Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Noin 55-vuotias mies ulkoilutti koiraa kevyen liikenteen väylällä pelkissä lyhyissä, löysissä uimahousuissa. Mitä mieltä?

Vierailija
15.07.2020 |

Teki pahaa mennä ohi.

Kommentit (46)

Vierailija
21/46 |
15.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ohikulkija kirjoitti:

Mene valittamaan tuosta 'kokemuksestasi' jollekin psykologille mielummin.

Saat sieltä paremmin sen avun, mitä tarvitset. 

Olisiko sinusta kiva jonottaa kaupan jonossa jonkun paidattoman setämiehen vieressä?

Vierailija
22/46 |
15.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

I would offer HIM my smelly aunt cunt. Oujee.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/46 |
15.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

N48 kirjoitti:

Minäkin tarjoan pyytämättä ja yllättäen naisille smegmaista k*rpää ja saan yläpeukkuja voimaantuneilta av-mammoilta.

Vierailija
24/46 |
15.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

N48 kirjoitti:

Minäkin tarjoan pyytämättä ja yllättäen naisille smegmaista k*rpää ja saan yläpeukkuja voimaantuneilta av-mammoilta.

Heh, jonne vastailee itselleen.

Vierailija
25/46 |
15.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko ne uimahousut mustat ja tämä tapahtui Itä-Helsingissä? Näin nimittäin itse tällaisen. Juoksutyyli oli miehellä myös hieman erikoinen... tuli nainen mieleen siitä.

Vierailija
26/46 |
15.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oliko ne uimahousut mustat ja tämä tapahtui Itä-Helsingissä? Näin nimittäin itse tällaisen. Juoksutyyli oli miehellä myös hieman erikoinen... tuli nainen mieleen siitä.

Olivat mustat, mutta ei tapahtunut Itä-Helsingissä. Talutti koiraa juoksematta.

Vierailija
27/46 |
15.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ohikulkija kirjoitti:

Olisiko sinusta kiva jonottaa kaupan jonossa jonkun paidattoman setämiehen vieressä?

No sait minut nyt hoksaamaan, että sellainen kokemushan minulta vielä puuttuukin kokonaan...

Vierailija
28/46 |
15.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyväähän d-vitamiini vaan tuollaiselle ikämiehelle tekee.

Antakaa nyt toisen ladata tankkeja rauhassa.

Vierailija
29/46 |
15.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

”Ei taida olla edes hellekeli”, ajattelisin. Mutta mikä ettei, jos tarkenee ilman paitaa. Suomessa ei taida olla sääntöä tähän liittyen, kunhan ei ihan alasti ole.

Meillä on n. 33°C ja kukaan ei silti kävele kadulla ilman paitaa. Pellolla töissä ehkä, se ajan kun siellä voi olla, muttei kadulla. Sitä pidettäisiin sivistymättömänä, on itseasiassa jopa kiellettyä olla julkisella paikalla ilman paitaa tai vaikka pelkässä uima-asussa.

Vierailija
30/46 |
15.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

naisten anaalishortsitkin on sallittuja. rusina vilkkuu kävellessä. joten ole hiljaa. 

Vierailija
31/46 |
15.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

älä vaan ap koskaan matkusta vaikkapa Brasiliaan. saisit sydänkohtauksen. varmaan ihan jo Espanjassakin 

Vierailija
32/46 |
15.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan sama. 55-vuotias mies on muutenkin näkymätön ja epäkiinnostava. Kunhan ymmärtää pitää suunsa kiinni.

Vierailija
33/46 |
15.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

älä vaan ap koskaan matkusta vaikkapa Brasiliaan. saisit sydänkohtauksen. varmaan ihan jo Espanjassakin 

Tottahan minä olen molemmissa ollut. Maassa maan tavalla, ja Suomessa paljastelua ei katsota hyvällä.

Vierailija
34/46 |
15.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuoruudesta muistan että miehet kulki uikkareissa ja kävivät siten myös kaupassa. Ei siihen sen kummemmin kiinnitetty huomiota. Samoin naisilla usein shortsit ja bikinin yläosa. Nykyään kaikki tuntuu olevan epänormaalia.

Vierailija
35/46 |
15.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nuoruudesta muistan että miehet kulki uikkareissa ja kävivät siten myös kaupassa. Ei siihen sen kummemmin kiinnitetty huomiota. Samoin naisilla usein shortsit ja bikinin yläosa. Nykyään kaikki tuntuu olevan epänormaalia.

Ehkä asuit nuorena maalla. Nykyisinkin jossain tuppukylässä voi varmaan mennä bikinin yläosassa kauppaan, eikä kukaan ihmettele.

Vierailija
36/46 |
15.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ohikulkija kirjoitti:

No luulen, että valtaosa naista tykkäisi ainakin minun takana ja tämä on ihan empiiristä kokemusta jopa corona aikana. Mietin usein että mittä ne touhaa..haistelee, vai mitä

mies52v

Vierailija
37/46 |
15.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ohikulkija kirjoitti:

No luulen, että valtaosa naista tykkäisi ainakin minun takana ja tämä on ihan empiiristä kokemusta jopa corona aikana. Mietin usein että mittä ne touhaa..haistelee, vai mitä

mies52v

Naiset ovat mestareita peittelemään inhotuksen ilmeitään.

Vierailija
38/46 |
15.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Intersektionaalisen uhrihierarkian alinta kastia. Ei ole samoja oikeuksia kuin Pride-porukalla.

Vierailija
39/46 |
15.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Apen naapurissa asuu noin 70-vuotias nainen, joka käy bikineissä kaupassakin lämpiminä päivinä.

Vierailija
40/46 |
15.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menisit ap. vaan takaisin sinne viktoriaaniselle aikakaudellesi... 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan yhdeksän