavskilainen metoodi.
Käsitttääkseni yhdysvalloissa on tälläainen jossa robert de niro analysoi näyttelijän ja kertooo että onko hänestä ainesta vai ei.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En voi ymmärtää. Luihunnäköinen, tympeä ja vaikuttaa olevansa täynnä itseään. Muistuu mieleen häipyminen erämaahan kun kysymykset kävivät liian kuumiksi ja jätti sotkut muiden selvitettäväksi. Näyttelijänä yksi-ilmeinen. Eli en näe viehätystä.
Aiina voi harkita asioitta. Kuten olen aikaisemminkin sanonutt niin ihmiseen pelkälteen ei voi luottaa mutta asioiden logiikkaan ja ihmisen sanaaan voi.
Kummmisetä on yksi maaiman suosituimpia elokuvia.
Marlon brandollla oli stanislavskilainen metoodi.
Käsitttääkseni yhdysvalloissa on tälläainen jossa robert de niro analysoi näyttelijän ja kertooo että onko hänestä ainesta vai ei.
Sen jälkeeen jos näillä on niiin he hankkivat lakimiehen ja manageriin.
Jasper oli 20 vuotta sitten yksi Suomen seksikkäimpänä pidetyistä miehistä.
Onpa kateellista porukkaa täällä.
Kyllä kai hänellä taitoja täytyy olla, kun saanut hyviäkin elokuvarooleja.
Vierailija kirjoitti:
Mä en ole ikinä ymmärtänyt Jasper Pääkkösen suosiota. Katsoin sen ku klux klan elokuvan ja mielestäni siinä suoritus oli tosi stereotyyppinen. Ei huono, mutta sellainen että olen nähnyt tuon roolin ja tavan näytellä lukemattomassa muussa elokuvassa.
Myöskään Pääkkösen ulkonäön hehkutusta en ole koskaan ymmärtänyt. Tosi peruspulliaisen näköinen, nykylookissaan ehkä jopa keskimääräistä suomalaista rumemman näköinen. Nuo viiksihaivenet tekevän jonkun vanhan itäblokin maan kansalaisen näköiseksi.
Sitä Blakk klans man huonompaa elokuvaa saa etsiä, joten eiköhän se näyttelysuoritus ollut linjassa elokuvan muun sisällön kanssa.
Ai niin unohtui vielä että pilasi Viikingit. En pystynyt enää katsomaan kun suomalainen pallinaama ilmestyi sarjaan. Näyttelijäntaidot eivät ole kummoiset ja esittää aina samaa. Vain eri kielellä tai aksentillaan.
Mihis Jasper Pääkkönen on kadonnut? Eiks siitä pitänyt tulla maailmantähti ja oscar-voittaja? Just wondering...
Vierailija kirjoitti:
Hänen näyttelytaitojaan en osaa kommentoida mutta vaikuttaa asialliselta, miellyttävältä persoonalta ja on komea.[/quote
Näyttää hiireltä.]
Vierailija kirjoitti:
Vaikkei päässytkään teatterikouluun - kuten kaikki muut näyttelijöiden lapset.
Pääkkösellä on niin paljon rahaa, että voi keskittyä Löylyyn ja hyväntekeväisyystyöhönsä, ja on hänellä uusi liikeideakin.
https://www.seiska.fi/Kotimaa/Jasper-Paakkonen-alkaa-saunakauppiaaksi-m…
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ilmeisesti ole edes hakenut Teatterikorkeakouluun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä en ole ikinä ymmärtänyt Jasper Pääkkösen suosiota. Katsoin sen ku klux klan elokuvan ja mielestäni siinä suoritus oli tosi stereotyyppinen. Ei huono, mutta sellainen että olen nähnyt tuon roolin ja tavan näytellä lukemattomassa muussa elokuvassa.
Myöskään Pääkkösen ulkonäön hehkutusta en ole koskaan ymmärtänyt. Tosi peruspulliaisen näköinen, nykylookissaan ehkä jopa keskimääräistä suomalaista rumemman näköinen. Nuo viiksihaivenet tekevän jonkun vanhan itäblokin maan kansalaisen näköiseksi.
Sitä Blakk klans man huonompaa elokuvaa saa etsiä, joten eiköhän se näyttelysuoritus ollut linjassa elokuvan muun sisällön kanssa.
Spike Leen elokuvissa valkoihoisille näyttelijöille on varattu tasan yksi rooli: esittää rasistia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ilmeisesti ole edes hakenut Teatterikorkeakouluun.
Se ei nähtävästi ollut tarpeen, kun pääsi suhteilla Salkkareihin ja sitä kautta "suureen maailmaan".
Vierailija kirjoitti:
Silloin kun suomalaiset miesnäyttelijät pääsevät johonkin amerikkalaiseen tuotantoon, heidät pistetään säännönmukaisesti esittämään itäeurooppalaisia rikollisia.
Vierailija kirjoitti:
Näyttää hiireltä - viiksihaivenilla tai ilman.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Silloin kun suomalaiset miesnäyttelijät pääsevät johonkin amerikkalaiseen tuotantoon, heidät pistetään säännönmukaisesti esittämään itäeurooppalaisia rikollisia.
Vieras aksenttihan yhdistyy amerikkalaisen mielessä välittömästi rikolliseen.
Vierailija kirjoitti:
Jasper oli 20 vuotta sitten yksi Suomen seksikkäimpänä pidetyistä miehistä.
Lukiolaistyttöjen piirissä?
Jasperin vaimo seksuaalirikollinen adrewin tyttöystävä
https://www.seiska.fi/Uutiset/Jasper-Paakkonen-iski-prinssi-Andrewn-sal…
Jasper Pääkkönen on ainakin mulle ja tulee aina olemaan salkkareiden Saku Salin. Olkoon rooli mikä tahansa niin tuosta ei vaan pääse irti enkä pysty häntä vakavasti ottamaan.