Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Söin perheen äidin ruoat kun olin hoitamassa lapsia

Vierailija
15.07.2020 |

Minulla on ahmimishäiriö, ja kun kohtaus iskee päälle, en kykene hillitsemään itseäni. Jos ollaan ravintolassa kavereiden kanssa, omat ruoat syötyäni otan varoittamatta ruokaa kaverini lautaselta. Kaverini tietävät tämän. Kotona ollessani voin helposti tyhjentää koko jääkaapin kerralla ja kuivakaapin heti perään. Olin hoitamassa eräässä tuttavaperheessä lapsia, kun vanhemmat olivat yön yli pois. Kun olin saanut lapset nukkumaan, levottomuus ja ahmimiskohtaus iskivät päälle. Söin jääkaapista mm.valmispatongin, sellaisen paremman tuoremehun, graavilohta, fetasalaattia, mansikkavaniljawienerin sekä kuivakaapista suolakeksejä ja pähkinäsekoitusta. Hävetys iski vasta myöhemmin. En tiedä pitäisikö tunnustaa, kyllähän he nyt varmasti ovat huomanneet ruokakadon. Hävettää vaan niin paljon, etten tiedä miten asian heille ilmaisisin.

Kommentit (46)

Vierailija
41/46 |
15.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en kyllä ottaisi lasten kanssa sitä riskiä että niitä hoitaa ihminen joka ei ole henkisesti terve eikä pysty hallitsemaan käytöstään :(

Vierailija
42/46 |
15.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en kyllä ottaisi lasten kanssa sitä riskiä että niitä hoitaa ihminen joka ei ole henkisesti terve eikä pysty hallitsemaan käytöstään :(

Ei nekään ota enää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/46 |
15.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan vaan kysyisin, tiedätkö montako sellaista, muutenkin kuin syömishäiriöistä, niitä hoitaa siellä tarhassa ja koulussa? Ja samaan aikaan yleisesti vingutaan että liian helposti pääsee eläkkeelle... Vaikka kukaan ei sairaita halua työkaverikseen tai omia lapsiaan hoitamaan.

Vierailija
44/46 |
15.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maksavatko sinulle palkkaa?

Jos ei, no problems.

Jos maksavat, vähentäköön palkastasi ruokakulut

Vierailija
45/46 |
15.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä aikuisen ihmisen pitää pystyä hillitsemään itsensä niin, ettei VARASTA ruokaa, vaikka kuinka tekisi mieli syödä. Ei kavereilta, ei työpaikalta, ei mistään. Aivan hirvittävää käytöstä.

Jos on yli yön hoitamassa lapsia niin se nyt ei ole kuitenkaan varastamista jos jääkaapista syö.

Ei toki olekaan. Jokin kohtuus tuossakin pitäisi silti säilyä, ei lastenhoitajan tarvitse ruveta mässyttämään kaikkia herkkuja, mitä kaapeista löytyy. Viittasin varastamisella kuitenkin noihin aloittajan viesteihin, joissa hän kertoi nappaavansa ruokaa kavereidensa lautasilta ja siihen, että hän on saanut potkut töistä syötyään myyntituotteita luvatta.

Etkö ymmärtänyt lukemaasi? Ap söi kun kahvila oli mennyt kiinni, ja tuotteet olisi menneet nk. wasteen joka tapauksessa. Minun näkemykseni on että parempi ravinnoksi kuin jätteisiin.

Vierailija
46/46 |
15.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä aikuisen ihmisen pitää pystyä hillitsemään itsensä niin, ettei VARASTA ruokaa, vaikka kuinka tekisi mieli syödä. Ei kavereilta, ei työpaikalta, ei mistään. Aivan hirvittävää käytöstä.

Jos on yli yön hoitamassa lapsia niin se nyt ei ole kuitenkaan varastamista jos jääkaapista syö.

Ei toki olekaan. Jokin kohtuus tuossakin pitäisi silti säilyä, ei lastenhoitajan tarvitse ruveta mässyttämään kaikkia herkkuja, mitä kaapeista löytyy. Viittasin varastamisella kuitenkin noihin aloittajan viesteihin, joissa hän kertoi nappaavansa ruokaa kavereidensa lautasilta ja siihen, että hän on saanut potkut töistä syötyään myyntituotteita luvatta.

Etkö ymmärtänyt lukemaasi? Ap söi kun kahvila oli mennyt kiinni, ja tuotteet olisi menneet nk. wasteen joka tapauksessa. Minun näkemykseni on että parempi ravinnoksi kuin jätteisiin.

Ymmärsin varsin hyvin. Jos työnantaja kieltää tuotteiden syömisen, niin niitä ei sitten syödä. Se on työnantajalta varastamista enkä ihmettele yhtään, että aloittaja sai potkut. Olen samaa mieltä siitä, että on tyhmää heittää roskiin syömäkelpoista tavaraa, mutta ei työntekijä silti voi lähteä sooloilemaan näissä asioissa.