Söin perheen äidin ruoat kun olin hoitamassa lapsia
Minulla on ahmimishäiriö, ja kun kohtaus iskee päälle, en kykene hillitsemään itseäni. Jos ollaan ravintolassa kavereiden kanssa, omat ruoat syötyäni otan varoittamatta ruokaa kaverini lautaselta. Kaverini tietävät tämän. Kotona ollessani voin helposti tyhjentää koko jääkaapin kerralla ja kuivakaapin heti perään. Olin hoitamassa eräässä tuttavaperheessä lapsia, kun vanhemmat olivat yön yli pois. Kun olin saanut lapset nukkumaan, levottomuus ja ahmimiskohtaus iskivät päälle. Söin jääkaapista mm.valmispatongin, sellaisen paremman tuoremehun, graavilohta, fetasalaattia, mansikkavaniljawienerin sekä kuivakaapista suolakeksejä ja pähkinäsekoitusta. Hävetys iski vasta myöhemmin. En tiedä pitäisikö tunnustaa, kyllähän he nyt varmasti ovat huomanneet ruokakadon. Hävettää vaan niin paljon, etten tiedä miten asian heille ilmaisisin.
Kommentit (46)
Riko ikkuna, tee lattialle jollain lasten lelulla plus jauholla tassunjälkiä ja sano äidille että "teillä on muuten pesukarhuongelma"
Kai se on ok jos lapsenlikka rohmuaa jääkaapilla? Silloin kun lapset oli pieniä ja niillä joskus joku lapsenlikka niin varauduin ostamalla kaikkea hyvää jääkaappiin ja kehoitin syömään sieltä.
Onneksi et sentään syönyt lasten vanukkaita.
Vierailija kirjoitti:
No hyvä ettet perheen isän ruokia syönyt.
Perheen äiti on kasvissyöjä kuten minäkin. Isän hirvipaistiin en olisi pahimissakaan himoissani koskenut.
Vierailija kirjoitti:
Kai se on ok jos lapsenlikka rohmuaa jääkaapilla? Silloin kun lapset oli pieniä ja niillä joskus joku lapsenlikka niin varauduin ostamalla kaikkea hyvää jääkaappiin ja kehoitin syömään sieltä.
Minä en. Maksoin hyvää palkkaa siitä hyvästä, että lapsenvahti vahti lapsiani. Ei siihen kuulunut meidän ruoat bonuksena.
Mun mielestä olis aika outoa, jos olisin hoitamassa lapsia yön yli, eikä mulle olisi varattu syötävää. Vai olitko jo syönyt sulle varatut jutut?
Tunnusta pois ja kerro vaivastasi. Kyllä ihmiset yleensä ymmärtää. Voithan viedä heille samanlaiset herkut mitä söit. Luultavasti eivät ota niitä vastaan vaan sanovat että lastenhoitajana olit oikeutettu hiukopalaan.
Kokeilitko äidin vaatteita ja meikkejä peilin edessä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Perheen äiti on kasvissyöjä kuten minäkin. Isän hirvipaistiin en olisi pahimissakaan himoissani koskenut.
Jaa sä olitkin Sievisillä. No hyvä et Lassen hirvipaisti jäi syömättä.
Vierailija kirjoitti:
Kokeilitko äidin vaatteita ja meikkejä peilin edessä?
En, miksi olisin kokeillut? Minulla on ahmimishäiriö eikä mikään multipersoonallisuusongelma.
Ja olin varautunut tähän omilla eväilläkin, mutta asia on niin että jos näen jotakin vastustamattoman hyvää syötävää, en pysty hillitsemään itseäni. Yhdestä työpaikasta sain ongelmani takia potkut, kun pomo oli nähnyt valvontanauhoilta että söin wienereitä vitriinistä. Tämä tapahtui kylläkin kahvilan ollessa jo kiinni, ja ne tuotteet olisin muuten joutunut heittämään roskiin joka tapauksessa.
Selitä että sinulla on tällainen sairaus ja vie muovikassissa syömäsi ruoat?
Mitä tapahtuu jos ravintolassa ystävä sanoo tiukasti ei kun otat ruokaa hänen lautaselta?
Sinun olisi pitänyt kertoa haastatteluvaiheessa vaivastasi, jolloin sinua ei olisi otettu töihin. Olet pimittänyt tietoa.
Kerro että auer murhaaja iski , onneksi säilyit hengissä
Vierailija kirjoitti:
Mitä tapahtuu jos ravintolassa ystävä sanoo tiukasti ei kun otat ruokaa hänen lautaselta?
No sitten en ota, jos ehtii kieltää ennen kuin ruoka on suussani. Yleensä menen sitten tilaamaan lisää ruokaa. Olemme sopineet myös niin, että minä tilaan ruokani vasta muiden jälkeen, jotta muut saavat etumatkaa syömiseen.
Vierailija kirjoitti:
Tai juonut perheen mummon kaljoja.
Voi ei. Laita viestiä/soita ja kerro ahmimishäiriöstäsi. Tarjoudu ostamaan samat ruuat tilalle mutta älä syö niitä matkalla.