Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Karttakaa noituutta!

Vierailija
23.05.2013 |

Minusta joillakin jopa ammatti-ihmisillä on outoja ja hyvin eläimellisiä näkemyksiä ja tapoja toimia ja syöttää niitä tapoja asiakkailleen, yllättävää kyllä, jopa yliopiston käyneilläkin joilla pitäisi mielestäni olla se näkemys että moraali ja arvot on ne mitkä ihmistä johtaa ja ohjaa, ei vaistot yms. En suostu alistumaan tuollaiselle eläimellisyydelle ollenkaan. En ole eläin, olen ihminen. Ihminen on korkeammalla tasolla kuin eläimet ja ihmiselle on Jumala luonut moraalin ja omantunnon. En hyväksy enkä ota vastaan mitään teorioita siitä, että "murrosikäiset saavat kiusata heikompiaan koska kuuluu siihen ikään että toimii lauman mukana". Lauman? ollaanko me ihmiset ihmisiä vai olemmeko me koiria? enkä sitäkään ohjetta ota vastaan, kun käsketään toimia "vaiston varassa" niinkuin ensimmäinen terapeuttini yli kymmenen vuoden takaa antoi ohjeeksi.

Minä olen sitä mieltä, että jos ihmiset antautuvat liikaa lihallisten himojensa ja vaistojensa varaan ja heittäytyvät eläimiksi ja unohtavat olevansa ihmisiä, niin silloin menee elämä ja yhteiskunta retuperälle täysin. Raamatussa on kirjoitettu, että joka lihaansa kylvää, se lihasta turmeluksen niittä'ä ja nuo mainitsemani näkemykset laumasta ja vaistoista pohjautuvat Darwinin evoluutioteoriaan, johon minä en usko. Uskon Raamatun Jumalaan ja Jeesukseen Kristukseen ja on vastoin minun arvojani ja vakaumustani ottaa vastaan neuvoja joissa ohjataan eläimellisyyteen ja vajoamaan eläimen tasolle. Se eläimen tasolle vajoamiseen kehoittaminen on noituutta ja se on suoraan Saatanasta ja minun neuvoni on että älkää uskoko niitä saatanallisia noitia jotka teillä tuota oppia opettavat. Se noituus vie tämän kaupungin tuhoon ja turmioon. Uskokaa ennemmin sellaista, jolla on vahva oikeudentunto ja joka ohjaa teitä hyvään ja nuhtelee ja ojentaa teitä pahasta. Sellaisen ohjeita uskokaa ja olkaa ihmisiä älkääkä eläimiä. Tietäkää hyvä ja paha ja pyrkikää hyvään ja oikeaan. Jos ihminen ei siihen kykene, niin se ei johdu mistään "luontaisesta laumavietistä" eikä "vaistosta" yms vaan se johtuu ykinomaan synnistä ja siitä että jokainen ihminen on syntiä tehnyt ja vailla Jumalan kirkkautta mutta Jeesus Kristus tuli tekemään perkeleen teot tyhjiksi ja minä vastustan perkelettä ja vastustan tuollaista entisen terapeutin ja entisen psykologin harjoittamaa noituutta Jeesuksen nimessä ja Golgatan keskimmäisen ristin veren voittovoimasta eikä minuun ole mitään osuutta sillä noituudella.

Jos teille niin nuoret kuin aikuisetkin tulee tarve tehdä jotakin minkä tiedätte vääräksi niin vaikka kuinka teitte sen vaistomaisesti tai siksi kun muutkin tekee, niin silti se on väärin vaikka noista syistä sen teittekin ja lukekaa Raamattua, uskokaa evankeliumi ja tehkä'ä parannus. Te ette ole eläimiä vaan Jumalan luomistyön tulos ja Jeesus Kristus on teidän veriylkänne joka on lihaksi tullut ja verellään lunastanut teidät syntienne orjuudesta vapauteen. Saatte vapauden ja pääsette synnistänne kun viette sen Jumalan kasvojen eteen ja tunnustatte tehneenne syntiä ja uskotte sen synnin anteeksi Jeesuksen nimessä ja Jeesuksen veressä.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
23.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse kylven Luojani ja vapahtajani Luciferin valossa. Hän on ainoa oikea Hän. 

Vierailija
2/11 |
23.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sitten ihmetellään, miksi ateismi on nousussa ..........

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
23.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta noituus on hyvä tapa elää.. Tai siis wiccalaisuus. Luonnonläheisyys, eläinten, kasvien ja henkien kunnioittaminen, sekä jumaluuden kunnioittaminen. Siihen liittyy myös pimeämpi puoli (ei kuitenkaan saatanan palvonta), mutta siihen en halua osallistua. Minulle tärkeintä on tämä luonnonläheisyys ja opetus siitä, että kaikella elävällä on oikeus olla maanpäällä.

Vierailija
4/11 |
23.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkäs teet kun ihmiset eivät tiedä muusta kuin eläimellisistä vaistoistaan ja antavat niiden ohjata. Hyvä homma että itse olet korkeammalla tasolla sen suhteen.

Vierailija
5/11 |
23.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.05.2013 klo 19:37"]

Minusta noituus on hyvä tapa elää.. Tai siis wiccalaisuus. Luonnonläheisyys, eläinten, kasvien ja henkien kunnioittaminen, sekä jumaluuden kunnioittaminen. Siihen liittyy myös pimeämpi puoli (ei kuitenkaan saatanan palvonta), mutta siihen en halua osallistua. Minulle tärkeintä on tämä luonnonläheisyys ja opetus siitä, että kaikella elävällä on oikeus olla maanpäällä.

[/quote]

Wiccalaisuus on täyttä paskaa. Se sai alkunsa jostain noitaleffoista ja ne "säännöt" ja "ohjeet" on keksittyjä niistä.

Vierailija
6/11 |
23.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.05.2013 klo 19:37"]

[/quote] Mikä wicca se sellainen on joka saatanana uskoo? Kristillinen wicca, voiko sellaista sekasikiötä edes olla? Eikös wiccojen pitäisi kulkea druidien jalanjäljissä?

Vierailija
7/11 |
23.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Wiccalaisuus on vanha perinne, ei mikään noitaleffoista alkunsa saanut höpöhöpö-juttu. Lähin vastine voisikin olla juuri druidilaisuus, toinen on miesten uskonto ja toinen naisten. Nykyään wiccalaisuus vain tuppaa ottamaan vaikutteita vähän sieltä sun täältä (mistä en itse tykkää), joten jotkut wiccoiksi itseään kutsuvat voivat palvoa myös saatanaa.

Vierailija
8/11 |
23.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäköhän Raamattua ap on lukenut?

Minun lukemassani versiossa Jeesus puhui kuinka pitäisi olla lapsenusko eli vaistonvarainen luottamus.

Ja luomiskertomuksessakin paratiisissa sai olla niin kauan kun Aatami ja Eeva olivat eläimen tasolla ilman tiedon kiellettyä hedelmää.

Laupias samarialainen oli pakana, juutalaisten ja Jeesuksen seuraajien mielestä siis saatanan lähetti ja noita, kuitenkin tällä oli vaistonvarainen halu auttaa hätään joutunutta tosin kuin muutamalla edellisellä ohikulkijalla ja Jeesus käski ottaa tästä syntisestä oppia.

Jeesus myös vertasi seuraajiaan lampaisiin ja itseään paimeneen.

Muistelen myös että lukemassani Raamatussa oli puhetta ettei saisi ylentää itseään ettei tulisi alennetuksi.

Ja mikä ihmeen fetissi ap:llä on vereen?

Vierailija
9/11 |
23.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on provosoiva ateisti.

Vierailija
10/11 |
23.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eläin on lapsi mielessä. Lapsi tahtoo ahmia ja orgasmeja. Lapsi ohjaa ulospäin maailmaan. 

Aikuinen toppuuttelee ahmimista ja orgasmeja ja ehkä jopa partnereiden määrää ja laatua.

Aikuinen kääntyy sisäänpäin pyhään. Molemmissa on negatiiviset ja positiiviset puolet. 

Näiden kahden eli mielen (aikuinen) Ja lapsen (vartalo, aistit) yhteistyö.

Kutsutaan pyhäksi hengeksi. Nämä kaikki kolme tekee ihmiselle mahdollisuuden muuttaa asioita ympärillään. Toisaalta minkään muuttaminen ei muuta mitään ja kaikki lopulta on vain jatkuvaa kiven pyörittämistä kukkulalle, joka ei koskaan pääty.

Vierailija
11/11 |
23.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää on fiksuin ketju av:lla pitkään aikaan

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi yhdeksän