Susanna Penttilä ja uusi poikaystävä
ei pahalla, mutta minusta näyttää että kuvassa olisi äiti ja poika. Ja ennen kuin joku huutelee , että olen vaan kateellinen. Niin mistä? Rahaa on ja ihana mies. Ja tissitkin omasta takaa e-kupit.
http://www.iltalehti.fi/viihde/2013052417060749_vi.shtml
Kommentit (25)
Mulla ei ole mitään henkilökohtaista mielipidettä Susannasta, joten en ala haukkumaan sen ulkonäköä tms. on hänen oma asiansa, MUTTA kyllä vähän ihmettelin tuota ikä-eroa. Mun mielesta, jos tuo poitsu ois esim. 32 ja Susanna 50 ei olisi ees paha, mut et tuo on 22 v. Vasta intin käynyt.... Olen itse Susannan ikäinen ja en voisi ikinä kuvitella olevani 22 vuotiaan pojan kanssa, haluan siis miehen. Tuo ikäero ei siis ole varsinainen ongelma...
Suski voisi uudistaa ulkonäköään ja tyyliään välillä, muotialan ihmisiä kun on. Sama "köyhän miehen Pamela-lookki" ollut sitten 90-luvun. Ei vakuuta.
Johtuuko Susannan ja Rakel Liekin kimittävät äänet heidän lyhyydestään? Mulla raastaa korvia, mutta kaipa miehet pitävät kimeää ääntä niiiin naisellisena(?!)
Kamala sanoa mutta mulle tuli ekana mieleen että tuo poika on alkanut olla Susannan kanssa vain päästäkseen otsikoihin ja tehdäkseen bändinsä nimeä tunnetuksi :D
Susanna on kyllä ihan hyvin säilynyt.