Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Susanna Penttilä ja uusi poikaystävä

Vierailija
24.05.2013 |

ei pahalla, mutta minusta näyttää että kuvassa olisi äiti ja poika. Ja ennen kuin joku huutelee , että olen vaan kateellinen. Niin mistä? Rahaa on ja ihana mies. Ja tissitkin omasta takaa  e-kupit.

http://www.iltalehti.fi/viihde/2013052417060749_vi.shtml

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
26.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvännäkönen kundi, pisteet tosin laskee kun taitaa pitää bimbo-blondi-lookista. 

Vierailija
2/25 |
26.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun näin otsikon, ehdin jo ajatella: keski-ikäisellä naisellako poikaystävä. Kuulostaa naurettavalta. Avasin sitten linkin ja tottahan tuo otsikko olikin. Poikaystävä tuo heppu on. Susanna-täti vähän opettaa pojua, miten naisen kanssa vehdataan. Sitten voikin etsiä omaikäisen misun.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
26.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä naiset hakee/saa paljon nuoremmalta mieheltä?! en ymmärrä.

oman ikäinen tai venhempi minulle, kiitos.

en tiennyt että susanna on jo 40v

Vierailija
4/25 |
26.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuoremmalla ei lapsia, on sopeutuvampi, joustavampi ja jaksavampi. Samaa ei voi sanoa 40-kymppisistä miehistä.

22-vuotias ei ajattele vielä kovin pitkälle tulevaisuuteen, vaikka ero tulis parin vuoden päästä ei ole ongelmaa löytää uutta naista kehiin. Susannalla voi olla jo vaikeampaa, se edellinenkin oli sitä huomattavasti nuorempi (lapsen isä). 

Vierailija
5/25 |
26.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun mielestäni konkreettisella ikäerolla ei ole merkitystä. Henkinen ikäero merkitsee. Susanna näyttää ja vaikuttaa ikäistään nuoremmalta. Veikkaan ettei ajatusmaailma ole ihan 40-vuotiaan. Silloin pariskunta sopii mainiosti toisilleen. Mielestäni näyttävä pari!

Vierailija
6/25 |
26.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs sille ex-miehelle tapahtui, se pitkäaikainen kaveri josta hän aina mainitsi että on David Beckhamin näköinen mutta jota ei koskaan näkynyt hänen kanssaan missään pippaloissa, tilaisuuksissa tms? Minä muistaisin että aloitti nopeasti seurustelemaan sen nuoren miesmallin kanssa, ja sitten olikin yllättäen raskaana?

Vierailija
7/25 |
26.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta kun ne sun tissit roikkuu jo.

Vierailija
8/25 |
26.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi kirjoitit tästä, ap? Jokin sulla mättää kun haluat haukkua toista.

Vierailija
9/25 |
26.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teillä ei ole seksielämää.

Vierailija
10/25 |
26.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.11.2013 klo 21:03"]

Mitäs sille ex-miehelle tapahtui, se pitkäaikainen kaveri josta hän aina mainitsi että on David Beckhamin näköinen mutta jota ei koskaan näkynyt hänen kanssaan missään pippaloissa, tilaisuuksissa tms? Minä muistaisin että aloitti nopeasti seurustelemaan sen nuoren miesmallin kanssa, ja sitten olikin yllättäen raskaana?

[/quote]

Mäkään en oo koskaan nähny Susannaa yhdessä lapsen isän kanssa, siis lehdissä. Eikö se ollu joku Mister?

Vierailija
11/25 |
26.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan riippumatta kuppikoostani minusta Susanna on nätti ja symppis.

Vierailija
12/25 |
26.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan kivan näköinen pari. Mulla on ikä kyllä sama kuin tolla naisella , mutta kun oma poika on 22v , en voisi kyllä kuvitellakaan tuon ikäistä nuorta miestä seurustelukumppaniksi.

Vierailija
13/25 |
26.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten joku pärjää e-kuppien kanssa? Mulla kuppikoko c ja antaisin näistä puolet pois!

Vierailija
14/25 |
27.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hahah kiva ennen toi jätkä tapaili alaikäsii, nyt on sit löytyny aikuinen nainen :Ddd

Vierailija
15/25 |
27.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

no yhyy, sillä on nuori mies, et huutelisi jos vanhemmalla miehellä ois nuorempi nainen.

Vierailija
16/25 |
24.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

kukin tyylillään. nätti poika ainakin.

Vierailija
17/25 |
24.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, niin voisi luulla, että olisi äiti ja poika.

Mutta mitä sitten. On paljon myös pariskuntia, joista voisi luulla että on isä ja tytär.

Iso ikäero -miten päin vaan- tuo varmaan omat hankaluutensa suhteeseen, mutta tuleehan niitä muutenkin, ja loppujenlopuksi ikä ei varmaan hirveästi merkkaa, jos muuten synkkaa.

Vierailija
18/25 |
24.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karmee silikonisally. Ja bändi joku joska en oo koskaan kuullutkaan.Greattttt :D

Vierailija
19/25 |
24.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on vaan 75 c, en kadehdi siltikään. Ja oikeesti 75 c on aika pieni.

Vierailija
20/25 |
24.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kärpänen osais puhua.. sillä olis varmaan Penttilän kimittävä ääni.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä kahdeksan